НОВИНИ
31-05-2010 09:52
XI КМФР закінчився. Короткий постскриптум від оргкомітету Фестивалю

Назвавши 28 травня своїх переможців, став історією XI Київський Міжнародний Фестиваль Реклами. Попереду в оргкомітету ще скрупульозний підрахунок балів для рейтингу агентств і продакшенів, друк дипломів, розсилка нагород, розбір польотів та складання переліку своїх успіхів і невдач, але вже сьогодні можна зробити кілька висновків по гарячих слідах.

10 складів журі, п'ять з яких починають роботу за два тижні до відкриття фестивалю, - безпрецедентний факт для рекламних фестивалів, справа надзвичайно клопітка і витратна. Однак, оскільки КМФР робить ставку на досягнення максимально об'єктивного результату конкурсного змагання, такі турботи, на наш погляд, абсолютно виправдані. Підрахуйте скільки складів журі відзначили нагородами кампанію, що узяла Гран-прі КМФР. Хто-то тепер може сказати, що ця конкурсна робота перемогла випадково або незаслужено?

Успішними також опинилися наші експерименти у вигляді поділу конкурсів Дизайну за двома напрямком - комунікаційний і графічний, але особливо позитивно на результатах фестивалю позначилося введення нових конкурсів і журі Рекламної майстерності. Можливо, завдяки дійсно величезному досвіду, в тому числі фестивальному, майстрів, що склали Craft журі, результати роботи цього журі ставлять дуже правильний напрям і обіцяють відмінні перспективи розвитку конкурсів рекламної майстерності в програмі фестивалю. Ми дуже вдячні цьому журі за відмінний почин і раді, що не помилилися з вибором персонального складу цього журі.

Напевно, могло бути більш щедрим Креативне журі КМФР, складене за міжнародним принципом. Нам шкода деякі роботи, які опинилися за межами списку фіналістів. А може результат їх роботи і цілком закономірний. До речі, ми заздалегідь не повідомляли громадськості, але всі конкурсні роботи конкурсів Press і Outdoor пройшли попередню перевірку на вторинність ідеї. Цю роботу виконав Олексій Михайлов (Креатин) напередодні засідання Креативного журі. Наявність аналогів у вигляді схожих сюжетів або образів були виявлені і в робіт, що увійшли до шорт-лист. Проте члени журі одноголосно вирішили, що ідеї у конкурсних робіт та їх «аналогів» різняться, і за ознакою вторинності жоден з фіналістів не був дискваліфікований. Крім того, члени журі досить прискіпливо поставилися до оцінки робіт, виконаних для «вдячних» фестивальних клієнтів. І декому робіт, незважаючи на надані медіа-плани та імена замовників, загальні бали були знижені.

В цілому, всі результати конкурсних змагань цілком очевидно демонструють, що на перемогу можуть розраховувати як досвідчені й сильні агентства, дизайн-студії, так і молоді та зухвалі агентства. Щоправда, перших на порядок більше. Взагалі, лідерів ринку не може бути багато. На те вони і лідери. Список кращих завжди обмежений. Хочете дізнатися, хто задає моду, від кого можна чекати кращих креативних рішень, хто володіє найбільш вагомим творчим потенціалом на рекламному ринку країн пост-радянського простору - прочитайте список переможців XI КМФР, там ви знайдете відповіді на свої питання.

Оргкомітет КМФР завжди дуже педантично підбирав своїх підрядників і партнерів. З більшістю з них фестиваль пов'язують вже багаторічні плідні відносини. Впевнено можна сказати, що ми працюємо з найбільш професійними та відповідальними командами. Стосується всього - від розробки фірмового стилю, широкоформатного друку, облаштування фестивальної експозиції, типографських послуг, тв роликів, сайту, промо і піар агентств, технічних служб, транспортних послуг, і т.д. до церемонії нагородження, щоденної газети, спеціальної програми і масштабної медіа кампанії. Ми пишаємося своїми партнерами - їх у нас понад 80! Всім їм окреме і велике спасибі. Впевнено можемо рекомендувати будь-якої компанії звертатися до цього списку - повірте, нашу рекомендацію заслужити непросто, ми дуже вимогливі хлопці.

Що далі? Виразно можна сказати, що в травні 2011 року відбудеться 12-й КМФР. Також впевнено заявляємо, що конкурси Рекламного майстерності стануть однією з центральних тем у змагальної частини. Продовжимо розвивати й удосконалювати напрямок Інтерактивної реклами. І напевно, життя і розвиток ринку підкаже нам і якісь інші новинки.

Не прощаємося!

Максим Лазебник,
Продюсер КМФР


Посткриптум на посткриптум.
Трохи не забув. Також ми точно знаємо, чого не буде на 12-му КМФР. Такої кількості ликів продюсера фестивалю в різних іпостасях і позах, на різних носіях. Окремо будемо стежити за цим. Хай буде більше молодих і веселих облич навколо, а я обмежуся одним бронзовим погруддям. Інтерактивним.

Повернутися до списку новин

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player