
M-1. Promo campaigns (incl. sales promo, trade promo, CRM, consumer loyalty programs) / Промоушн кампаніі (орієнтовані на кінцевого споживача, орієнтовані на персонал, CRM-програми, програми лояльності)
M-2. Event marketing (incl. road show, brand tours, festivals, product/brand launch events, sponsoring events, municipal events) / Подієвий маркетинг (роуд-шоу, тури, презентації, відкриття, участь або спонсорство свят, участь у виставках, міські заходи)
M-3. Corporate events (incl. business conferences and seminars, corporate parties) / Внутрішні/корпоративні заходи (дилерські конференції, корпоративні конференції, внутрішні свята)
M-4. Direct marketing (postal mail, telemarketing, direct e-mail marketing) / DM-комунікації (прямі поштові розсилки, телемаркетинг, e-mail розсилки)
M-5. Integrated marketing services campaigns (programs that use 2 or more marketing services in one campaign) / Інтегровані кампанії з використання маркетингових сервісів (проекти, в яких використано 2 або більше типів інструментів маркетингових сервісів в одній кампанії)
- Оригінальність комунікаційної ідеї, задуму кампанії.
- Якість реалізації.
- Складність поставлених задач.
В презентації проекту необхідно описати задачі комунікації, які стояли перед кампанією, медіа-вирішення, досягнуті результати кампанії, а також декілька слів про те, що, на думку учасника, робить дану роботу особливою та достойною перемоги.
Робота надається у вигляді:
- файлу формату *.JPG, срозподільна здатність 72 dpi, RGB,
шириною не більше 1200 пікселів
Це зображення - резюме Вашої роботи на одній сторінці, яке містить ключові елементи презентації англійською мовою та медіа-вирішення. Ця презентація-зображення буде використане для каталогу робіт.
Файл повинен входити до конкурсної заявки, що заповнюється безпосередньо на сайті Фестивалю
- формату MPEG-2 " *.mpg, *.mpeg ", кадр - 720 x 576, потік даних (b.r.) - не ниже 8 Мб/с
Хронометраж - до 5 хвилин
Назва файлу повинна мати код категорії конкурсу та назву роботи.
Ця відео-презентація повина мати всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію простими коментарями англійською мовою. Якщо кампанія має Медіа-вирішення для ТБ, преси, радіо тощо, вони повинні бути включені до презентації.
Журі буде оцінювати роботи, виконані за даною вимогою.
Файли, виконані по даній вимозі, завантажуються на e-Disk Фестивалю після заповнення конкурсних заявок.
Запит на отримання доступу напрявляється безпосередньо з сайту Фестиваля.
01 - 31.03.2011 | 01 - 22.04.2011 | |
---|---|---|
однієї роботи | 800 грн / 80 € | 1000 грн / 100 € |
Dead-line
- реєстрація заявок на сайті КМФР - 22 квітня 2011 року
- надання робіт - 29 квітня 2011 року