27 травня

Увага! В програмі можливі зміни. Слідкуйте за оновленнями на сайті фестивалю

9:00
-
19:00 

Акредитація учасників. Експозиція конкурсних робіт у холах Будинку Кіно

Час

Червоний Зал 

10:30
-
11:30

«Презентаційне споживання»: кому і навіщо потрібно споживання напоказ?

 Юлія Масієнко, Заступник директора InMind, Київ

11:30
-
18:30

 ДЕНЬ БРЕНД-МЕНЕДЖЕРА
Спеціальна програма від Асоціації брендингових Компаній Росії (АБКР) «Ефективний брендинг. Кризова корекція»

  

 

У програмі:

 - Брендинг. Минуле і майбутнє. Про брендинг до, під час і після кризи

Олег Берієв, голова журі Комунікаційного дизайну КМФР, спів-президент АБКР, генеральний директор брендингового агентства Mildberry, Москва

 - Інновації і Брендинг - найважливіші переваги в бізнесі. Розвиток традиційних ринків в умовах зростання конкуренції. Світові тренди у споживчому бренингу. Кризова корекція

Олексій Андрєєв, спів-президент АБКР, президент брендингового агентства Depot WPF, Москва

  - Роздуми про брендинг. Добре, погане і непотрібне

Дрю Сміт, засновник і директор брендингового агентства Lumen, Мілан, Італія

 - Логіка нісенітниць. Інфантильність сприйняття - причина успіху комунікації бренду. Розвиток технологій мультимедіа та професійних комунікаційних прийомів призводять до загальної інфантилізації культури в тому числі і культури споживання. Цей процес бурхливий. Як успішно розвивати бренд у цьому новому комунікаційному середовищі?

Дмитро Пьоришков, член ради АБКР, творчий директор Direct Design Visual Branding, Леонід Фейгін, творчий директор Direct Design Visual Branding, Москва

 

Бренд: розмова по душах. Або про з'єднання спирту з водою і розумом 

Іноземцев Андрій, виконавчий директор брендингового агентства Clеver, Член Ради АБКР; Бенімана Бенжамін, творчий директор брендингового агентства Clеver

  - Ребрендинг під час кризи. АБО Не все погано, що є Кризою

Олексій Фадєєв, творчий директор брендингового агентства Depot WPF, Москва

  - Неймінг 2.0: як назва бренду може жити в рекламі, упаковці та соціальних медіа

Андрій Пуртов, генеральний директор брендингової компанії ArtGraphics.ru, видавець і головний редактор журналу Identity, Москва

Спеціальний гість 

Бо МакКліллан, Засновник і власник компанії Beau McClellan Design. Один з найвідоміших у світі дизайнерів світла

Проект REFLECTIVE FLOW (The making of Beau McClellan's REFLECTIVE FLOW - the largest chandelier in the world!)

Час

Синій Зал

 10:00
-
10:30

Огляд актуальних споживчих трендів України, Михайло Черняк, креативне агентство THINK! McCann Erickson

На думку експертів THINK! McCann Erickson, тренди все глибше впроваджуються в усе більшу кількість сфер життєдіяльності українського суспільства, а український бізнес все більше використовує знання про тренди в різних цілях.
 
Михайло Черняк, фахівець зі стратегічного планування, менеджер проекту з вивчення споживчих трендів THINK! McCann Erickson представить кілька найяскравіших споживчих трендів, актуальних для України протягом кількох найближчих років, і приклади використання у просуванні брендів.

10:30
-
11:15

Тренди в маркетингу і рекламі 2010 - 2011 рр..

Доповідь підготовлено на базі щорічного дослідження трендів трендвочінгового агентства InTrends. Дослідження включають в себе:
- Опитування експертів у сфері маркетингу та реклами
- Вивчення поведінки трендсеттери
- Експертна оцінка агентства InTrends
- Матеріали від партнерів компанії InTrends, глобальної міжнародної мережі Youth Research Partners (YRP).
Сергій Кузьменко, старший трендвочер компанії InTrends, розповість про ключові українських тренди в маркетингу і рекламі, а також продемонструє найбільш успішні кейси з використання трендів.

