У рамках Київського Міжнародного Фестивалю Реклами InMind традиційно представить Номінацію INTERNET-OPINION. У рамках номінації буде визначено кращу телевізійну соціальну рекламу. Її вибір - це результат споживчого дослідження з використанням технологій онлайн-опитування, в рамках якого учасники дослідження зможуть переглянути рекламні ролики і оцінити їх по ключових для соціальної реклами параметрах.
Вибір на Номінацію INTERNET-OPINION робить не експертне журі, а сама цільова аудиторія реклами. Дослідження, закладене в основу оцінки, побудовано на репрезентативній вибірці українських користувачів Інтернет, чисельність яких з кожним кварталом в Україні зростає. Для отримання об'єктивних оцінок учасникам дослідження демонструються весь пакет конкурсних робіт в категорії телевізійна соціальна реклама.
Оперативність опитування забезпечується завдяки онлайн-проекту Opinion© - інтернет-панелі, що репрезентує аудиторію інтернет-користувачів всієї України. Технологія онлайн опитування, за результатами якого визначаються переможці Номінації, дає можливість респонденту переглянути рекламні ролики і дати свою розгорнуту оцінку. У дослідження будуть включені всі ролики категорії соціальна реклама, надіслані на КМФР. Результати цього дослідження будуть оголошені разом з основними номінаціями після того, як завершить свою роботу журі фестивалю.
«Ми активно підтримуємо дослідження, пов'язані з соціальними проектами, у тому числі із соціальною рекламою, - зазначає Олена Житник, Маркетинг директор компанії InMind. - Одне з ключових завдань соціальної реклами - змусити задуматися і спонукати до дії в ситуації, коли світ споживача перенасичений інформаційними потоками і різними комерційними стимулами. Мета заснованої нами Номінації - привернути увагу експертів та громадськості до робіт, які українська аудиторія оцінює як кращі ».
InMind, http://www.inmind.com.ua/ - дослідницька агенція повного циклу, представник Factum Group в Україні та співзасновник групи. InMind надає повний спектр послуг в області маркетингових досліджень і консалтингу: кількісні та якісні дослідження ринку, споживачів, продукту, медіадосліджень, інноваційний аналіз і дослідницький аудит. Фахівці InMind мають більш ніж 18-річний досвід роботи на українському дослідницькому ринку.
Київський Міжнародний Фестиваль Реклами - одне з найбільших і найбільш резонансних рекламних заходів України. XI КМФР відбудеться 26 - 28 травня 2010 в Будинку Кіно. КМФР включає в себе 14 конкурсів, які оцінюють 10 різних складів журі.
Повернутися до списку новин