27 травня
Увага! В програмі можливі зміни. Слідкуйте за оновленнями на сайті фестивалю
9:00
-
19:00
|
Акредитація учасників. Експозиція конкурсних робіт у холах Будинку Кіно
|
Час
|
Червоний Зал
|
10:30
-
11:30
|
«Презентаційне споживання»: кому і навіщо потрібно споживання напоказ?
Юлія Масієнко, Заступник директора InMind, Київ
|
11:30
-
18:30
|
ДЕНЬ БРЕНД-МЕНЕДЖЕРА
Спеціальна програма від Асоціації брендингових Компаній Росії (АБКР) «Ефективний брендинг. Кризова корекція»
|
|
У програмі:
- Брендинг. Минуле і майбутнє. Про брендинг до, під час і після кризи
Олег Берієв, голова журі Комунікаційного дизайну КМФР, спів-президент АБКР, генеральний директор брендингового агентства Mildberry, Москва
- Інновації і Брендинг - найважливіші переваги в бізнесі. Розвиток традиційних ринків в умовах зростання конкуренції. Світові тренди у споживчому бренингу. Кризова корекція
Олексій Андрєєв, спів-президент АБКР, президент брендингового агентства Depot WPF, Москва
- Роздуми про брендинг. Добре, погане і непотрібне
Дрю Сміт, засновник і директор брендингового агентства Lumen, Мілан, Італія
- Логіка нісенітниць. Інфантильність сприйняття - причина успіху комунікації бренду. Розвиток технологій мультимедіа та професійних комунікаційних прийомів призводять до загальної інфантилізації культури в тому числі і культури споживання. Цей процес бурхливий. Як успішно розвивати бренд у цьому новому комунікаційному середовищі?
Дмитро Пьоришков, член ради АБКР, творчий директор Direct Design Visual Branding, Леонід Фейгін, творчий директор Direct Design Visual Branding, Москва
Бренд: розмова по душах. Або про з'єднання спирту з водою і розумом
Іноземцев Андрій, виконавчий директор брендингового агентства Clеver, Член Ради АБКР; Бенімана Бенжамін, творчий директор брендингового агентства Clеver
- Ребрендинг під час кризи. АБО Не все погано, що є Кризою
Олексій Фадєєв, творчий директор брендингового агентства Depot WPF, Москва
- Неймінг 2.0: як назва бренду може жити в рекламі, упаковці та соціальних медіа
Андрій Пуртов, генеральний директор брендингової компанії ArtGraphics.ru, видавець і головний редактор журналу Identity, Москва
Спеціальний гість
Бо МакКліллан, Засновник і власник компанії Beau McClellan Design. Один з найвідоміших у світі дизайнерів світла
Проект REFLECTIVE FLOW (The making of Beau McClellan's REFLECTIVE FLOW - the largest chandelier in the world!)
|
Час
|
Синій Зал
|
10:00
-
10:30
|
Огляд актуальних споживчих трендів України, Михайло Черняк, креативне агентство THINK! McCann Erickson
На думку експертів THINK! McCann Erickson, тренди все глибше впроваджуються в усе більшу кількість сфер життєдіяльності українського суспільства, а український бізнес все більше використовує знання про тренди в різних цілях.
Михайло Черняк, фахівець зі стратегічного планування, менеджер проекту з вивчення споживчих трендів THINK! McCann Erickson представить кілька найяскравіших споживчих трендів, актуальних для України протягом кількох найближчих років, і приклади використання у просуванні брендів.
|
10:30
-
11:15
|
Тренди в маркетингу і рекламі 2010 - 2011 рр..
Доповідь підготовлено на базі щорічного дослідження трендів трендвочінгового агентства InTrends. Дослідження включають в себе:
- Опитування експертів у сфері маркетингу та реклами
- Вивчення поведінки трендсеттери
- Експертна оцінка агентства InTrends
- Матеріали від партнерів компанії InTrends, глобальної міжнародної мережі Youth Research Partners (YRP).
Сергій Кузьменко, старший трендвочер компанії InTrends, розповість про ключові українських тренди в маркетингу і рекламі, а також продемонструє найбільш успішні кейси з використання трендів.
|
11:30
-
12:30
|
Брендинг в епоху змін
Вадим Пустотін, директор бренд-консалтингової компанії «Слідопит», Київ
За останні півтора року багато чого змінилося в житті компаній і в житті людей. Багато що змінилося, і багато продовжує змінюватися. Вже є перший цінний досвід управління брендами в мінливих економічних умовах. Які головні зміни в купівельній поведінці, які не можна ігнорувати? Що і чому правильніше зараз для брендів - атакувати конкурентів чи захищатися? Як себе почувають компанії, які до кризи мінімально просували свої бренди або навпаки - ті, які мають сильні бренди? На що буде готовий погодитися споживач у найближчому майбутньому, а на які компроміси він не піде? Як оптимізувати бренди в сучасних умовах, наскільки методи розвитку брендів, які були вдалими раніше, підходять зараз? Коли варто замінити зовнішній брендинг на внутрішній?
