НОВИНИ
28-05-2010 12:59
Українці не довіряють селебретіс в рекламі

Другий день КМФР руйнує рекламні міфи. Один з найпоширеніших рекламних прийомів-використання «зірок». Це працює в усьому світі - досить згадати провокаційні фото Девіда Бекхема для реклами нижньої білизни Armani, гучну кампанію для Nike «Write the Future» та багато іншого. Українські креативщики не виняток - наші телеекрани заполонили Тартак, Настя Каменських, Кузьма Скрябін та інші українські селебрітіс, що рекламують різні бренди - від мобільних операторів до засобів особистої гігієни.

Теоретично, використання знаменитостей у рекламі виправдано - імідж «зірки» повинен працювати на імідж бренду, збільшуючи тим самим лояльність до продукту і продажу. Практично, ж як показало дослідження компанії компанії InMind, представлене в рамках другого дня КМФР, українські споживачі, на відміну від західних, не довіряють образам «зірок», покладаючись більше на думку друзів і родичів. 



На думку Юлії Масієнко, заступника директора InMind, одна з причин такої поведінки полягає в орієнтації більшості українців на думку оточуючих і близьких. «Одна з базових установок наших споживачів - бути як всі, відповідати вимогам, не виділятися. Саме тому найближче оточення, а не думка «експертів-зірок» - ключовие джерело, що формує споживчу поведінку», - коментує Юлія Масієнко. 

 

Цей же фактор, «прагнення бути як усі» є причиною провалу більшості нішевих продуктів в Україні. «В Україні немає справжніх нішевих продуктів. Нішеві бренди залучають ненішевую аудиторію. Яскравий доказ - ТМ «Живчик» - він орієнтований на сім'ю із середнім статком, але як показує практика його п'ють всі: і діти, і літні люди, і молодь, запивають їм міцний алкоголь».



Повернутися до списку новин

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player