G. Radio Craft / Майстерність у Радіо рекламі

Роботи на конкурс можуть подавати студії відео та звукового продакшну, рекламні агентства, клієнти, а також окремі фахівці відповідно до номінацій - режисери, оператори, монтажери і.т.д.

Конкурс відмічає роботу персоналій - нагороди отримають конкретні професіонали.

 

Критерії оцінювання робіт членами журі  

Журі відзначає якість майстерності, проявленої у процесі створення радіоролика. Враховується, наприклад, копірайтинг, музика або акторська робота, залежно від категорії, до якої подана робота. Ідея, яка стоїть за виконанням, і водночас ставиться до клієнта або торгової марки, не повинна враховуватися журі конкурсу, або повинна враховуватися в малій мірі. Звичайно, часто ідея і виконання настільки переплетені, так що ідея не завжди може бути проігнорована повністю.
 
Якщо радіоролик створює приємне або пам'ятне естетичне відчуття, незалежно від теми, продукту, клієнта або ідеї, то він може досягти успіху в категорії Craft, навіть якщо він не отримав нагород в інших конкурсах.

Журі буде враховувати рівень емоційного зв'язку з роботою, і чи додає майстерність щось до ідеї або виконання.  

Категорії конкурсу

G-1. Copywriting/  Копірайтинг, майстерність сценариста

Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Копірайтер, автор ідеї, продакшн, агентство, клієнт

G-2. Music&sound design / Музика і звукове оформлення

Оригінальна партитура, джингл, чи музичний супровід, унікальне творче аранжування або адаптація вже існуючих музичних творів.
Винахідливе та художнє використання звукових ефектів, голосу, вокалу, або інших елементів, які підсилюють образ і відповідають йому.
Виставляють роботи і вказуються в дипломі: Звукорежисер, композитор, продакшн, агентство, клієнт

G-3. Acting performance /  Акторська (дикторська) робота

Виставляють роботи і вказуються в дипломі: Виконавець, звукорежисер, продакшн, агентство, клієнт

G-4. Humor / Гумор 

Виставляють роботи і вказуються в дипломі: Автор ідеї, звукорежисер, продакшн, агентство, клієнт

 

Вимоги до подання робіт 

Конкурсні аудіо роботи подаються у вигляді аудіо файлів: MP3 48 kHz, 192 kbps

Файли повинні входити до конкурсної заявки та бути внесені безпосередньо на сайті Фестивалю.
Переклад тексту радіо роботи на англійську мову необхідно вказувати в полі "Опис творчої ідеї" конкурсної заявки.

Вартість участі

01 - 31.03.201101 - 22.04.2011
однієї роботи 500 грн / 50 € 600 грн / 60 €


Dead-line

- реєстрація заявок на сайті КМФР - 22 квітня 2011 року
- надання робіт - 29 квітня 2011 року
Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player