Питань багато - готових відповідей менше. Але є ідеї, думки, висновки, які допомагають самим думати і вирішувати, що зараз робити з брендами. Цінне про брендинг в епоху змін - на цьому майстер-класі
|
12:45
-
13:45
|
Інтернет як free медіа у рекламних кампаніях
Віталій Кокошко, директор і власник агентства Кінограф, Київ
|
14:00
-
15:00
|
Глянець, гроші та соціальна відповідальність. Як поєднати непоєднуване. Номінація "Viva! Найгарнішіі" як приклад синергії комерційної та соціальної складових
Спікери:
-
Тетяна Сигорська, керівник платформи Viva!;
-
Оксана Ксенс, керівник проекту "Viva! Найкрасивіші";
-
Марія Мелкова, ПР-менеджер компанії Procter & Gamble, TM Olay;
-
Нонна Шмідік, менеджер проектів Фонду ім.Ріната Ахметова "Розвиток України"
|
15:15
-
17:15
|
Круглий стіл під егідою Украинського PR-Альянсу: "Нові медіа і традиційний PR: vs or together"?
• Нові медіа: що, коли і для чого? (Основні види, доцільність застосування)
• Просування он-лайн і офф-лайн для ринків В2В та В2С: плюси і мінуси
• «Традиційний» PR: у чому сила?
• Незамінні є: роль PR-заходів в комплексі просування
• Чому PR-агентства кинулися в он-лайн?
• Коли «помре» офф-лайн?
• Чи є життя за ніками і акаунтами? (Проблеми достовірності в соцмережах і на форумах)
• Проблеми вимірювання ефективності Інтернет PR
• Віртуальні прибутку? Бюджети на комунікації у new media
• Механізми ефективного просування і взаємопроникнення просування он-лайн і офф-лайн форм
Спікери:
- § Валентин Королько, президент Mainstream Communication;
- § Руслана Плис керівник ІАЦ Publicity, головний редактор Publicity.kiev.ua;
- § Андрій Длигач, генеральний директор Advanter Group;
- § Андрій Заболоцький, виконавчий директор Української Асоціації Інтернет-реклами;
- § Кристина Гуцалова, PR-спеціаліст PR-бюро "Дієслово";
- § Марія Бородай, віце-президент PR-ліги, керівник PR-служби представництва Intel в Україні;
- § Микола Чорноголовко, творчий директор "Бюро Маркетингових Технологій";
- § Михайло Черняк, проджект-менеджер THINK!McCann Erickson.
Модератор - Валерий Курейко, вице-президент Украинского PR-альянса, генеральный директор Publicity Creating.
|
17:30
-
19:00
|
Презентація міжнародного фестивалю реклами Golden Drum & International Advertising CUP, Алеш Павлін, Словенія
|
Час
|
Блакитна вітальня
|
10:00
-
10:50
|
Особливості використання Indoor-носіїв
Ярослав Гончар, Президент Всеукраїнської Асоціації Indoor Media
|
11:00
-
13:00
|
Event - PRиправа чи самостійна страва?
Talk Show від Асоціації івенторів України
|
13:30
-
14:30
|
Спілка молодих рекламістів України: що скаже молода генерація
Круглий стіл веде професор Є. Ромат, голова Спілки рекламістів України
|
15:00
-
17:00
|
Редакції глянцевих журналів як креативні агентства: за і проти. Дискусійний клуб
Організатор - журнал LQ
Увага! Вхід на цей захід вимагає додаткової акредитації в організаторів дискусії
|
19:30 - відправлення автобусів від Будинку Кіно
20:30 - Церемонія нагородження Event Awards 2010 Міжнародного фестивалю Eventарізація, Кінно-спортивний клуб «Магнат»
|
|
Мобільний оператор фестивалю
Дизайн концепт
Організатор церемонії нагородження
Партнер номінації "Зірки в рекламі"
Партнер конкурсу інтерактивної реклами
Партнер номінації Дизайн упаковки
Промо-агенція фестивалю
BTL агенція фестивалю
PR агенція фестивалю
Стенди фестивалю
Пакети фестивалю
Организатор event премії
Газета фестивалю
Система голосування
Поліграфічний партнер
Широкоформатний партнер
Ресторанний партнер
Призи КМФР
|