НОВИНИ
18-05-2010 10:46
Кінцевий список спікерів круглого столу "Нові медіа і традиційний PR: vs or together?" в рамках КМФР
27 травня 2010 р. в рамках Київського міжнародного фестивалю реклами відбудеться круглий стіл на тему: "Нові медіа і традиційний PR: vs or together?"
Свою участь у якості спікерів вже підтвердили:
- § Валентин Королько, директор Mainstream Communication;
- § Руслана Плис керівник ІАЦ Publicity, головний редактор Publicity.kiev.ua;
- § Андрій Длигач, генеральний директор Advanter Group;
- § Андрій Заболоцький, виконавчий директор Української Асоціації Інтернет-реклами;
- § Кристина Гуцалова, PR-спеціаліст PR-бюро "Дієслово";
- § Марія Бородай, віце-президент PR-ліги, керівник PR-служби представництва Intel в Україні;
- § Микола Чорноголовко, творчий директор "Бюро Маркетингових Технологій";
- § Михайло Черняк, проджект-менеджер THINK!McCann Erickson.
Модератор - Валерій Курейко, віце-президент Українського PR-альянсу, генеральний директор Publicity Creating;
Під час круглого столу будуть обговорюватися наступні питання:
- § Нові медіа: що, коли і для чого? (Основні види, доцільність застосування).
- § Просування он-лайн і офф-лайн для ринків В2В та В2С: плюси і мінуси.
- § «Традиційний» PR: в чому його сила?
- § Незамінні є: роль PR-заходів в комплексі просування.
- § Чому PR-агентства рвонули в он-лайн?
- § Коли «помре» офф-лайн?
- § Чи є життя за ніками і акаунтами? (Проблеми достовірності в соцмережах і на форумах).
- § Проблеми вимірювання ефективності Інтернет PR.
- § Віртуальні прибутки? Бюджети на комунікації у new media.
- § Механізми ефективного просування і взаємопроникнення просування он-лайн і офф-лайн форм.
Захід відбудеться 27 травня 2010 в Синьому залі Будинку Кіно (вул. Саксаганського,6).
Початок о 15:15.
З приводу акредитації маркетологів і PR-фахівців, що працюють у компаніях, звертайтесь: info@publicity.com.ua
Повернутися до списку новин