N. Advertising Campaigns / Рекламні кампанії
Партнер конкурсу
Категорії конкурсу

N-1. Integrated advertising campaign using two or more different communication channels / Комплексні рекламні кампанії та програми, що складаються з двох і більше різних медійних та/або маркетингових комунікацій

N-2. Advertising campaign using one media / Рекламна серія з 2-х і більше елементів для одного визначеного медіа (ТВ, преса, зовнішня реклама, радіо).

Критеріїи оценки работы членами жюри:
  • Відповідність ідеї запропонованої кампанії заявленим цілям
  • Якість реалізації
  • Передбачувана ефективність
Загальні вимоги до змісту конкурсної роботи в категорії N-1 

В презентації проекту необхідно описати задачі комунікації, які стояли перед кампанією, медіа-вирішення, досягнуті результати кампанії, а також декілька слів про те, що, на думку учасника, робить дану роботу особливою та достойною перемоги

Технічні вимоги до подачі робіт

Робота в категорію N-1 надається у вигляді:

  • файлу формату *.JPG, розподільна здатність 72 dpi, RGB,
    шириною не більше 1200 пікселів

    Це зображення - резюме Вашої роботи на одній сторінці, яке містить ключові елементи презентації англійською мовою та медіа-вирішення. Ця презентація-зображення буде використане для каталогу робіт.

    Файл повинен входити до конкурсної заявки, що заповнюється безпосередньо на сайті Фестивалю
  • формату MPEG-2 " *.mpg, *.mpeg ", кадр - 720 x 576, потік даних (b.r.) - не ниже 8 Мб/с
    Хронометраж - до 5 хвилин
    Назва файлу повинна мати код категорії конкурсу та назву роботи.

    Ця відео-презентація повина мати всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію простими коментарями англійською мовою. Якщо кампанія має Медіа-вирішення для ТБ, преси, радіо тощо, вони повинні бути включені до презентації.

    Журі буде оцінювати роботи, виконані за даною вимогою. 

    Файли, виконані по даній вимозі, завантажуються на e-Disk Фестивалю після заповнення конкурсних заявок.
    Запит на отримання доступу напрявляється безпосередньо з сайту Фестиваля.

Для реєстрації участі серії робіт (макетів, роликів) в категориї N-2, на сайті Фестивалю необхідно заповнити єдину заявку на всю серію з вказівкою типу медіа (в дужках).

Загальна кількість елементів (макетів, роликів…) в одній рекламній серії не може перевищувати 7 (семи).

Роботи в категорії К-2 подаються згідно з наступними вимогами:

Телевізійна серія подається у вигляді:

файлу формату MPEG-2 " *.mpg, *.mpeg ", кадр - 720 x 576, потік даних (b.r.) - не ниже 8 Мб/с
Назва файлу повинна мати код категорії конкурсу та назву серії 

Друкована серія подається у вигляді

файлу формату *.JPG, розподільна здатність 72 dpi, RGB, шириною не більше 1200 пікселів

Аудіо роботи подаються у вигляді аудіо файлів: MP3, 48 kHz, 192 kbps

Файли, виконані по вимозі данного конкурсу, завантажуються на e-Disk Фестивалю після заповнення конкурсних заявок.
Запит на отримання доступу напрявляється безпосередньо з сайту Фестивалю.

Вартість участі

01 - 31.03.201101 - 22.04.2011
однієї роботи 1200 грн / 120 € 1500 грн / 150 €


Dead-line:

- реєстрація заявок на сайті КМФР - 22 квітня 2011 року
- надання робіт - 29 квітня 2011 року
Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player