У зв'язку з традиційною панікою учасників в останній день подачі робіт - оргкомітет КМФР атакують з проханням «хоч трохи відсунути терміни подачі заявок» і рядом технічних проблем, було прийнято вольове рішення піти назустріч усім трудящим рекламістам і відсунути дедлайн до 3 травня.
3 травня всі роботи повинні бути розміщені на сайті, а рахунки оплачені. Сподіваємося, цього часу вистачить для того, щоб все оформити, завантажити роботи та оплатити участь. О 18.00 за київським часом реєстрація буде закрита.
Традиційно, в семінарській програмі КМФР буде охоплений максимально широкий спектр медійних і немедійних рекламних комунікацій. Кращі фахівці своїх напрямків проведуть унікальні майстер-класи, на яких поділяться секретами успіхів і намітять тенденції найближчих років. Круглі столи, семінари, доповіді та виступи рекламних гуру будуть органічно поєднуватися з демонстрацією кращих рекламних прикладів - переможцями престижних міжнародних фестивалів. Не менш традиційно наприкінці кожного насиченого і корисного дня учасників і гостей фестивалю чекають веселі та запальні вечірки.
Київський Міжнародний Фестиваль Реклами буде проходити у цьому році 26-28 травня в Будинку Кіно. Триденна насичена, цікава і корисна семінарська програма підгодує «мозок» кожного рекламіста, а веселі вечірки «запалять» навіть у студентові рекламну зірку.
Повернутися до списку новин