Сьогодні почали свою роботу 5 складів журі 11-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами. А саме:
Медіа журі,
Інтерактивне журі,
журі Маркетингових сервісів,
журі Рекламних кампаній,
PR журі
Ідея в тому, що кожен член журі має близько тижня для того, щоб в спокійній обстановці уважно переглянути всі заявки, отримати інформацію, з одного боку, в цілому про конкурс, з іншого - розібратися в кожній із заявок і сформувати своє враження, виставивши оцінки «0» - «незадовільно» або «1» - «робота сподобалася».
Далі члени журі відсилають заповнені протоколи до Оргкомітету. На підставі отриманих протоколів Оргкомітет складає pre-selection list.
Таким чином, роботи на КМФР оцінюються в 2 етапи: попередній (заочний) і безпосередньо у дні фестивалю (очний).
1-й етап - заочний.
Проводиться до 20 травня. Оргкомітет надає кожному члену журі електронні версії робіт, поданих у цих категоріях. Член журі оцінює конкурсні роботи самостійно без обговорення з іншими членами журі. Оцінки виставляються в двійковому коді: 1/0 (in/out).
Протоколи кожного члена журі висилаються в оргкомітет КМФР, який складає сумарний протокол. Роботи, які набрали 30% і більше голосів від тих, що проголосували членів журі, вважаються такими, що пройшли попередній відбір (pre-selection).
21 травня Оргкомітет обробляє протоколи і готує pre-selection list.
Підкреслимо, що pre-selection list не є short-list (останній визначається тільки за результатами очного обговорення безпосередньо в дні фестивалю).
2 етап - очний.
Відбувається безпосередньо в дні Фестивалю. Члени журі у спільному обговоренні визначають роботи-переможці з числа робіт, які пройшли pre-selection. У цьому році конкурсні роботи можуть побачити всі відвідувачі фестивалю.
Публічна презентація відбудеться 26-го травня у всіх трьох залах Будинку Кіно одночасно. Презентація, з одного боку, носить елемент шоу, з іншого - мистецтво презентації є дуже важливим в рекламному бізнесі і, відповідно, може вплинути на оцінки журі.
Система суддівства КМФР для міжнародних фестивалів унікальна. Так, в Каннах або на Голден Драмі, прийнята виключно очна оцінка робіт, а скажімо в Лондоні і Нью-Йорку - тільки заочна. Однак у першому випадку у членів журі немає можливості приділити кожній роботі досить часу, а в другому - члени журі позбавлені можливості аргументувати і відстояти свою точку зору. «Тому КМФР об'єднав ці два підходи. Саме Багатоступінчатість оцінки, на погляд Оргкомітету КМФР, є запорукою того, що зроблено все можливе з метою забезпечення максимально об'єктивного розгляду робіт », - відзначає Максим Лазебник, продюсер КМФР.
Повернутися до списку новин