E. Film Craft / Відео майстерність

Партнер конкурсу

  

Роботи на конкурс можуть подавати студії відео та звукового продакшну, рекламні агентства, клієнти, а також окремі фахівці відповідно до номінацій - режисери, оператори, монтажери і.т.д.

Конкурс відмічає роботу персоналій - нагороди отримають конкретні професіонали.

Критерії оцінювання робіт членами журі  

Журі відзначає якість майстерності, проявленої у процесі створення рекламного фільму. Враховується, наприклад, якість режисури, копірайтинг або монтаж; вміле використання музики або звуковий дизайн, залежно від категорії, до якої подана робота. Ідея, яка стоїть за виконанням, і водночас ставиться до клієнта або торгової марки, не повинна враховуватися журі конкурсу, або повинна враховуватися в малій мірі. Звичайно, часто ідея і виконання настільки переплетені, так що ідея не завжди може бути проігнорована повністю.
 
Якщо фільм або рекламний ролик створює приємне або пам'ятне естетичне відчуття, незалежно від теми, продукту, клієнта або ідеї, то він може досягти успіху в категорії Craft, навіть якщо він не отримав нагород в інших конкурсах.

Журі буде враховувати рівень емоційного зв'язку з роботою, і чи додає майстерність щось до ідеї або виконання.

Категорії конкурсу

E-1. Production+production design / Продакшн

Визнання складних та амбіційних, але природних рішень всієї команди продакшну. У тому числі оригінальність і загальний стиль.
Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Продюсер, продакшн, агентство, клієнт

E-2. Direction / Режисура

Режисерське використання аудіовізуальних елементів: сценографія, кастинг, локейшн, арт дирекшн, звук, стиль і кінематографія. У тому числі - режисерські версії монтажів.
Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Режисер, продакшн, агентство, клієнт

E-3. Cinematography / Кінематографічність

Унікальний візуальний стиль, який доповнює концепцію; може включати тейбл-топ.
Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Режисер, оператор, продакшн, агентство, клієнт

E-4. Editing / Монтаж

Вклад монтажера в загальне відчуття / тон і ефективність ролика.
Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Монтажер, режисер, пост-продакшн, продакшн, агентство, клієнт

E-5. Copywriting / Копірайтинг, майстерність сценариста

Майстерність сценариста - оригінальність концепції і мови.
Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Автор ідеї, копірайтер, агентство, клієнт

E-6. Music&sound design / Музика і звукове оформлення

Оригінальна партитура, джингл, чи музичний супровід, унікальне творче аранжування або адаптація вже існуючих музичних творів.
Винахідливе та художнє використання звукових ефектів, голосів або інших елементів, які відповідають і підсилюють зорові образи.
Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Звукорежисер, композитор, саунд продакшн, продакшн, агентство, клієнт

E-7. Special effects & Computer graphics / Спецефекти і комп'ютерна графіка

Створення та інтеграція унікальних візуальних елементів, включаючи, але не обмежуючись фотореалізмом, незалежно від того, досягнуті вони в процесі зйомки, або в процесі постпродакшену.
Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Супервайзер, режисер, оператор, постпродакшн, продакшн, агентство, клієнт

E-8. Animation / Анімація

Виконання і використання анімації будь-яких видів: мальована, лялькова, пластилінова, флеш і.т.д.
Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Художник, режисер анімації, постпродакшн, продакшн, агентство, клієнт

E-9. Performance /Dialogue or Monologue / Акторська гра / Діалог чи монолог (кастинг і режисура актора в ролі, яка вимагає розмови в кадрі)

Кастинг та режисура актора в ролі
Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Виконавець головної ролі, режисер, кастинг студія, продакшн, агентство, клієнт

E-10. Humor / Гумор - Використання комедійних текстів, виступів, і візуальних ефектів

Використання комедійних сюжетів, текстів, виступів, та візуальних ефектів
Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Автор ідеї, режисер, продакшн, агентство, клієнт

Вимоги до подання робіт

Всі конкурсні ТВ работи повинні мати переклад текстів на английську мову (титри).

Конкурсні телевізійні роботи готуються у наступних виглядах:

  1. файл формату MPEG1, розмір кадру - 320х240, максимальний розмір - 15 Мб

    Файли повинні входити до конкурсної заявки та бути внесені безпосередньо на сайті Фестивалю.

  2. формату MPEG-2 " *.mpg, *.mpeg ", кадр - 720 x 576, потік даних (b.r.) - не ниже 8 Мб/с
    Назва файлу повинна мати код категорії конкурсу та назву роботи.

    Файли, виконані по даній вимозі, завантажуються на e-Disk Фестивалю після заповнення конкурсних заявок.
    Запит на отримання доступу напрявляється безпосередньо з сайту Фестиваля. 
Вартість участі

01 - 31.03.201101 - 22.04.2011
однієї роботи 80  € / 800 грн. 100 €  / 1000 грн.


Dead-line:

- реєстрація заявок на сайті КМФР - 22 квітня 2011 року
- надання робіт - 29 квітня 2011 року 

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player