M. Marketing Services projects / Проекти маркетингових сервісів
Партнер конкурсн:
  
Категорії конкурсу

M-1. Promo campaigns (incl. sales promo, trade promo, CRM, consumer loyalty programs) / Промоушн кампаніі (орієнтовані на кінцевого споживача, орієнтовані на персонал, CRM-програми, програми лояльності)

M-2. Event marketing (incl. road show, brand tours, festivals, product/brand launch events, sponsoring events, municipal events) / Подієвий маркетинг (роуд-шоу, тури, презентації, відкриття, участь або спонсорство свят, участь у виставках, міські заходи)

M-3. Corporate events (incl. business conferences and seminars, corporate parties) / Внутрішні/корпоративні заходи (дилерські конференції, корпоративні конференції, внутрішні свята) 

M-4. Direct marketing (postal mail, telemarketing, direct e-mail marketing) / DM-комунікації (прямі поштові розсилки, телемаркетинг, e-mail розсилки)

M-5. Integrated marketing services campaigns (programs that use 2 or more marketing services in one campaign) / Інтегровані кампанії з використання маркетингових сервісів (проекти, в яких використано 2 або більше типів інструментів маркетингових сервісів в одній кампанії)

Критерії оцінки роботи членами журі
  • Оригінальність комунікаційної ідеї, задуму кампанії.
  • Якість реалізації.
  • Складність поставлених задач.
Загальні вимоги до змісту 

В презентації проекту необхідно описати задачі комунікації, які стояли перед кампанією, медіа-вирішення, досягнуті результати кампанії, а також декілька слів про те, що, на думку учасника, робить дану роботу особливою та достойною перемоги.

Технічні вимоги до подачі 

Робота надається у вигляді:

  • файлу формату *.JPG, срозподільна здатність 72 dpi, RGB,
    шириною не більше 1200 пікселів

    Це зображення - резюме Вашої роботи на одній сторінці, яке містить ключові елементи презентації англійською мовою та медіа-вирішення. Ця презентація-зображення буде використане для каталогу робіт.

    Файл повинен входити до конкурсної заявки, що заповнюється безпосередньо на сайті Фестивалю

  • формату MPEG-2 " *.mpg, *.mpeg ", кадр - 720 x 576, потік даних (b.r.) - не ниже 8 Мб/с
    Хронометраж - до 5 хвилин
    Назва файлу повинна мати код категорії конкурсу та назву роботи.

    Ця відео-презентація повина мати всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію простими коментарями англійською мовою. Якщо кампанія має Медіа-вирішення для ТБ, преси, радіо тощо, вони повинні бути включені до презентації.

    Журі буде оцінювати роботи, виконані за даною вимогою. 

    Файли, виконані по даній вимозі, завантажуються на e-Disk Фестивалю після заповнення конкурсних заявок.
    Запит на отримання доступу напрявляється безпосередньо з сайту Фестиваля.
Вартість участі

01 - 31.03.201101 - 22.04.2011
однієї роботи  800 грн / 80 € 1000 грн / 100 €

Dead-line

- реєстрація заявок на сайті КМФР - 22 квітня 2011 року
- надання робіт - 29 квітня 2011 року

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player