НОВИНИ
23-04-2010 11:14
Dead Line подачі робіт на 11-й КМР відсунутий на тиждень

Організаційний комітет Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, враховуючи численні прохання учасникыв, якы «не встигають» зареєструватися, але дуже бажають взяти участь у фестивалі, погодився продовжити крайній термін подачі конкурсних робіт ще на 1 тиждень. Таким чином, у вас є останній шанс заскочити в поїзд, що їде у напрямку до престижних нагород, визнання галузі та поваги колег. Dead Line подачі робіт на 11-й КМР переноситься на 30 квітня.

Особливу увагу звертаємо на нові конкурси, в яких буде оцінюватися не так сама креативна ідея поданих робіт, як майстерність їх реалізації. На 11-му КМФР вперше на теренах Східної Європи учасники можуть позмагатися в конкурсах рекламного майстерності:

E. Film Craft / Відео майстерність
F. Press Craft / Майстерність в друкованій рекламі
G. Radio Craft / Майстерність в Радіо рекламі

Нагадаємо, що оцінювати роботи в 14 конкурсах будуть професіонали з багатим міжнародним досвідом. 10 складів журі очолять найкращі представники різних секторів реклами, комунікацій та дизайну. Членами журі традиційно є найбільш досвідчені й відомі професіонали українського та закордонного рекламних ринків. Така кількість різних журі дозволяє домогтися максимальної прозорості та неупередженості оцінки.

Традиційно, в семінарській програмі КМФР буде охоплений максимально широкий спектр медійних і немедійних рекламних комунікацій. Кращі фахівці своїх напрямків проведуть унікальні майстер-класи, на яких поділяться секретами успіхів і намітять тенденції найближчих років. Круглі столи, семінари, доповіді та виступи рекламних гуру будуть органічно поєднуватися з демонстрацією кращих рекламних прикладів - переможцями престижних міжнародних фестивалів. Не менш традиційно наприкінці кожного насиченого і корисного дня учасників і гостей фестивалю чекають веселі та запальні вечірки.

Київський Міжнародний Фестиваль Реклами буде проходити у цьому році 26-28 травня в Будинку Кіно. Триденна насичена, цікава і корисна семінарська програма підгодує «мозок» кожного рекламіста, а веселі вечірки «запалять» навіть у студентові рекламну зірку.

Повернутися до списку новин

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player