НОВИНИ
21-04-2010 10:35
Міжнародний консиліум у складі Медіа журі на 11-му КМФР

Організаційний комітет Київського Міжнародного Фестивалю Реклами оголосив склад «Медіа журі». Оцінювати роботи в номінації «Медіа проекти» будуть медійні світила - представники 5 країн. Таким чином, в рамках тільки одного лише складу журі на 11-му КМФР збереться справжній міжнародний консиліум. Відповідно, і перемоги в цій номінації будуть котируватися за найвищим рейтингом, тому що рішення журі стане справжнім компромісом фахівців з різною ментальністю, підходами до роботи і національними особливостями сприйняття якості та унікальності медіа проектів.

Як вже повідомляв оргкомітет фестивалю, головою журі стане британець Мартін Реттл (Martyn Rattle), що займає в даний час посаду Chief Client Officer в Aegis Media, і відповідає за всі міжнародні та глобальні команди з ведення клієнтів у Carat і Vizeum.

До складу журі також увійдуть:

 Роландас Рагаляушкас, керуючий директор Media House / MediaEdge: CIA, Вільнюс, Литва. Роландас в медійному бізнесі вже більше 13 років. У 1997-2006 роках він обіймав посаду ключового еккаунт-менеджера в медіа-агенції Initiative / Via, де вів таких клієнтів як L'Oreal, Nestle, PepsiCo, Peugeot, Bite GSM і багато інших. Після цього, в 2006-2009 роках Роландас був керуючим директором агентства Trendmark / Universal McCann. З 2009 року він очолює (займає посаду керуючого директора) агентство Media House / MediaEdge: CIA.

Роландас отримав магістрської освіту в області маркетингу, закінчивши Університет Вітаутаса Великого в Каунасі. При цьому, він вже має непоганий досвід суддівства на рекламних фестивалях. У 2007 році він був членом журі на Golden Hammer (Рига), а в 2008 - на маркетинговій конференції Password 2008 в Вільнюсі. 

 

Хорен Бегларян, керуючий директор AGB Nielsen MR, Єреван, Вірменія. Хорен працює на медіа ринку Вірменії вже більше 10 років, будучи також засновником і генеральним продюсером компанії Monarch TV. Член комітету Рекламного Ради Вірменії. Читає лекції з планування рекламних кампаній на ТБ у Російсько-Вірменському (Слов'янському) Університеті. З 2005 року обіймає посаду виконавчого директора AGB Nielsen Media Research у Вірменії.

 Крістіан Гіно, керуючий директор, MEC Russia. Представляючи російське агентство, Крістіан за походженням є французом. Зі своїх 44 років більше 20-ти він провів у медійному бізнесі. Як він сам каже про себе, «завжди був необмежено цікавий, зацікавлений в результатах і відкритті нових горизонтів». Крістіан 14 років працював у Парижі, де керував спочатку національними, а потім міжнародними клієнтами та бізнесами, в основному - для EuroRSCG, Mediacom і MPG.

У 2004-му році переїхав жити у Великобританію, працюючи в штаб-квартирі MEC EMEA в Лондоні. У грудні 2007-го поїхав до Москви на три місяці ... і залишився на три роки! З березня 2007 року - генеральний директор MEC Russia. Ключовими його досягнення на сьогоднішній день у Москві є наступні факти:

- MEC Russia піднялося з 5-го (2007) на 3-е (2009) місце в рейтингу Recma для рекламного ринку Росії, в 2010-му прогнозується 2-е

- Біллінг агентства - понад 500 млн. доларів

- Останні виграні ключові клієнти - Sandoz, H & M, Ikea, Danone, ...

  Тетяна Попова, директор Media Expert, Київ, Україна. 18 років досвіду в рекламі. Пройшла шлях від еккаунт екзекьютіва до власника рекламної групи МЕХ (рекламне агентство МЕХ, медіа агентство Media Expert / HAVAS Media та Інтернет агентство Internet Expert). Працювала на Gala radio, в рекламному агентстві «Бліц-Інформ», в Bates Saatchi & Saatchi, у Media House (сьогодні Zenith Media) і Initiative Media.

Освіта: бакалавр Київського Економічного Університету, фахівець Інституту Інвестиційного Менеджменту, МВА Київської бізнес школи і Семфордского Університету (USA). З 2005 року сама викладає медіа-планування та клаєнт-сервіс в Інституті Реклами. Веде активну громадську діяльність: з 2004 року є членом правління Всеукраїнської рекламної коаліції, де відповідає за HR комітет і відносини з рекламодавцями. З 2008 року - член правління Міжнародної Асоціації Маркетингових Ініціатив (з 2010 р. - голова освітнього комітету). Серед досягнень: у 2007 агентство МЕХ отримало перший шорт-лист (в історії України) на фестивалі Cannes Lions. 

 

Алла Маліновська, CEO Vivaki in Moldova, Кишинів, Молдова. Vivaki в Молдові представлено 2-ма медіа агентствами: ZenithOptimedia і Starcom, а також агентством on-line & digital технологій Zed Digital. У рекламі 14 років. Пройшла шлях від рекламного агента локальної радіостанції в 1996 році до керуючого партнера Vivaki з 2009 року.

З 1996 року до 2009 встигла попрацювати маркетинг менеджером в представництві компанії Metromedia Technologies, директором локального рекламного агентства "Sun Inform", спробувала себе у ТВ-селлерском бізнесі з компанією MediArts

Повернутися до списку новин

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player