F. Press Craft / Майстерність в Друкованій рекламі

Роботи на конкурс можуть подавати студії відео та звукового продакшну, рекламні агентства, клієнти, а також окремі фахівці відповідно до номінацій - режисери, оператори, монтажери і.т.д.

Конкурс відмічає роботу персоналій - нагороди отримають конкретні професіонали.

 

Критерії оцінювання робіт членами журі  

Журі відзначає якість майстерності, проявленої у процесі створення друкованиї реклами. Ідея, яка стоїть за виконанням, і водночас ставиться до клієнта або торгової марки, не повинна враховуватися журі конкурсу, або повинна враховуватися в малій мірі. Звичайно, часто ідея і виконання настільки переплетені, так що ідея не завжди може бути проігнорована повністю.
 
Якщо робота створює приємне або пам'ятне естетичне відчуття, незалежно від теми, продукту, клієнта або ідеї, то він може досягти успіху в категорії Craft, навіть якщо він не отримав нагород в інших конкурсах.

Журі буде враховувати рівень емоційного зв'язку з роботою, і чи додає майстерність щось до ідеї або виконання.

Категорії конкурсу

F-1. Art Direction / Арт-дірекшн

Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Арт директор, дизайнер, продакшн (фотостудія, дизайн студія і т.д.), агентство, клієнт

F-2. Copywriting / Копірайтинг

Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Копірайтер, автор ідеї, агентство, клієнт

F-3. Illustration / Ілюстрація

Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Ілюстратор, арт директор, дизайн студія, агентство, клієнт

F-4. Typography / Типографіка

Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Дизайнер, арт директор, агентство, клієнт

F-5. Photography / Фотографія (модельна, предметна)

Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Фотограф, автор ідеї, арт директор, продакшн, агентство, клієнт

F-6. Humor / Гумор 

Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Автор ідеї, виконавці, агентство, клієнт

Вимоги до подання робіт

Конкурсні матеріали надаються:

- для електронного каталогу фестивальних робіт та роботи журі:

  • у вигляді файлу формату *.JPG, розподільна здатність 72 dpi, RGB,
    шириною не більше 1000 пікселів

    Файл повинен входити до конкурсної заявки, що заповнюється безпосередньо на сайті Фестивалю. Переклад текстів на англійську мову необхідно вказувать в полі "Опис творчої иідеї" конкурсної заявки.

- для експозиції робіт:

  • у вигляді файлу формату JPG, 300 dpi, CMYK
    (довша сторона не повинна перевищувати 420 мм)
    Назва файлу повинна мати код категорії конкурсу та назву роботи.

    Файли, виконані по даній вимозі, завантажуються на FTP сервер Фестивалю після заповнення конкурсних заявок. Запит на отримання доступу напрявляється безпосередньо з сайту Фестиваля.
Вартість участі

01 - 31.03.201101 - 22.04.2011
однієї роботи 650 грн / 65 € 800 грн / 80 €

Dead-line

- реєстрація заявок на сайті КМФР - 22 квітня 2011 року
- надання робіт - 29 квітня 2011 року

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player