НОВИНИ
24-05-2010 07:07
Нові медіа і традиційний PR: противники або соратники?

27 травня 2010 р. в рамках Київського міжнародного фестивалю реклами відбудеться круглий стіл «Нові медіа та традиційний PR: vs or together?», присвячений актуальній темі - співвідношення нових і традиційних методів PR, їх ефективності для вирішення комунікаційних задач. Організатори заходу - Український PR-альянс (UPRA), за підтримки оргкомітету фестивалю.

На питання про майбутній захід відповідає Валерій Курейко, віце-президент Українського PR-альянсу, президент Publicity Group.

- Чому в якості теми круглого столу була вибрана саме ця?

- Динамічний розвиток інформаційного простору диктує нові правила. Інформування, спілкування, встановлення контактів і навіть укладення договорів - багато відбувається в он-лайн. Не бажаючи відставати від сучасних трендів, багато компаній кинулися в Інтернет і почали там активну діяльність. Але при цьому багато з них або не отримали бажаного ефекту, або ще гірше - отримали певний негатив. Тому роз'яснення доцільності та форм PR-просування в Інтернеті - вкрай важлива і актуальна тема. З іншого боку, так званий «традиційний PR» не збирається здавати своїх позицій, і було б неправильно думати, що такі популярні форми просування як статті або PR-івенти можна замінити обговоренням на форумах ... Тому для PR-фахівців важливо витримувати оптимальний баланс між «new» і «traditional» PR, особливо у світлі досягнення маркетингових результатів

- Які питання Ви плануєте підняти на круглому столі?

- Це будуть різноманітні актуальні питання, які хвилюють практиків PR: можливості просування он-лайн для ринків В2В та В2С, переваги традиційних піар-форм, проблеми вимірювання ефективності Інтернет PR, бюджети на new media та інші. Думаю, дискусія вийде цікавою, хоча це звичайно залежить не тільки від теми або модератора, а й від настрою спікерів, та й активності залу. У будь-якому випадку, будемо рухати обговорення в конструктивне русло ...

- Кого організатори запросили як учасників круглого столу?

- В якості основних спікерів обговоренні візьмуть участь представники професійних об'єднань PR-ринку, PR-агенцій, інформаційних ресурсів та дослідницьких організацій, детальну інформацію можна подивитися на сайті КМФР. Але це відкритий захід, і ми запрошуємо всіх учасників круглого столу до обговорення питань та дискусії. Думка кожного практика по такому актуальному питанню, як застосування нових медіа може допомогти представити картину більш цілісно.

- Кого організатори запросили як учасників круглого столу?

- В якості основних спікерів обговоренні візьмуть участь представники професійних об'єднань PR-ринку, PR-агенцій, інформаційних ресурсів та дослідницьких організацій, детальну інформацію можна подивитися на сайті КМФР. Але це відкритий захід, і ми запрошуємо всіх учасників круглого столу до обговорення питань та дискусії. Думка кожного практика по такому актуальному питанню, як застосування нових медіа може допомогти представити картину більш цілісно.

 

 

Захід відбудеться 27 травня 2010 в Синьому залі Будинку Кіно (вул. Саксаганського, 6). Початок о 15:15.



Повернутися до списку новин

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player