L-1. Marketing PR: projects, directed to building reputation and forming product or brand's image (including but not restricting to PR events, PR sponsorship, image projects) / Маркетинговий PR: проекти, спрямовані на побудову репутації та формування іміджу продукту чи бренду (включаючи, але не обмежуючись PR заходами, PR спонсорством, іміджевими проектами)
L-2. Corporate PR: projects directed to building reputation of a company (including, but not restricting to internal PR, CSR activities) / Корпоративний PR: проекти, спрямовані на побудову репутації компанії (включаючи, але не обмежуючись внутрішнім ПР, CSR активністю)
L-3. Political PR: projects , directed to promotion of political forces, interests / Політичний PR: проекти, спрямовані на просування політичних сил, інтересів
L-4. Digital PR: any PR projects in the digital world / Digital PR: будь-які PR проекти в цифровому світі
L-5. Unconventional PR: guerilla projects, work with rumors and so on / Нетрадиційні види PR проектів: партизанські проекти, робота з чутками і т.п.
- Стратегічний підхід до завдання
- Проведені дослідження для отримання метрик вимірювання успіху програми чи проекту
- Оригінальність комунікаційної ідеї, задуму кампанії
- Вибір найбільш ефективних каналів комунікації
- Якість реалізації тактики проекту
- Результати, що піддаються вимірюванню.
Розглядаються проекти чи програми, які було втілено протягом 15.05.09-01.05.10
В презентації проекту необхідно описати задачі комунікації, які стояли перед кампанією, медіа-вирішення, досягнуті результати кампанії, а також декілька слів про те, що, на думку учасника, робить дану роботу особливою та достойною перемоги.
Робота надається у вигляді:
- файлу формату *.JPG, срозподільна здатність 72 dpi, RGB,
шириною не більше 1200 пікселів
Це зображення - резюме Вашої роботи на одній сторінці, яке містить ключові елементи презентації англійською мовою та медіа-вирішення. Ця презентація-зображення буде використане для каталогу робіт.
Файл повинен входити до конкурсної заявки, що заповнюється безпосередньо на сайті Фестивалю
- формату MPEG-2 " *.mpg, *.mpeg ", кадр - 720 x 576, потік даних (b.r.) - не ниже 8 Мб/с
Хронометраж - до 5 хвилин
Назва файлу повинна мати код категорії конкурсу та назву роботи.
Ця відео-презентація повина мати всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію простими коментарями англійською мовою. Якщо кампанія має Медіа-вирішення для ТБ, преси, радіо тощо, вони повинні бути включені до презентації.
Журі буде оцінювати роботи, виконані за даною вимогою.
Файли, виконані по даній вимозі, завантажуються на e-Disk Фестивалю після заповнення конкурсних заявок.
Запит на отримання доступу напрявляється безпосередньо з сайту Фестиваля.
01 - 31.03.2011 | 01 - 22.04.2011 | |
---|---|---|
однієї роботи | 800 грн / 80 € | 1000 грн / 100 € |
Dead-line
- реєстрація заявок на сайті КМФР - 22 квітня 2011 року
- надання робіт - 29 квітня 2011 року