НОВИНИ
14-05-2010 12:26
5 складів журі КМФР почали свою роботу

Сьогодні почали свою роботу 5 складів журі 11-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами. А саме:

Медіа журі,
Інтерактивне журі,
журі Маркетингових сервісів,
журі Рекламних кампаній,
PR журі

Ідея в тому, що кожен член журі має близько тижня для того, щоб в спокійній обстановці уважно переглянути всі заявки, отримати інформацію, з одного боку, в цілому про конкурс, з іншого - розібратися в кожній із заявок і сформувати своє враження, виставивши оцінки «0» - «незадовільно» або «1» - «робота сподобалася».

Далі члени журі відсилають заповнені протоколи до Оргкомітету. На підставі отриманих протоколів Оргкомітет складає pre-selection list.

Таким чином, роботи на КМФР оцінюються в 2 етапи: попередній (заочний) і безпосередньо у дні фестивалю (очний).

1-й етап - заочний.
Проводиться до 20 травня. Оргкомітет надає кожному члену журі електронні версії робіт, поданих у цих категоріях. Член журі оцінює конкурсні роботи самостійно без обговорення з іншими членами журі. Оцінки виставляються в двійковому коді: 1/0 (in/out).

Протоколи кожного члена журі висилаються в оргкомітет КМФР, який складає сумарний протокол. Роботи, які набрали 30% і більше голосів від тих, що проголосували членів журі, вважаються такими, що пройшли попередній відбір (pre-selection).

21 травня Оргкомітет обробляє протоколи і готує pre-selection list.

Підкреслимо, що pre-selection list не є short-list (останній визначається тільки за результатами очного обговорення безпосередньо в дні фестивалю).

2 етап - очний.
Відбувається безпосередньо в дні Фестивалю. Члени журі у спільному обговоренні визначають роботи-переможці з числа робіт, які пройшли pre-selection. У цьому році конкурсні роботи можуть побачити всі відвідувачі фестивалю.

Публічна презентація відбудеться 26-го травня у всіх трьох залах Будинку Кіно одночасно. Презентація, з одного боку, носить елемент шоу, з іншого - мистецтво презентації є дуже важливим в рекламному бізнесі і, відповідно, може вплинути на оцінки журі.


Система суддівства КМФР для міжнародних фестивалів унікальна. Так, в Каннах або на Голден Драмі, прийнята виключно очна оцінка робіт, а скажімо в Лондоні і Нью-Йорку - тільки заочна. Однак у першому випадку у членів журі немає можливості приділити кожній роботі досить часу, а в другому - члени журі позбавлені можливості аргументувати і відстояти свою точку зору. «Тому КМФР об'єднав ці два підходи. Саме Багатоступінчатість оцінки, на погляд Оргкомітету КМФР, є запорукою того, що зроблено все можливе з метою забезпечення максимально об'єктивного розгляду робіт », - відзначає Максим Лазебник, продюсер КМФР.



Повернутися до списку новин

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player