L. PR projects / PR проекти
Партнер конкурсу
  
Категорії конкурсу

L-1.   Marketing PR: projects, directed to building reputation and forming product or brand's image (including but not restricting to PR events, PR sponsorship, image projects) / Маркетинговий PR: проекти, спрямовані на побудову репутації та формування іміджу продукту чи бренду (включаючи, але не обмежуючись PR заходами, PR спонсорством, іміджевими проектами)

L-2. Corporate PR: projects directed to building reputation of a company (including, but not restricting to internal PR, CSR activities) /  Корпоративний PR: проекти, спрямовані на побудову репутації компанії (включаючи, але не обмежуючись внутрішнім ПР, CSR активністю)

L-3. Political PR: projects , directed to promotion of political forces, interests / Політичний PR: проекти, спрямовані на просування політичних сил, інтересів

L-4. Digital PR: any PR projects in the digital world / Digital PR: будь-які PR проекти в цифровому світі

L-5. Unconventional PR: guerilla projects, work with rumors and so on / Нетрадиційні види PR проектів: партизанські проекти, робота з чутками і т.п.

Критерії оцінки роботи членами журі
  • Стратегічний підхід до завдання
  • Проведені дослідження для отримання метрик вимірювання успіху програми чи проекту
  • Оригінальність комунікаційної ідеї, задуму кампанії
  • Вибір найбільш ефективних каналів комунікації
  • Якість реалізації тактики проекту
  • Результати, що піддаються вимірюванню.

Розглядаються проекти чи програми, які було втілено протягом 15.05.09-01.05.10

Загальні вимоги до змісту

В презентації проекту необхідно описати задачі комунікації, які стояли перед кампанією, медіа-вирішення, досягнуті результати кампанії, а також декілька слів про те, що, на думку учасника, робить дану роботу особливою та достойною перемоги.

Технічні вимоги до подачі 

Робота надається у вигляді:

  • файлу формату *.JPG, срозподільна здатність 72 dpi, RGB,
    шириною не більше 1200 пікселів

    Це зображення - резюме Вашої роботи на одній сторінці, яке містить ключові елементи презентації англійською мовою та медіа-вирішення. Ця презентація-зображення буде використане для каталогу робіт.

    Файл повинен входити до конкурсної заявки, що заповнюється безпосередньо на сайті Фестивалю

  • формату MPEG-2 " *.mpg, *.mpeg ", кадр - 720 x 576, потік даних (b.r.) - не ниже 8 Мб/с
    Хронометраж - до 5 хвилин
    Назва файлу повинна мати код категорії конкурсу та назву роботи.

    Ця відео-презентація повина мати всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію простими коментарями англійською мовою. Якщо кампанія має Медіа-вирішення для ТБ, преси, радіо тощо, вони повинні бути включені до презентації.

    Журі буде оцінювати роботи, виконані за даною вимогою. 

    Файли, виконані по даній вимозі, завантажуються на e-Disk Фестивалю після заповнення конкурсних заявок.
    Запит на отримання доступу напрявляється безпосередньо з сайту Фестиваля.
Вартість участі

01 - 31.03.201101 - 22.04.2011
однієї роботи  800 грн / 80 € 1000 грн / 100 €

Dead-line

- реєстрація заявок на сайті КМФР - 22 квітня 2011 року
- надання робіт - 29 квітня 2011 року 

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player