28 травня на XI Київському міжнародному фестивалі реклами відбудеться сесія «Онлайн комунікації - правила гри». Сесія об'єднає в собі доповіді та кейси від спеціалістів у сфері онлайн-комунікацій та дискусію на тему: "Криза своїми руками - репутаційні ризики в онлайні".
Організатор сесії - Українська асоціація зв'язків із громадськістю (UAPR). Модератор сесії - Оксана Гошва, директор агенції HOSHVA PR, Член Правління UAPR.
Основна тенденція українського Інтернету сьогодні - це масовий вихід компаній в онлайн-сферу. Ця "соціалізація" нагадує стан PR-ринку приблизно 15 років тому - багато що робиться без врахування правил, просто інтуїтивно. А правила гри в онлайні таки існують, і про те, як компанія невдало намагалася купити блоггерів або нав'язливо рекламувати продукти через соціальні мережі, розкаже вам кожен другий мало-мальськи активний користувач Інтернету.
Незнання законів спілкування з онлайн-аудиторією не звільняє компанію від відповідальності за "скоєне". Такі «проколи» можуть зруйнувати онлайн-репутацію за лічені дні, а то й години, адже інформація в Інтернеті поширюється миттєво.
Для нас, PR-фахівців, це створює певні виклики, а ситуація, що склалася зараз, яскраво показує, що компанії просто не готові до нових реалій. Багато організацій досі налякані настільки, що уникають будь-яких активностей в соціальних медіа. Інші вже розпочали свій шлях з формування онлайн-репутації та активно використовують можливості залучення своїх стейкхолдерів. Прагнучи робити це якомога якісніше, компанії створюють етичні кодекси поведінки в соціальних медіа для своїх працівників та залучають до онлайн комунікацій спеціалізовані агенції.
Кому ж насправді "належать" онлайн-комунікації, і яка роль у цьому PR-спеціаліста? Адже онлайн-комунікації також стосуються таких напрямків як IT, HR, маркетинг, не кажучи вже про департаменти по роботі з клієнтами.
"Гарячу" тему етики спілкування в онлайні завжди можна вважати актуальною - і UAPR як галузева асоціація прагне підвищувати стандарти роботи PR-спеціалістів та розвивати ринок на основі етичних стандартів. Доповіді учасників сесії та дискусія торкнуться питань етики та ефективності корпоративних та бренд-комунікацій в Інтернеті.
Програма сесії
10:00-11:00: Виступи спікерів з кейсами реалізованих проектів
- Онлайн-комунікації. Досвід "Майкрософт Україна".
Ярина Ключковська, PR-директор "Майкрософт Україна", Член Правління UAPR. - HTC Android Developers Contest - успішний аутсорсинг послуг з онлайн-комунікацій можливий.
Катерина Холодило, Павло Педенко - Digital PR Practice HOSHVA PR.
- Kotex - створення лояльної до бренду аудиторії без прямої реклами в Інтернеті.
- Принципи створення лояльної спільноти в Інтернеті
- Наша валюта - контент
- Будьте цінними для користувача, і він відплатить вам любов'ю.
Оксана Завойко, директор агенції цифрового маркетингу Prodigi.
11:00-12:00: Дискусія "Криза своїми руками - репутаційні ризики в онлайні"
Модератор - Володимир Дегтярьов, генеральний директор PR-агенції Starget, Член Правління UAPR.
- Які загрози виходу компанії в Інтернет? Чи компенсують їх нові можливості?
- Чи ефективні платні пости в блогах?
- Чи необхідна політика поведінки в Інтернеті для працівників?
- Ghost blogging: етично чи ні?
- Які існують моделі ведення блогу топ-менеджера?
Учасники дискусії:
- Катерина Засуха (JTI)
- Ольга Ваганова (KWENDI)
- Артур Оруджалієв (AIN)
- Ярина Ключковська (Майкрософт Україна)
- Оксана Завойко (Prodigi)
- Оксана Гошва (HOSHVA PR)
Повернутися до списку новин