J. Interactive / Інтерактивна реклама
Партнер конкурсу

Категорії конкурсу

J-1. Commercial websites: corporate & promotional websites, information resources, service projects & self-promotion /  Комерційні сайти

J-2. Non-commercial websites: entertainment, culture, humanities, ecology and charity websites /  Некомерційні інтернет проекти

J-3. Banners (JPEG, GIF, Flash, Rich Media etc) / Банери

J-4. Online campaigns: integrated use of websites, banners, games, online PR, e-mail actions, viral films and social media (weblogs, social communities etc). Note that your campaign should consist of at least 2 different online instruments (for example, a banner and a website, or a viral and a PR action in social media etc) /  Online кампанії, що використовують як мінімум 2 різних online інструменти: сайти, блоги, ігри, вірусне відео, соціальні медіа тощо

J-5. Mobile ads: games and applications for mobile phones and smartphones, mobile films, ringtones etc / Мобільна реклама

J-6. Virals: viral videos, viral e-mails incl. e-cards and other ads that encourage viewers to send an advertising message to their friends. Note that you need to provide the jury with statistics proving that your video or e-mail had a viral effect, and to submit a link to a video sharing site (such as YouTube or Vimeo) with your video / Вірусні кампанії

J-7. Games: online and mobile games created for an advertiser /  Ігри

J-8. Other interactive ads: interactive tools such as widgets and offline interactive installations, augmented reality, branded content and any innovative advertising solutions that cannot be entered in other Interactive categories /  Інші інтерактивні засоби комунікації.  

Технічні вимоги до подання робіт

На конкурс Інтерактивної реклами всі роботи (сайти, банери та рекламні кампанії) подаються У вигляді URL діючого сайту або вебсорінки з описом Вашої кампанії.

Цей URL вказується в певному полі конкурсної заявки на сайті фестивалю. Журі буде оцінювати Вашу роботу, кликнувши на вказаний Вами URL 

Категорії J-1., J-2. - Вебсайти

URL повинен вести безпосередньо на сайт, який бере участь в конкурсі.

Окрім URL, до Вашої конкурсної заявки повинен бути прикріплений скрін-шот головної сорінки сайту, шириною не більше 1000 px. 

Категорія J-3 - Баннери

Банери всіх типів (наприклад, *.gif, *.jpg, Flash, Rich Media) подаються на конкурс у вигляді URL вебсторінки з Вашим банером. На цій сорінці, крім поданного на конкурс банеру, Ви можете розташувати короткий опис Вашої роботи (задачу, що була поставлена рекламодавцем та Ваше вирішення цієї задачі). Кожна робота представляє собою окремий банер в його кращому розмірі (наприклад, 338x280, 468x60, 120x600 px та ін.).

Окрім URL, до Вашої конкурсної заявки повинен бути прикріплений скрін-шот банеру, шириною не більше 1000 px.

Категорія J-4 - Онлайн кампанії 

Онлайн кампанія складається з двох та більше (різних!) елементів рекламних комунікацій. Наприклад, з промо-сайту, банеру, онлайн гри, листівки, вірусного фильму, онлайн PR акції, e-mail акції та ін.. Онлайн кампанії подаються на конкурс у вигляді URL на вебсорінку з описом Вашої кампанії. На цій сторінці Вам необходімо вказати цілі кампанії, що були поставлені рекламодавцем, ефективність кампанії (кількість відвідувачів, час, проведений ними на сайті, click-through ratio ваших банерів, response ratio ваших e-mail акцій та ін.), а також те, як різні елементи кампанії допомагали досягненню її цілей. На цій самій сторінці Ви можете вказати URL сторінки, яка що містять окремі елементи кампанії (банери, ігри, вірусні фільми, листівки, скрин-шоти PR акцій і т.п.)

Окрім URL, до Вашої конкурсної заявки повинен бути прикріплений скрін-шот цієї вебсторінки або головного елементу кампанії (наприклад, промо-сайту, банеру та ігор) у форматі *.jpg, шириною не більше 1000 px.

Категорія J-5 - Мобільні кампанії 

Мобільні кампанії подаються на конкурс у вигляді URL на вебсторінку з описом Вашої кампанії. На цій сторінці Вам необхідно вказати цілі кампанії, що були поставлені рекламодавцем, та ефективність кампанії. На цій самій сторінці Ви можете показати скрін-шоти окремих елементів кампанії (WAP-сайтів, мобільних ігор, вірусних фільмів для мобілок, wallpapers і т.п.)

Окрім URL, до Вашої конкурсної заявки повинен бути прикріплений скрін-шот цієї вебсторінки або головного елементу кампанії (наприклад, промо-сайту, банеру або мобільної гри) у форматі *.jpg, шириною не більше 1000 px.

Вартість участі 

01 - 31.03.201101 - 22.04.2011
однієї роботи 650 грн / 65 € 800 грн / 80 €

Dead-line

- реєстрація заявок та подача робіт на сайті КМФР - 22 квітня 2011 року

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player