НОВИНИ
20-04-2010 15:08
Асоціація брендингових компаній Росії поїде на Київський фестиваль реклами

Асоціація брендингових компаній Росії вперше в історії КМФР сформувала журі конкурсу «Дизайн маркетингових комунікацій». Оцінювати роботи будуть професіонали в галузі дизайну, реклами та брендингу з Росії, України, Грузії, Італії та Португалії. Головою журі став Олег Берієв, члени журі: Леонід Фейгін, Олексій Фадєєв, Микола Коваленко, Леван Коберідзе, Дрю Сміт, Бо МакКліллан.

У рамках фестивалю АБКР проводить конференцію «Ефективний брендинг. Кризова корекція ». Програма заходу тут.

 Олег Берієв, голова журі КМФР 2010, співпрезидент Асоціації брендингових компаній Росії, генеральний директор брендингового агентства Mildberry Brand Building Solutions:

«Я чекаю від фестивалю яскравих ідей, свіжих підходів і нових друзів. Вдалий рік, вірніше, вдалий початок року: маса надій і позитивних сигналів. Криза, здається, добігає кінця, навіть якщо це просто весна ... Президент в Україні новий, ну і ми хочемо бути іншими. Круто, коли найбільший Український фестиваль довіряє Російській Асоціації брендингових Компаній сформувати журі і провести цілий день, присвячений брендингу. Щиро вдячні Максиму за довіру і гарний  жест. Ось правильний сигнал для політиків, бізнесменів і двох народів - пора жити дружно! Думаєте, в цих словах багато пафосу? А якщо я в це вірю?

Власне і ідея про міжнародність журі звідти ж. Росіяни, українці ... Повинен бути грузин обов'язково! І він буде! А ще канадець, який проживає в Італії, і шотландець, що працює в Португалії.

Ось таке міжнародне журі і всі - супер професіонали. Повинно бути цікаво. Будемо судити чесно, але суб'єктивно. А ще ділитися ідеями і вчитися один в одного. Обожнюю вчитися. Радий, що буде день, присвячений брендингу. Дуже хочеться побачити багато українських колег.

У програмі Дня Бренднингу часто зустрічається слово криза, але вона не кризова, вона антикризова, вона про надії і перспективи. З нетерпінням чекаю і сподіваюся на хороші виступи. У мене є свій власний критерій успішності виступів - вони повинні мене надихнути на що-небудь нове. І якщо ми змусимо світитися очі в залі, то конференція вийде! » 

  Максим Лазебник, Виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції, Генеральний продюсер Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, Шеф-редактор провідного порталу про рекламу, маркетинг і PR в Україні - http://www.sostav.ua 

«Брендинг відіграє все більшу роль в сучасних комунікаціях зі споживачем. Головна проблема в тому, що більшість так званих бренд-менеджерів слабо собі уявляють, що ж це таке насправді, і як ефективно побудувати комунікацію бренду з аудиторією. Тому особливо приємно, що АБКР збере в рамках "Дня бренд-менеджера" на Київському Міжнародному Фестивалі Реклами найкращих практиків цієї галузі, ім'я кожного з яких по праву є загальним для молодого покоління російських і українських дизайнерів і бренд-менеджерів. Також, вперше в історії КМФР, склад Журі Дизайну маркетингових комунікацій був сформований АБКР ».

 Леонід Фейгін, креативний директор Direct Design Visual Branding, член Спілки Дизайнерів Росії:

«Коли стільки активно діючих на ринку людей зустрічаються, як правило, вони говорять про що завгодно крім професії. Але при цьому стає абсолютно ясно, що відбувається на ринку, загальні настрої і стан. Тому такі зустрічі безцінні, для того щоб бути в курсі.

У наш час дуже багато людей отримали доступ до величезного обсягу інформації і ці люди не хочуть працювати з інформацією, вони хочуть отримувати задоволення. Тому безліч професіоналів старанно працюють над тим, щоб зробити інформацію легкою і не нудною, захоплюючою і вражаючою. У результаті сьогоднішня публіка схожа на фанатика-солодкоїжку, для якого звичайний шоколад вже не досить солодкий. У той же час тренд на ще більше спрощення і емоційність комунікацій скінченний і не може обслужити всі завдання ринку.

Як же говорити з людьми звиклими, що їх розважають? Відповідь, напевно, буде тільки одна - залучати їх до процесу, робити співучасниками брендингу. Як це зробити? Ця тема хвилює нас дуже сильно і обіцяє багато відкриттів і поворотів. Про це ми і будемо говорити на київському фестивалі».

 Олексій Андрєєв, голова журі КМФР 2009, співпрезидент Асоціації брендінгових компаній Росії, президент брендингового агентства Depot WPF:

«Друзі, нашії Асоціації (АБКР) трохи більше року. Говорити про глобальні успіхи у формуванні ринку брендингу та стандартизації послуг зарано. Ми в дорозі. Але досягнуто головне - індустрія отримала той самий консолідуючий імпульс, якого всі чекали! Наше позиціювання - «Круглий стіл лідерів брендингу» - успішно втілюється. І цей факт мене дуже сильно тішить і надихає.

Співдружність з КМФР - дуже почесна для нас. Український ринок швидко розвивається, і я впевнений, «десант» АБКР буде досить доречним. Що стосується роботи журі-2010: я закликаю своїх колег, чудових і харизматичних профі, брати з нас приклад - з журі-2009! Будьте добрішими, браття! Перемога на фестивалі - не тільки момент істини, але і велика мотивація для учасників. Не скупіться на бронзу, срібло і золото! »

Повернутися до списку новин

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player