НОВИНИ
21-04-2010 10:35
Міжнародний консиліум у складі Медіа журі на 11-му КМФР
Організаційний комітет Київського Міжнародного Фестивалю Реклами оголосив склад «Медіа журі». Оцінювати роботи в номінації «Медіа проекти» будуть медійні світила - представники 5 країн. Таким чином, в рамках тільки одного лише складу журі на 11-му КМФР збереться справжній міжнародний консиліум. Відповідно, і перемоги в цій номінації будуть котируватися за найвищим рейтингом, тому що рішення журі стане справжнім компромісом фахівців з різною ментальністю, підходами до роботи і національними особливостями сприйняття якості та унікальності медіа проектів.
Як вже повідомляв оргкомітет фестивалю, головою журі стане британець Мартін Реттл (Martyn Rattle), що займає в даний час посаду Chief Client Officer в Aegis Media, і відповідає за всі міжнародні та глобальні команди з ведення клієнтів у Carat і Vizeum.
До складу журі також увійдуть:

Роландас отримав магістрської освіту в області маркетингу, закінчивши Університет Вітаутаса Великого в Каунасі. При цьому, він вже має непоганий досвід суддівства на рекламних фестивалях. У 2007 році він був членом журі на Golden Hammer (Рига), а в 2008 - на маркетинговій конференції Password 2008 в Вільнюсі.
Хорен Бегларян, керуючий директор AGB Nielsen MR, Єреван, Вірменія. Хорен працює на медіа ринку Вірменії вже більше 10 років, будучи також засновником і генеральним продюсером компанії Monarch TV. Член комітету Рекламного Ради Вірменії. Читає лекції з планування рекламних кампаній на ТБ у Російсько-Вірменському (Слов'янському) Університеті. З 2005 року обіймає посаду виконавчого директора AGB Nielsen Media Research у Вірменії.

У 2004-му році переїхав жити у Великобританію, працюючи в штаб-квартирі MEC EMEA в Лондоні. У грудні 2007-го поїхав до Москви на три місяці ... і залишився на три роки! З березня 2007 року - генеральний директор MEC Russia. Ключовими його досягнення на сьогоднішній день у Москві є наступні факти:
- MEC Russia піднялося з 5-го (2007) на 3-е (2009) місце в рейтингу Recma для рекламного ринку Росії, в 2010-му прогнозується 2-е
- Біллінг агентства - понад 500 млн. доларів
- Останні виграні ключові клієнти - Sandoz, H & M, Ikea, Danone, ...

Освіта: бакалавр Київського Економічного Університету, фахівець Інституту Інвестиційного Менеджменту, МВА Київської бізнес школи і Семфордского Університету (USA). З 2005 року сама викладає медіа-планування та клаєнт-сервіс в Інституті Реклами. Веде активну громадську діяльність: з 2004 року є членом правління Всеукраїнської рекламної коаліції, де відповідає за HR комітет і відносини з рекламодавцями. З 2008 року - член правління Міжнародної Асоціації Маркетингових Ініціатив (з 2010 р. - голова освітнього комітету). Серед досягнень: у 2007 агентство МЕХ отримало перший шорт-лист (в історії України) на фестивалі Cannes Lions.
З 1996 року до 2009 встигла попрацювати маркетинг менеджером в представництві компанії Metromedia Technologies, директором локального рекламного агентства "Sun Inform", спробувала себе у ТВ-селлерском бізнесі з компанією MediArts
Повернутися до списку новин