НОВИНИ
16-04-2010 11:19
Конкурси рекламної майстерності на КМФР: кілька підказок

Оскільки в цьому році номінації Craft вводяться на Київському Міжнародному Фестивалі вперше, оргкомітет КМФР випустив додаткові роз'яснення для учасників конкурсів рекламного майстерності. Одним з головних переваг даних конкурсів є оцінка не роботи в цілому і її ідеї, а вкладу конкретних персоналій у якість і реалізацію ідеї на практиці.

Роботи на конкурс мають право подавати конкретні фахівці номінацій, студії відео та звукового продакшну, рекламні агентства і клієнти. Нагороди конкурсів відзначають, перш за все, заслуги певного професіонала: режисера, копірайтера, монтажера і так далі.

Якщо із загальною ідеєю конкурсів усе більш-менш зрозуміло, перейдемо до детальнішого поясненням по кожній номінації та категорії: 

  

Критерії оцінювання робіт членами журі  

Журі відзначає якість майстерності, проявленої у процесі створення рекламного фільму. Враховується, наприклад, якість режисури, копірайтинг або монтаж; вміле використання музики або звуковий дизайн, залежно від категорії, до якої подана робота. Ідея, яка стоїть за виконанням, і водночас ставиться до клієнта або торгової марки, не повинна враховуватися журі конкурсу, або повинна враховуватися в малій мірі. Звичайно, часто ідея і виконання настільки переплетені, так що ідея не завжди може бути проігнорована повністю.
 
Якщо фільм або рекламний ролик створює приємне або пам'ятне естетичне відчуття, незалежно від теми, продукту, клієнта або ідеї, то він може досягти успіху в категорії Craft, навіть якщо він не отримав нагород в інших конкурсах.

Журі буде враховувати рівень емоційного зв'язку з роботою, і чи додає майстерність щось до ідеї або виконання.

Категорії конкурсу

E-1. Production+production design / Продакшн

Визнання складних та амбіційних, але природних рішень всієї команди продакшну. У тому числі оригінальність і загальний стиль.
Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Продюсер, продакшн, агентство, клієнт

E-2. Direction / Режисура

Режисерське використання аудіовізуальних елементів: сценографія, кастинг, локейшн, арт дирекшн, звук, стиль і кінематографія. У тому числі - режисерські версії монтажів.
Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Режисер, продакшн, агентство, клієнт

E-3. Cinematography / Кінематографічність

Унікальний візуальний стиль, який доповнює концепцію; може включати тейбл-топ.
Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Режисер, оператор, продакшн, агентство, клієнт

E-4. Editing / Монтаж

Вклад монтажера в загальне відчуття / тон і ефективність ролика.
Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Монтажер, режисер, пост-продакшн, продакшн, агентство, клієнт

E-5. Copywriting / Копірайтинг, майстерність сценариста

Майстерність сценариста - оригінальність концепції і мови.
Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Автор ідеї, копірайтер, агентство, клієнт

E-6. Music&sound design / Музика і звукове оформлення

Оригінальна партитура, джингл, чи музичний супровід, унікальне творче аранжування або адаптація вже існуючих музичних творів.
Винахідливе та художнє використання звукових ефектів, голосів або інших елементів, які відповідають і підсилюють зорові образи.
Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Звукорежисер, композитор, саунд продакшн, продакшн, агентство, клієнт

E-7. Special effects & Computer graphics / Спецефекти і комп'ютерна графіка

Створення та інтеграція унікальних візуальних елементів, включаючи, але не обмежуючись фотореалізмом, незалежно від того, досягнуті вони в процесі зйомки, або в процесі постпродакшену.
Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Супервайзер, режисер, оператор, постпродакшн, продакшн, агентство, клієнт

E-8. Animation / Анімація

Виконання і використання анімації будь-яких видів: мальована, лялькова, пластилінова, флеш і.т.д.
Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Художник, режисер анімації, постпродакшн, продакшн, агентство, клієнт

