НОВИНИ
31-05-2010 09:52
XI КМФР закінчився. Короткий постскриптум від оргкомітету Фестивалю

10 складів журі, п'ять з яких починають роботу за два тижні до відкриття фестивалю, - безпрецедентний факт для рекламних фестивалів, справа надзвичайно клопітка і витратна. Однак, оскільки КМФР робить ставку на досягнення максимально об'єктивного результату конкурсного змагання, такі турботи, на наш погляд, абсолютно виправдані. Підрахуйте скільки складів журі відзначили нагородами кампанію, що узяла Гран-прі КМФР. Хто-то тепер може сказати, що ця конкурсна робота перемогла випадково або незаслужено?
Успішними також опинилися наші експерименти у вигляді поділу конкурсів Дизайну за двома напрямком - комунікаційний і графічний, але особливо позитивно на результатах фестивалю позначилося введення нових конкурсів і журі Рекламної майстерності. Можливо, завдяки дійсно величезному досвіду, в тому числі фестивальному, майстрів, що склали Craft журі, результати роботи цього журі ставлять дуже правильний напрям і обіцяють відмінні перспективи розвитку конкурсів рекламної майстерності в програмі фестивалю. Ми дуже вдячні цьому журі за відмінний почин і раді, що не помилилися з вибором персонального складу цього журі.
Напевно, могло бути більш щедрим Креативне журі КМФР, складене за міжнародним принципом. Нам шкода деякі роботи, які опинилися за межами списку фіналістів. А може результат їх роботи і цілком закономірний. До речі, ми заздалегідь не повідомляли громадськості, але всі конкурсні роботи конкурсів Press і Outdoor пройшли попередню перевірку на вторинність ідеї. Цю роботу виконав Олексій Михайлов (Креатин) напередодні засідання Креативного журі. Наявність аналогів у вигляді схожих сюжетів або образів були виявлені і в робіт, що увійшли до шорт-лист. Проте члени журі одноголосно вирішили, що ідеї у конкурсних робіт та їх «аналогів» різняться, і за ознакою вторинності жоден з фіналістів не був дискваліфікований. Крім того, члени журі досить прискіпливо поставилися до оцінки робіт, виконаних для «вдячних» фестивальних клієнтів. І декому робіт, незважаючи на надані медіа-плани та імена замовників, загальні бали були знижені.
В цілому, всі результати конкурсних змагань цілком очевидно демонструють, що на перемогу можуть розраховувати як досвідчені й сильні агентства, дизайн-студії, так і молоді та зухвалі агентства. Щоправда, перших на порядок більше. Взагалі, лідерів ринку не може бути багато. На те вони і лідери. Список кращих завжди обмежений. Хочете дізнатися, хто задає моду, від кого можна чекати кращих креативних рішень, хто володіє найбільш вагомим творчим потенціалом на рекламному ринку країн пост-радянського простору - прочитайте список переможців XI КМФР, там ви знайдете відповіді на свої питання.
Оргкомітет КМФР завжди дуже педантично підбирав своїх підрядників і партнерів. З більшістю з них фестиваль пов'язують вже багаторічні плідні відносини. Впевнено можна сказати, що ми працюємо з найбільш професійними та відповідальними командами. Стосується всього - від розробки фірмового стилю, широкоформатного друку, облаштування фестивальної експозиції, типографських послуг, тв роликів, сайту, промо і піар агентств, технічних служб, транспортних послуг, і т.д. до церемонії нагородження, щоденної газети, спеціальної програми і масштабної медіа кампанії. Ми пишаємося своїми партнерами - їх у нас понад 80! Всім їм окреме і велике спасибі. Впевнено можемо рекомендувати будь-якої компанії звертатися до цього списку - повірте, нашу рекомендацію заслужити непросто, ми дуже вимогливі хлопці.
Що далі? Виразно можна сказати, що в травні 2011 року відбудеться 12-й КМФР. Також впевнено заявляємо, що конкурси Рекламного майстерності стануть однією з центральних тем у змагальної частини. Продовжимо розвивати й удосконалювати напрямок Інтерактивної реклами. І напевно, життя і розвиток ринку підкаже нам і якісь інші новинки.
Не прощаємося!
Максим Лазебник,
Продюсер КМФР
Посткриптум на посткриптум.
Трохи не забув. Також ми точно знаємо, чого не буде на 12-му КМФР. Такої кількості ликів продюсера фестивалю в різних іпостасях і позах, на різних носіях. Окремо будемо стежити за цим. Хай буде більше молодих і веселих облич навколо, а я обмежуся одним бронзовим погруддям. Інтерактивним.
Повернутися до списку новин