НОВИНИ
13-05-2010 17:33
Аудіореклама і вічні питання рекламної філософії




Питання віри піднімають «Два Товариша» в анонсному аудіоролику Київського Міжнародного Фестивалю реклами.

Хтось вірить в інопланетян, хтось - у стабільність гривні, хтось вірить у маму і тата, хтось в бога, а хтось ні в що не вірить. «Ми віримо в рекламу» - це може сказати кожен учасник рекламного співтовариства.

Вірити чи не вірити, бути чи не бути? У чому сила маркетологічних демонів, у чому правда рекламних шаманів? Що переможе - протестанская етика або німецький менеджмент? Фестиваль покаже, над чим будемо розставляти крапки - над «Ї» чи над «ї».

"Коли я записував ролик, я вірив, і тому, думаю, кожен, хто почує його, повірить мені", - стверджує Гліб Тимошенко, голос якого вже «лунає» в просторах рекламного аудіопростору.

Прослухати ролик

 



Повернутися до списку новин

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player