E-9. Performance /Dialogue or Monologue / Акторська гра / Діалог чи монолог (кастинг і режисура актора в ролі, яка вимагає розмови в кадрі)

Кастинг та режисура актора в ролі
Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Виконавець головної ролі, режисер, кастинг студія, продакшн, агентство, клієнт

E-10. Humor / Гумор - Використання комедійних текстів, виступів, і візуальних ефектів

Використання комедійних сюжетів, текстів, виступів, та візуальних ефектів
Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Автор ідеї, режисер, продакшн, агентство, клієнт

 

 

F. Press Craft / Майстерність в Друкованій рекламі

Критерії оцінювання робіт членами журі  

Журі відзначає якість майстерності, проявленої у процесі створення друкованиї реклами. Ідея, яка стоїть за виконанням, і водночас ставиться до клієнта або торгової марки, не повинна враховуватися журі конкурсу, або повинна враховуватися в малій мірі. Звичайно, часто ідея і виконання настільки переплетені, так що ідея не завжди може бути проігнорована повністю.
 
Якщо робота створює приємне або пам'ятне естетичне відчуття, незалежно від теми, продукту, клієнта або ідеї, то він може досягти успіху в категорії Craft, навіть якщо він не отримав нагород в інших конкурсах.

Журі буде враховувати рівень емоційного зв'язку з роботою, і чи додає майстерність щось до ідеї або виконання.

Категорії конкурсу

F-1. Art Direction / Арт-дірекшн

Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Арт директор, дизайнер, продакшн (фотостудія, дизайн студія і т.д.), агентство, клієнт

F-2. Copywriting / Копірайтинг

Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Копірайтер, автор ідеї, агентство, клієнт

F-3. Illustration / Ілюстрація

Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Ілюстратор, арт директор, дизайн студія, агентство, клієнт

F-4. Typography / Типографіка

Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Дизайнер, арт директор, агентство, клієнт

F-5. Photography / Фотографія (модельна, предметна)

Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Фотограф, автор ідеї, арт директор, продакшн, агентство, клієнт

F-6. Humor / Гумор 

Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Автор ідеї, виконавці, агентство, клієнт

 

 

 

Критерії оцінювання робіт членами журі   Журі відзначає якість майстерності, проявленої у процесі створення радіоролика. Враховується, наприклад, копірайтинг, музика або акторська робота, залежно від категорії, до якої подана робота. Ідея, яка стоїть за виконанням, і водночас ставиться до клієнта або торгової марки, не повинна враховуватися журі конкурсу, або повинна враховуватися в малій мірі. Звичайно, часто ідея і виконання настільки переплетені, так що ідея не завжди може бути проігнорована повністю.
 
Якщо радіоролик створює приємне або пам'ятне естетичне відчуття, незалежно від теми, продукту, клієнта або ідеї, то він може досягти успіху в категорії Craft, навіть якщо він не отримав нагород в інших конкурсах.

Журі буде враховувати рівень емоційного зв'язку з роботою, і чи додає майстерність щось до ідеї або виконання.  

Категорії конкурсу

G-1. Copywriting/  Копірайтинг, майстерність сценариста

Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Копірайтер, автор ідеї, продакшн, агентство, клієнт

G-2. Music&sound design / Музика і звукове оформлення

Оригінальна партитура, джингл, чи музичний супровід, унікальне творче аранжування або адаптація вже існуючих музичних творів.
Винахідливе та художнє використання звукових ефектів, голосу, вокалу, або інших елементів, які підсилюють образ і відповідають йому.
Виставляють роботи і вказуються в дипломі: Звукорежисер, композитор, продакшн, агентство, клієнт

G-3. Acting performance /  Акторська (дикторська) робота

Виставляють роботи і вказуються в дипломі: Виконавець, звукорежисер, продакшн, агентство, клієнт

G-4. Humor / Гумор 

Виставляють роботи і вказуються в дипломі: Автор ідеї, звукорежисер, продакшн, агентство, клієнт



Повернутися до списку новин

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player