Ваша аудиторія не заглядає в поштову скриньку, втомилася збирати кришечки і спілкується тільки по телефону і в Інтернет? А у вас до сих пір немає плану дій в інтерактивному просторі! Обережно, такі зволікання загрожують мінімум іміджем консерватора, максимум - втратою ринку і клієнтів.
МАМІ попереджає: рекламний ринок і правила гри на ньому змінюються. Інтерактив невблаганно витісняє пасивне споглядання за допомогою новітніх технологічних рішень. Як керувати спілкуванням зі споживачем? Які можливості відкриває нова реальність? На яких технологіях вона базується? Експерти галузі розкажуть про це 26 травня на конференції в рамках КМФР «Маркетингові сервіси в Україні. Консерватизм VS нові технології ».
Тут ви з перших рук дізнаєтеся новітні тенденції ринку маркетингових сервісів, отримаєте майстер-клас з їх прикладного застосування, зрозумієте, які рекламні послуги будуть затребувані завтра. А на десерт - лікнеп за останніми технологіями «доповнена реальність», «інтегровані комунікації» та іншим. Будьте готові до нового інтерактивного сезону!
Ключові доповіді конференції:
Доповідь |
Спікер |
«Welcome to Phygital * Future!» * Phygital = Physical + Digital |
Олег Бертуш, директор мережевого агентства експеріеншіал маркетингу Momentum |
«Augmented reality в маркетингових сервісах. Запуск Samsung Corby» |
Тетяна Запорожець, account manager РА Full Contact |
«Чому агентств, які не зміняться в найближчі рік-два, через п'ять років не буде на цьому ринку?» | Микола Хлопов, Head Trend spotting, РА IQ marketing, Москва, Росія |
Закріпити і розширити отримані знання можна буде відразу після конференції на круглому столі МАМІ "Консервативний сервіс - консервована Новизна». Тут рекламодавці і агентства обговорять всі тонкощі інновацій у рекламі. Чи готовий ринок до нових технологій? Що вони можуть дати компанії? Чому компанії не вирішуються на експерименти в комунікаціях зі споживачем і чим це загрожує? Унікальну можливість вислухати обидві сторони і зрозуміти справжній стан справ нададуть:
Тетяна Родніна, менеджер ліцензійних брендів «Славутич», Carlsberg Group
Олександра Орда, Marketing Communications specialist «Київстар»
Микола Хлопов, Head Trend spotting, РА IQ marketing, Москва, Росія
Іветта Делікатна, Chief Talent Officer Atlantic Group
Наталія Боярчук, директор TMA Ukraine
Тетяна Попова, гендиректор Media Expert / Havas Media
Віталіна Ященко, генеральний директор ALL Motion
Програму конференції МАМІ на КМФР повністю читайте на сайті КМФР.
Дата проведення: 26 травня
Час проведення: 14:30 - 17:45
Місце: Будинок Кіно, Червоний зал
Повернутися до списку новин