Загальні правила
Київський Міжнародний Фестиваль реклами відкритий для рекламних та медіа агентств, дизайн- та продакшн-компаній, PR – агентств, інших участників рекламно-комунікаційного ринку, а також рекламодавців, ЗМІ та індивідуальних участників з таких країн: Австрія, Азербайджан, Албанія, Білорусь, Болгарія, Боснія та Герцеговина, Вірменія, Греція, Грузія, Естонія, Ізраїль, Казахстан, Кіпр, Киргизія, Латвія, Ліван, Литва, Мальта, Македонія, Молдова, Польша, Румунія, Росія, Сербія, Словаччина, Словенія, Таджикістан, Туркменістан, Туреччина, Угорщина, Узбекистан, Україна, Фінляндія, Хорватія, Чехія, Чорногорія.


При цьому конкурси Інтерактивної реклами та Медіа проектів відкриті для участників всіх країн.

До участі у конкурсній програмі КМФР-2010 допускаються роботи, які були розміщені в ЗМІ, брали участь у рекламних кампаніях або були реалізовані в іншій формі (прийняті клієнтом) в період з січня 2009 року по квітень 2010 року включно, крім робіт, які вже брали участь у Київському Міжнародному Фестивалі реклами.


Строк реєстрації заявок, надання робіт – з 15 лютого по 23 квітня 2010 року.

Участь у Фестивалі можлива в різних формах:
  • акредитація представників на всі події Фестивалю та участь робіт в конкурсній програмі
  • тільки акредитація представників без участі конкурсних робіт
  • участь конкурсних робіт без акредитації представників

Вартість участі в залежності від обраної форми наведені у відповідному розділі.

Для участі у Фестивалі необхідно заповнити загальну реєстраційну форму, додавши до неї заявки на конкурси. Всі заявки обов’язкові до заповнення англійською мовою, передбачені також український або російський варіант заповнення заявок.

Реєстрація заявок на участь в конкурсах та на Фестивальну акредитацію, а також завантаження електронних версій робіт відбувається безпосередньо на офіційному сайті КМФР.

Увага! Творчі роботи повинні мати переклад текстів на англійську мову!! у вигляді
перекладу в полі конкурсної заявки "опис творч. ідеї" 
B. Press / Реклама в пресі
C. Outdoor / Зовнішня реклама
D. Radio / Радіо реклама

титрів
A. Film / Рекламний ролик
K. Media projects / Медіа проекти
L. PR projects / PR проекти
M. Marketing Services projects /  Проекти маркетингових сервісів
N. Advertising Campaigns / Рекламні кампанії

Оплата участі у Фестивалі відбувається на розрахунковий рахунок організатора Фестивалю (або його офіційного представника) на основі виставлених рахунків. Докладніше про порядок оплати участі у Фестивалі див. відповідний розділ.

Роботи без заявок, реєстраційної форми та оплати до участі у конкурсі не допускаються.

Конкурсні роботи, які надійшли в Оргкомітет Фестивалю, не повертаються.

Роботи можуть бути використані організаторами Фестивалю з метою популяризації Фестивалю.

Учасник Фестивалю гарантує дотримання авторських прав (легальне використання музики, фото, текстів і т.п.) в надісланих на конкурси роботах, та зобов’язується вирішувати всі можливі спірні питання з цього приводу самостійно.

Переможці та призери Фестивалю мають право використовувати призи та дипломи для реклами та популяризації особистої творчості.

Доставка робіт на адресу Оргкомітету відбувається за рахунок відправника.

Адреса Оргкомітету:
Україна, 03035, Київ,
вул. Сурікова, 3, корп. 8-Б,
БЦ "Increastar", 3 поверх

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player