НОВИНИ
27-05-2010 09:18
Переможці спеціального конкурсу від PEES BOY CLUB і КМФР

Ідеї приходять під час їжі

Художник не повинен бути голодним - так стверджує мережа ресторанів Pees Boy Club, і з цим важко не погодитися. На голодний шлунок ідеї приходять погані. А для кращих столичних ресторанів ідеї потрібні виключно вищого класу. Саме заради таких ідей Pees Boy Club спільно з Київським Міжнародним Фестивалем Реклами провели конкурс на кращий дизайн паперового сету.

Завдяки цьому конкурсу фраза «годуватися ідеями» знайшла новий сенс. Адже щасливий переможець не тільки побачить свої творіння живцем, але також отримує 25% дисконтну картку і кулінарний вексель на 3000 грн. А володар другого місця отримує 20% картку і кулінарний вексель на 2000 грн.

Тепер мережа ресторанів Pees Boy Club може похвалитися новим дизайном сетів. А Ви, дорогі гості, можете сповна оцінити зручність цих паперових серветок для фіксації тих чудових ідей, на які надихає відмінне бельгійське пиво і смачна їжа наших закладів!

Переможці:

Перше місце:

РА «MARCO» м.Київ http://marco.rb.com.ua/




Друге місце:

Автори робіт: Ляхов Костянтин, Кондратьєва Анастасія, Свириденко Юлія. Харків.

 



Повернутися до списку новин

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player