11:30
-
12:30

Брендинг в епоху змін

Вадим Пустотін, директор бренд-консалтингової компанії «Слідопит», Київ

За останні півтора року багато чого змінилося в житті компаній і в житті людей. Багато що змінилося, і багато продовжує змінюватися. Вже є перший цінний досвід управління брендами в мінливих економічних умовах. Які головні зміни в купівельній поведінці, які не можна ігнорувати? Що і чому правильніше зараз для брендів - атакувати конкурентів чи захищатися? Як себе почувають компанії, які до кризи мінімально просували свої бренди або навпаки - ті, які мають сильні бренди? На що буде готовий погодитися споживач у найближчому майбутньому, а на які компроміси він не піде? Як оптимізувати бренди в сучасних умовах, наскільки методи розвитку брендів, які були вдалими раніше, підходять зараз? Коли варто замінити зовнішній брендинг на внутрішній?
Питань багато - готових відповідей менше. Але є ідеї, думки, висновки, які допомагають самим думати і вирішувати, що зараз робити з брендами. Цінне про брендинг в епоху змін - на цьому майстер-класі

12:45
-
13:45

Інтернет як free медіа у рекламних кампаніях

 Віталій Кокошко, директор і власник агентства Кінограф, Київ

14:00
-
15:00

Глянець, гроші та соціальна відповідальність. Як поєднати непоєднуване. Номінація "Viva! Найгарнішіі" як приклад синергії комерційної та соціальної складових

 

Спікери:

  • Тетяна Сигорська, керівник платформи Viva!;
  • Оксана Ксенс, керівник проекту "Viva! Найкрасивіші";
  • Марія Мелкова, ПР-менеджер компанії Procter & Gamble, TM Olay;
  • Нонна Шмідік, менеджер проектів Фонду ім.Ріната Ахметова "Розвиток України"

15:15
-
17:15

Круглий стіл під егідою Украинського PR-Альянсу: "Нові медіа і традиційний PR: vs or together"?


• Нові медіа: що, коли і для чого? (Основні види, доцільність застосування)
• Просування он-лайн і офф-лайн для ринків В2В та В2С: плюси і мінуси
• «Традиційний» PR: у чому сила?
• Незамінні є: роль PR-заходів в комплексі просування
• Чому PR-агентства кинулися в он-лайн?
• Коли «помре» офф-лайн?
• Чи є життя за ніками і акаунтами? (Проблеми достовірності в соцмережах і на форумах)
• Проблеми вимірювання ефективності Інтернет PR
• Віртуальні прибутку? Бюджети на комунікації у new media
• Механізми ефективного просування і взаємопроникнення просування он-лайн і офф-лайн форм

Спікери: 
  • § Валентин Королько, президент Mainstream Communication;
  • § Руслана Плис керівник ІАЦ Publicity, головний редактор Publicity.kiev.ua;
  • § Андрій Длигач, генеральний директор Advanter Group;
  • § Андрій Заболоцький, виконавчий директор Української Асоціації Інтернет-реклами;
  • § Кристина Гуцалова, PR-спеціаліст PR-бюро "Дієслово";
  • § Марія Бородай, віце-президент PR-ліги, керівник PR-служби представництва Intel в Україні;
  • § Микола Чорноголовко, творчий директор "Бюро Маркетингових Технологій";
  • § Михайло Черняк, проджект-менеджер THINK!McCann Erickson.

Модератор - Валерий Курейко, вице-президент Украинского PR-альянса, генеральный директор Publicity Creating.  

   

17:30
-
19:00

Презентація міжнародного фестивалю реклами Golden Drum & International Advertising CUP, Алеш Павлін, Словенія

  

Час

Блакитна вітальня 

10:00
-
10:50

Особливості використання Indoor-носіїв

Ярослав Гончар, Президент Всеукраїнської Асоціації Indoor Media

11:00
-
13:00

Event - PRиправа чи самостійна страва?
Talk Show від Асоціації івенторів України

13:30
-
14:30

Спілка молодих рекламістів України: що скаже молода генерація

Круглий стіл веде професор Є. Ромат, голова Спілки рекламістів України

15:00
-
17:00

Редакції глянцевих журналів як креативні агентства: за і проти. Дискусійний клуб

Організатор - журнал LQ

Увага! Вхід на цей захід вимагає додаткової акредитації в організаторів дискусії

 

19:30 - відправлення автобусів від Будинку Кіно

20:30 - Церемонія нагородження Event Awards 2010 Міжнародного фестивалю Eventарізація, Кінно-спортивний клуб «Магнат»

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player