Конкурс проводиться третій рік поспіль і вже встиг заслужити статус головної події року у вітчизняній Івент-індустрії. Лауреатами «Івентарізаціі» стають творці найяскравіших свят минулого року, ті, чиє лідерство визнали як колеги-івентори, так і представники компаній-замовників.
Цінують «Івентарізацію» не тільки в Україні, а й за її межами - з кожним роком в конкурсі бере участь все більше агентств з країн ближнього зарубіжжя. Так, цього року за право володіти золотим Гудвіном - головною нагородою «Івентаризаціі» - крім українських event-фахівців, поборються представники Росії, Білорусії, Грузії та інших держав.
Також починаючи з 2010 року «Івентарізація» буде проходити в рамках Київського Міжнародного Фестивалю Реклами (КМФР).
За задумом організаторів, урочиста церемонії нагородження переможців конкурсу з її яскравим шоу органічно доповнить насичену ділову програму КМФР.
Одночасно, Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК), організатор КМФР, займеться аудитом конкурсу - представники ВРК будуть стежити за дотриманням правил оцінки робіт і коректністю роботи журі «Івентаризаціі».
Нагадаємо, що конкурсні проекти приймаються Оргкомітетом «Івентаризаціі» до 12 травня 2010 по електронній пошті fest@eventarizaciya.com.ua. До 1 травня діють пільгові умови - подача одного проекту в дві і більше номінації оплачується за тарифом 100 у.о. незалежно від кількості номінацій, в яких цей проект бере участь. З 1 по 12 травня 2010 року, вартість заявки на участь у кожній номінації складе 100 у.о.
Дізнатися повний список номінацій, а також технічні вимоги до робіт та критерії їх оцінки можна на сайті http://www.eventarizaciya.com.ua/.
Переможці «Івентаризаціі» будуть оголошені на церемонії нагородження, яка відбудеться 27 травня в Києві, на території найбільшого в СНД кінно-спортивного клубу «Магнат».
Повернутися до списку новин