НОВИНИ
27-05-2010 12:18
Другий день 11-го КМФР: пізнавальний драйв
Можна вже з упевненістю констатувати, що наш улюблений Київський Міжнародний Фестиваль вдався! Перший, настільки трепетний, наскільки важкуватий, але незмінно насичений і цікавий день фестивалю вже позаду.
Експеримент з публічним переглядом роликів в категорії Film та голосуванням журі в режимі Live не залишив нікого з присутніх байдужим. Шорт-листи і переможці в 14 конкурсах КМФР вже визначені, і організаційний комітет зараз обробляє протоколи засідань журі, щоб завтра в урочистій обстановці вручити гідні нагороди кращим з кращих рекламістів сезону 2009-2010 на Церемонії нагородження КМФР. Найцікавіші майстер-класи, презентації і круглі столи зібрали свої численні аудиторії, проекція продюсера КМФР весь день заманювала і вітала гостей і учасників фестивалю, а опитування, інтерактивні ігри та конкурси від партнерів розважали всіх присутніх.
Увечері в клубі «Цар» гостей та учасників фестивалю чекало багато хорошого вина, прохолодн] горілочки і дуже смачних пирогів, найцікавіша музична програма, а також що стала вже традиційною церемонія нагородження лауреатів премії «Слід у рекламі», яка відбулася в цьому році вже в 6-й раз. Ця премія - визнання заслуг тих піонерів рекламного ринку, які першими залишили свій значимий слід в українській рекламі. Лауреатами цього року стали Олександр Горлов (Tabasco), Марина Морозова (ADV-DVA) і Тетяна Попова (МЕХ). Церемонія традиційно завершилася ритуалом залишення лауреатами відбитків долоні в гіпсі.
Що ж чекає всіх нас сьогодні, і які сюрпризи приготував 11-й КМФР на 2-й день? Перш за все, звичайно ж, це унікальна програма майстер-класів та семінарів. Сьогодні вперше в історії українських рекламних фестивалів пройде «День Бренд-Менеджера» - спеціальна програма від Асоціації брендінгових Компаній Росії (АБКР). Корифеї російського і міжнародного дизайну і брендингу Олег Берієв, Дрю Сміт, Олексій Андрєєв, Андрій Пуртов, Дмитро Пьоришков, Леонід Фейгін та Олексій Фадєєв поділяться секретами успішного брендингу, дизайну та неймінгу.
Також у рамках семінарської програми Юлія Масієнко розповість, кому і навіщо потрібно споживання на показ, а фахівці з компанії InTrends - про тренди в маркетингу і рекламі в 2010 - 2011 роках. Безперечно, цікавими будуть семінарська програма від Асоціації івенторів України, круглий стіл про плюси і мінуси нових технологій Internet PR і традиційних PR-методів, дискусійний клуб від журналу LQ щодо редакцій глянцевих журналів у ролі креативних агентств. Цього дня Віталій Кокошко поділиться своїм баченням використання інтернету як free медіа у рекламних кампаніях, Вадим Пустотін розповість про брендінгу в епоху змін, а Союз молодих рекламістів України обговорить проблеми, сподівання і надії молодої генерації креаторів.
День завершить урочисте нагородження переможців Міжнародного фестивалю Eventарізація і феєричне святкування перемог, весни і просто закінчення другого дня КМФР в кінно-спортивному клубі «Магнат».
Повернутися до списку новин