Питання віри піднімають «Два Товариша» в анонсному аудіоролику Київського Міжнародного Фестивалю реклами.
Хтось вірить в інопланетян, хтось - у стабільність гривні, хтось вірить у маму і тата, хтось в бога, а хтось ні в що не вірить. «Ми віримо в рекламу» - це може сказати кожен учасник рекламного співтовариства.
Вірити чи не вірити, бути чи не бути? У чому сила маркетологічних демонів, у чому правда рекламних шаманів? Що переможе - протестанская етика або німецький менеджмент? Фестиваль покаже, над чим будемо розставляти крапки - над «Ї» чи над «ї».
"Коли я записував ролик, я вірив, і тому, думаю, кожен, хто почує його, повірить мені", - стверджує Гліб Тимошенко, голос якого вже «лунає» в просторах рекламного аудіопростору.
Повернутися до списку новин