НОВИНИ
21-05-2010 13:13
Підсумки попереднього (pre-selection) етапу оцінки роботи конкурсів PR, Media, Marketing Services Projects і Advertising Campaigns

За регламентом Київського Міжнародного Фестивалю Реклами оцінка конкурсів PR, Media, Marketing Services Projects і Advertising Campaigns проходить у два етапи. На першому етапі, який триває близько 7 днів - з 13 по 20 травня, всі члени журі працюють самостійно, обговорення робіт не відбувається, оцінки конкурсних робіт виставляються в режимі - "подобається" або "не подобається", "так" або "ні" . Всі індивідуальні протоколи надсилаються до оргкомітету КМФР, який всі оцінки підсумовує і формує зведений протокол.

На другому етапі оцінки, який почнеться 25 травня, всі члени журі у своїх складах працюють вже зі зведеними протоколами. На засіданнях журі відбувається обмін думками, а роботи проглядаються ще раз.

26 травня, в перший день роботи КМФР, відбувається публічна презентація деяких проектів і кампаній. Оскільки час, відведений на презентації, обмежена, то оргкомітет вибирає до публічного заслуховування тільки малу частину з проектів, поданих на конкурс. Як правило, це кампанії з числа набрали найбільшу кількість голосів членів журі на попередньому етапі, або кампанії, оцінка яких розділила журі на дві рівні половини. Безумовно, список кампаній, яких запрошують до публічної презентації, не дорівнює списку фіналістів. Публічні презентації покликані, з одного боку, представити відвідувачам фестивалю якусь частину найцікавіших кампаній, а з іншого боку, схилити думку журі в ту або іншу сторону.

На відміну від минулих років, оргкомітет КМФР не публікує в цьому році списки робіт, що пройшли pre-selection. Скільки і в яких формах не попереджалися б учасники, що попередні зведені протоколи не рівні шорт-листів і спискам фіналістів, щоразу виникали непорозуміння й питання - чому ми були в списку пре-селекшн, а нам не дали диплом, і, навпаки, звідки взялася ця робота серед переможців, якщо її не було в списку презентуемих, ну і т.д. Справа в тому, що при очному обміні думками в журі, спільному перегляді робіт, може виявитися, що навіть один член журі, який подав голос «за» чи «проти» тієї чи іншої роботи, призведе такі аргументи, які виявляться переконливими для інших членів журі і вони змінять свою думку, висловлену раніше. Наприклад, якщо член журі покаже, що бачив дуже схожу ідею вже реалізованої іншими агентствами, на інших ринках, тобто конкурсна робота вторинна й не заслуговує нагороди.

Нижче ми публікуємо список конкурсних робіт та учасників, які вибрані оргкомітетом КМФР до публічної презентації. Не знаємо, як ще і якими словами треба повторити тезу про те, що це не остаточний список фіналістів.

  • Presentation of the Projects of marketing services

May, 26, 10:00 - 12:00Blue Hall

Each project has 15 minutes  for presentation and questions of the jury. Head of the Jury regulates the process and also invites contestants to the presentation.

М-1-3 "Come and get your money", BTL & Event Agency "TDI Promo Event", Minsk

М-1-11 Art sells, PR квадрат, Minsk

М-2-6 TubeArt by Arseniy Mizhenskiy,  "PARTYSONS", Kyiv

М-4-7 Mend your sails while the weather is fine, Talan Group, Kyiv

M-4-11 Paparazzi in the city,  Voskhod, Ekaterinburg

M-5-1 Sony Ericsson: Entertainment Unlimited, Ark Connect, Moscow

M-5-5 CanCamera, Leo Burnett Moscow

M-5-6 INSIDE THE HEAD, Leo Burnett Ukraine

 

  • Presentation of the Media projects

May, 26, 10-00 - 12-00Light blue lounge

Each project has 15 minutes  for presentation and questions of the jury. Head of the Jury regulates the process and also invites contestants to the presentation.

K-3-5 Gone with the wind, Leo Burnett Moscow

K-2-5, K-3-7, K-5-6, K-6-4 Street Children, Leo Burnett Ukraine

K-2-6 Jacobs Tram Cafe, Starcom Ukraine

K-3-10 Endless Racing Game for iPhone», Novocortex, Netherlands

K-4-1 Steel Lion, BBDO Russia

K-1-1, K-6-7 Tuborg. ВІДЕО.FUN.І.Я, Media Direction Ukraine

K-6-11 Kseniya Sobchak. Crash, Kinograf

 

  • Presentation of the PR projects

May, 26, 12-00 - 14-00Light blue lounge

Each project has 15 minutes  for presentation and questions of the jury. Head of the Jury regulates the process and also invites contestants to the presentation.

L-1-4 «Mystery Journalist», PR kvadrat

L-1-6 «Christmas Miracles», SHARK MEDIA, Riga   

L-4-1 «You are worth a compliment!», ISD GROUP,  Kyiv

L-5-2 "Singing in the Shower" community, ISD GROUP,  Kyiv

L-4-4 ORDER A HOLIDAY FOR GIRLFRIEND,   TABASCO, Kyiv

L-1-9, L-5-7 HAD A DRINK? DON'T START UP!, ZAVOD,  Moscow

 

  • Presentation of the Advertising campaigns

May, 26, 12-00 - 14-00Blue Hall

Each project has 15 minutes  for presentation and questions of the jury. Head of the Jury regulates the process and also invites contestants to the presentation.

N-1-1 «Superheroes», "PAPA" former "Robusto",  Moscow

N-1-10 "Wake up and...Oops!", Grey Moscow

N-1-20 «Your Corby Speaks For You», Leo Burnett Moscow

N-1-22 Street Children, Leo Burnett Ukraine

N-1-36 HAD A DRINK? DON'T START UP!, ZAVOD,  Moscow

N-1-37 «IKEA Catalogue/Living room », Инстинкт, Moscow

N-1-38 Kseniya Sobchak. Crash, Kinograf



Повернутися до списку новин

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player