Увага! В програмі можливі зміни. Слідкуйте за оновленнями на сайті фестивалю
9:00 |
Акредитація учасників. Експозиція конкурсних робіт у холах Будинку Кіно |
Час |
Червоний Зал |
10:30 |
«Презентаційне споживання»: кому і навіщо потрібно споживання напоказ? Юлія Масієнко, Заступник директора InMind, Київ |
11:30 |
ДЕНЬ БРЕНД-МЕНЕДЖЕРА
|
|
У програмі:
- Брендинг. Минуле і майбутнє. Про брендинг до, під час і після кризи Олег Берієв, голова журі Комунікаційного дизайну КМФР, спів-президент АБКР, генеральний директор брендингового агентства Mildberry, Москва - Інновації і Брендинг - найважливіші переваги в бізнесі. Розвиток традиційних ринків в умовах зростання конкуренції. Світові тренди у споживчому бренингу. Кризова корекція Олексій Андрєєв, спів-президент АБКР, президент брендингового агентства Depot WPF, Москва - Роздуми про брендинг. Добре, погане і непотрібне Дрю Сміт, засновник і директор брендингового агентства Lumen, Мілан, Італія
- Логіка нісенітниць. Інфантильність сприйняття - причина успіху комунікації бренду. Розвиток технологій мультимедіа та професійних комунікаційних прийомів призводять до загальної інфантилізації культури в тому числі і культури споживання. Цей процес бурхливий. Як успішно розвивати бренд у цьому новому комунікаційному середовищі? Дмитро Пьоришков, член ради АБКР, творчий директор Direct Design Visual Branding, Леонід Фейгін, творчий директор Direct Design Visual Branding, Москва
Бренд: розмова по душах. Або про з'єднання спирту з водою і розумом
Іноземцев Андрій, виконавчий директор брендингового агентства Clеver, Член Ради АБКР; Бенімана Бенжамін, творчий директор брендингового агентства Clеver - Ребрендинг під час кризи. АБО Не все погано, що є Кризою Олексій Фадєєв, творчий директор брендингового агентства Depot WPF, Москва - Неймінг 2.0: як назва бренду може жити в рекламі, упаковці та соціальних медіа
Андрій Пуртов, генеральний директор брендингової компанії ArtGraphics.ru, видавець і головний редактор журналу Identity, Москва Спеціальний гість
Бо МакКліллан, Засновник і власник компанії Beau McClellan Design. Один з найвідоміших у світі дизайнерів світла |
Час |
Синій Зал |
10:00 |
Огляд актуальних споживчих трендів України, Михайло Черняк, креативне агентство THINK! McCann Erickson
На думку експертів THINK! McCann Erickson, тренди все глибше впроваджуються в усе більшу кількість сфер життєдіяльності українського суспільства, а український бізнес все більше використовує знання про тренди в різних цілях. |
10:30 |
Тренди в маркетингу і рекламі 2010 - 2011 рр..
Доповідь підготовлено на базі щорічного дослідження трендів трендвочінгового агентства InTrends. Дослідження включають в себе: |
11:30 |
Брендинг в епоху змін
Вадим Пустотін, директор бренд-консалтингової компанії «Слідопит», Київ |
12:45 |
Інтернет як free медіа у рекламних кампаніях Віталій Кокошко, директор і власник агентства Кінограф, Київ |
14:00 |
Глянець, гроші та соціальна відповідальність. Як поєднати непоєднуване. Номінація "Viva! Найгарнішіі" як приклад синергії комерційної та соціальної складових
Спікери:
|
15:15 |
Круглий стіл під егідою Украинського PR-Альянсу: "Нові медіа і традиційний PR: vs or together"?
Модератор - Валерий Курейко, вице-президент Украинского PR-альянса, генеральный директор Publicity Creating.
|
17:30 |
Презентація міжнародного фестивалю реклами Golden Drum & International Advertising CUP, Алеш Павлін, Словенія
|
Час |
Блакитна вітальня |
10:00 |
Особливості використання Indoor-носіїв Ярослав Гончар, Президент Всеукраїнської Асоціації Indoor Media |
11:00 |
Event - PRиправа чи самостійна страва?
|
13:30 |
Спілка молодих рекламістів України: що скаже молода генерація Круглий стіл веде професор Є. Ромат, голова Спілки рекламістів України |
15:00 |
Редакції глянцевих журналів як креативні агентства: за і проти. Дискусійний клуб
Організатор - журнал LQ |
19:30 - відправлення автобусів від Будинку Кіно |