H. Communication Design / Дизайн маркетингових комунікацій
У цьому конкурсі журі оцінює роботи з врахуванням маркетингових задач та цілей.
Партнер конкурсу:
Категорії конкурсу

H-1. Corporate or Brand Identity / Фірмовий стиль

H-2. Calendar / Календар (всі види календарів не залежно від формату, виду виконання, матеріалу і т.п.)

H-3. Flyer, ticket, invitation, postcard, greetings card, leaflet / Листівка, проспект, буклет (не більше двох сторінок)

H-4. Publications and books / Багатосторінкові видання: буклет, каталог, річний звіт

H-5. Illustration including magazine front-page / Ілюстрація, в тому числі обкладинка журналу

H-6. DM materials & original business souvenirs / DM-матеріали та оригінальні бізнес-сувеніри

H-7. Packaging Design / Дизайн упаковки

H-8. Environmental Design / Дизайн у міському середовищі, дизайн стендів та інтер єрів (окремо розташована рекламна конструкція, кришна установка, оформлення АЗС, вуличні меблі, оформлення фасаду будівлі, вивіска, виставкові стенди, вітрини, інтер'ер)

H-9. Point of sale (in-store merchandising, product display, shopping bags etc) / POS-конструкции и материалы (дисплеї, стійки, цінники, пакети і т.п.)

H-10. Digital Design: websites&online advertising / Дизайн інтернет сайтів та банерів (Увага! Конкурсні роботи будуть оцінюватися виключно з точки зору дизайну без врахування функціональності, концепту та т.п.)

Вимоги до подання робіт

Кожна конкурсна робота подається

- для електронного каталогу фестивальних робіт:

  • у вигляді файлів (максимальна кіл-сть - 3) формату *.JPG розподільна здатність 72 dpi, RGB, шириною не більше 1000 пікселів

    Файли повинні входити до конкурсної заявки та бути внесені безпосередньо на сайті Фестивалю.
- для експозиції робіт (на вибір):
  • у вигляді одного файлу (колажу)формату JPG, 300 dpi, CMYK (довша сторона не повинна перевищувати 420 мм)
    Назва файлу повинна мати код категорії конкурсу та назву роботи.

    Файли, виконані по даній вимозі, завантажуються на e-Disk Фестивалю після заповнення конкурсних заявок.
    Запит на отримання доступу напрявляється безпосередньо з сайту Фестиваля

- для роботи журі:

  • у вигляді кольорової роздруківки формату А4 
  • або оригиналу конкурсної роботи

    На зворотному боці роботи слід вказати її назву та категорію конкурсу, не вказуючи (!) назву учасника

Передача робіт

Друковані версії робіт направляються на адресу:
Україна, 03035, Київ, вул. Сурікова, 3, корпус 8-Б,
БЦ "Increastar", 3 поверх

Пересилка (доставка) робіт здійснюється за рахунок відправника. 

Вартість участі 


01 - 31.03.201101 - 22.04.2011
однієї роботи 500 грн / 50 € 600 грн / 60 €

Dead-line

- реєстрація заявок на сайті КМФР - 22 квітня 2011 року
- надання робіт - 29 квітня  2011 року
Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player