НОВИНИ
27-05-2010 14:54
Онлайн-комунікації - правила гри

28 травня на XI Київському міжнародному фестивалі реклами відбудеться сесія «Онлайн комунікації - правила гри». Сесія об'єднає в собі доповіді та кейси від спеціалістів у сфері онлайн-комунікацій та дискусію на тему: "Криза своїми руками - репутаційні ризики в онлайні".

Організатор сесії - Українська асоціація зв'язків із громадськістю (UAPR). Модератор сесії - Оксана Гошва, директор агенції HOSHVA PR, Член Правління UAPR.

Основна тенденція українського Інтернету сьогодні - це масовий вихід компаній в онлайн-сферу. Ця "соціалізація" нагадує стан PR-ринку приблизно 15 років тому - багато що робиться без врахування правил, просто інтуїтивно. А правила гри в онлайні таки існують, і про те, як компанія невдало намагалася купити блоггерів або нав'язливо рекламувати продукти через соціальні мережі, розкаже вам кожен другий мало-мальськи активний користувач Інтернету.

Незнання законів спілкування з онлайн-аудиторією не звільняє компанію від відповідальності за "скоєне". Такі «проколи» можуть зруйнувати онлайн-репутацію за лічені дні, а то й години, адже інформація в Інтернеті поширюється миттєво.

Для нас, PR-фахівців, це створює певні виклики, а ситуація, що склалася зараз, яскраво показує, що компанії просто не готові до нових реалій. Багато організацій досі налякані настільки, що уникають будь-яких активностей в  соціальних медіа. Інші вже розпочали свій шлях з формування онлайн-репутації та активно використовують можливості залучення своїх стейкхолдерів. Прагнучи робити це якомога якісніше, компанії створюють етичні кодекси поведінки в соціальних медіа для своїх працівників та залучають до онлайн комунікацій спеціалізовані агенції. 

Кому ж насправді "належать" онлайн-комунікації, і яка роль у цьому PR-спеціаліста? Адже онлайн-комунікації також стосуються таких напрямків як IT, HR, маркетинг, не кажучи вже про департаменти по роботі з клієнтами.

"Гарячу" тему етики спілкування в онлайні завжди можна вважати актуальною - і UAPR як галузева асоціація прагне підвищувати стандарти роботи PR-спеціалістів та розвивати ринок на основі етичних стандартів. Доповіді учасників сесії та дискусія торкнуться питань етики та ефективності корпоративних та бренд-комунікацій в Інтернеті.

 

Програма сесії

10:00-11:00: Виступи спікерів з кейсами реалізованих проектів

  • Онлайн-комунікації. Досвід "Майкрософт Україна".
    Ярина Ключковська, PR-директор "Майкрософт Україна", Член Правління UAPR.
  • HTC Android Developers Contest - успішний аутсорсинг послуг з онлайн-комунікацій можливий.
    Катерина Холодило, Павло Педенко - Digital PR Practice HOSHVA PR.
  • Kotex - створення лояльної до бренду аудиторії без прямої реклами в Інтернеті.

- Принципи створення лояльної спільноти в Інтернеті
- Наша валюта - контент
- Будьте цінними для користувача, і він відплатить вам любов'ю. 
              Оксана Завойко, директор агенції цифрового маркетингу Prodigi.

11:00-12:00: Дискусія "Криза своїми руками - репутаційні ризики в онлайні"

Модератор - Володимир Дегтярьов, генеральний директор PR-агенції  Starget, Член Правління UAPR.

  • Які загрози виходу компанії в Інтернет? Чи компенсують їх нові можливості?
  • Чи ефективні платні пости в блогах?
  • Чи необхідна політика поведінки в Інтернеті для працівників?
  • Ghost blogging: етично чи ні?
  • Які існують моделі ведення блогу топ-менеджера?

 

Учасники дискусії:

  • Катерина Засуха (JTI)
  • Ольга Ваганова (KWENDI)
  • Артур Оруджалієв (AIN)
  • Ярина Ключковська (Майкрософт Україна)
  • Оксана Завойко (Prodigi)
  • Оксана Гошва (HOSHVA PR)


Повернутися до списку новин

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player