НОВИНИ
23-04-2010 11:14
Dead Line подачі робіт на 11-й КМР відсунутий на тиждень
Організаційний комітет Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, враховуючи численні прохання учасникыв, якы «не встигають» зареєструватися, але дуже бажають взяти участь у фестивалі, погодився продовжити крайній термін подачі конкурсних робіт ще на 1 тиждень. Таким чином, у вас є останній шанс заскочити в поїзд, що їде у напрямку до престижних нагород, визнання галузі та поваги колег. Dead Line подачі робіт на 11-й КМР переноситься на 30 квітня.
Особливу увагу звертаємо на нові конкурси, в яких буде оцінюватися не так сама креативна ідея поданих робіт, як майстерність їх реалізації. На 11-му КМФР вперше на теренах Східної Європи учасники можуть позмагатися в конкурсах рекламного майстерності:
E. Film Craft / Відео майстерність
F. Press Craft / Майстерність в друкованій рекламі
G. Radio Craft / Майстерність в Радіо рекламі
Нагадаємо, що оцінювати роботи в 14 конкурсах будуть професіонали з багатим міжнародним досвідом. 10 складів журі очолять найкращі представники різних секторів реклами, комунікацій та дизайну. Членами журі традиційно є найбільш досвідчені й відомі професіонали українського та закордонного рекламних ринків. Така кількість різних журі дозволяє домогтися максимальної прозорості та неупередженості оцінки.
Традиційно, в семінарській програмі КМФР буде охоплений максимально широкий спектр медійних і немедійних рекламних комунікацій. Кращі фахівці своїх напрямків проведуть унікальні майстер-класи, на яких поділяться секретами успіхів і намітять тенденції найближчих років. Круглі столи, семінари, доповіді та виступи рекламних гуру будуть органічно поєднуватися з демонстрацією кращих рекламних прикладів - переможцями престижних міжнародних фестивалів. Не менш традиційно наприкінці кожного насиченого і корисного дня учасників і гостей фестивалю чекають веселі та запальні вечірки.
Київський Міжнародний Фестиваль Реклами буде проходити у цьому році 26-28 травня в Будинку Кіно. Триденна насичена, цікава і корисна семінарська програма підгодує «мозок» кожного рекламіста, а веселі вечірки «запалять» навіть у студентові рекламну зірку.
Повернутися до списку новин