НОВИНИ
21-05-2010 07:00
Номінація INTERNET-OPINION компанії InMind на КМФР

У рамках Київського Міжнародного Фестивалю Реклами InMind традиційно представить Номінацію INTERNET-OPINION. У рамках номінації буде визначено кращу телевізійну соціальну рекламу. Її вибір - це результат споживчого дослідження з використанням технологій онлайн-опитування, в рамках якого учасники дослідження зможуть переглянути рекламні ролики і оцінити їх по ключових для соціальної реклами параметрах.

Вибір на Номінацію INTERNET-OPINION робить не експертне журі, а сама цільова аудиторія реклами. Дослідження, закладене в основу оцінки, побудовано на репрезентативній вибірці українських користувачів Інтернет, чисельність яких з кожним кварталом в Україні зростає. Для отримання об'єктивних оцінок учасникам дослідження демонструються весь пакет конкурсних робіт в категорії телевізійна соціальна реклама.

Оперативність опитування забезпечується завдяки онлайн-проекту Opinion© - інтернет-панелі, що репрезентує аудиторію інтернет-користувачів всієї України. Технологія онлайн опитування, за результатами якого визначаються переможці Номінації, дає можливість респонденту переглянути рекламні ролики і дати свою розгорнуту оцінку. У дослідження будуть включені всі ролики категорії соціальна реклама, надіслані на КМФР. Результати цього дослідження будуть оголошені разом з основними номінаціями після того, як завершить свою роботу журі фестивалю.

«Ми активно підтримуємо дослідження, пов'язані з соціальними проектами, у тому числі із соціальною рекламою, - зазначає Олена Житник, Маркетинг директор компанії InMind. - Одне з ключових завдань соціальної реклами - змусити задуматися і спонукати до дії в ситуації, коли світ споживача перенасичений інформаційними потоками і різними комерційними стимулами. Мета заснованої нами Номінації - привернути увагу експертів та громадськості до робіт, які українська аудиторія оцінює як кращі ».


InMind, http://www.inmind.com.ua/ - дослідницька агенція повного циклу, представник Factum Group в Україні та співзасновник групи. InMind надає повний спектр послуг в області маркетингових досліджень і консалтингу: кількісні та якісні дослідження ринку, споживачів, продукту, медіадосліджень, інноваційний аналіз і дослідницький аудит. Фахівці InMind мають більш ніж 18-річний досвід роботи на українському дослідницькому ринку.

Київський Міжнародний Фестиваль Реклами - одне з найбільших і найбільш резонансних рекламних заходів України. XI КМФР відбудеться 26 - 28 травня 2010 в Будинку Кіно. КМФР включає в себе 14 конкурсів, які оцінюють 10 різних складів журі.



Повернутися до списку новин

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player