НОВИНИ
15-04-2010 10:33
XI-й КМФР оголосив програму фестивалю

 

Організаційний комітет Київського Міжнародного Фестивалю Реклами вже сформував 3-денну програму одного з найзначущіших подій в українській рекламно-комунікаційної індустрії.

Традиційно, в семінарській програмі КМФР буде охоплений максимально широкий спектр медійних і немедійних рекламних комунікацій. Найкращі фахівці своїх напрямків проведуть унікальні майстер-класи, на яких поділяться секретами успіхів і намітять тенденції найближчих років. Круглі столи, семінари, доповіді та виступи рекламних гуру будуть органічно поєднуватися з демонстрацією найкращих рекламних прикладів - переможцями престижних міжнародних фестивалів. Не менш традиційно наприкінці кожного насиченого і корисного дня учасників і гостей фестивалю чекають веселі та запальні вечірки.

Особливу увагу в цьому році організатори фестивалю звернуть на відкритість формування шорт-листа в номінації конкурсу Film. Так, у перший фестивальний день - 26 травня - всі гості та учасники КМФР можуть особисто бути присутнім при процесі формування шорт-листа Креативним журі в режимі Live.
Також всі бажаючі можуть насолодитися презентаціями робіт у конкурсах «Рекламні кампанії», «Проекти маркетингових сервісів», «Медіа проекти» та «PR проекти».

У перший день проведення 11-го КМФР відбудеться ще одна знаменна подія - в рамках фестивалю на засіданні Клубу арт-директорів України (ADC * UA) найкращим креаторам України, які вже приєдналися до клубу, будуть вручені посвідчення і клубна атрибутика.

Що ж стосується семінарської програми, то тут кожен точно знайде те, що йому ближче, почерпне багато корисної і практичної інформації, необхідної як в щоденній роботі, так і для загального професійного зростання та розвитку.

Семінари та майстер-класи 26 травня будуть корисні всім без винятку: стрімкий розвиток цифрових технологій штовхає у «всесвітню мережу» все більше компаній, з іншого боку маркетологи невпинно шукають нестандартні ходи і способи просування. Саме тому варто відвідати конференцію Міжнародної Асоціації Маркетингових Ініціатив, послухати Павла Масенжніка з його доповіддю про особливості медіапланування в інтернеті, дізнатись у Олексій Чуксіна, як знайти клієнтів і не втратити гроші в інтернеті, а також зрозуміти з виступу Вадима Пустотіна та Ірини Семченко, чому інтернет-портал UKR.NET атакує Google. Більш того, всі, хто не зміг у минулому році особисто бути присутнім на фестивалі в Каннах, можуть ознайомитися з його переможцями на презентації Cannes Lions від Ірини Кузнєцової.

Другий день КМФР готує ще більше сюрпризів! Вперше в історії українських рекламних фестивалів на 11-му КМФР пройде «День Бренд-Менеджера» - спеціальна програма від Асоціації брендингових Компаній Росії (АБКР). Корифеї російського і міжнародного дизайну і брендингу Олег Берієв, Дрю Сміт, Олексій Андрєєв, Андрій Пуртов, Дмитро Пьоришков, Леонід Фейгін, Олексій Фадєєв і спеціальний гість Бо МакКліллан поділяться секретами успішного брендингу, дизайну та неймінгу.

Також у рамках семінарської програми Юлія Масієнко розповість, кому і навіщо потрібно споживання напоказ, а фахівці з компанії InTrends - про тренди в маркетингу і рекламі в 2010 - 2011 роках. Безперечно, цікавими будуть семінарська програма від Асоціації івенторів України, круглий стіл про плюси і мінуси нових технологій Internet PR і традиційних PR-методів, дискусійний клуб від журналу LQ щодо редакцій глянцевих журналів у ролі креативних агентств. Цього дня Віталій Кокошко поділиться своїм баченням використання інтернету як free медіа у рекламних кампаніях, Вадим Пустотін розповість про брендинг в епоху змін, а Союз молодих рекламістів України обговорить проблеми, сподівання і надії молодої генерації креаторів.

День завершить урочисте нагородження переможців Міжнародного фестивалю Eventарізація і феєричне святкування перемог, весни і закінчення другого дня КМФР в кінно-спортивному клубі «Магнат».

В останній день 11-го КМФР насиченість і цікавість семінарської програми загрожує «розірвати» бажаючих набратися знань і почути максимум цікавих доповідей.

У цей день свій авторський семінар проведе всесвітньо відомий дизайнер Володимир Чайка.
Лекцію про смерть існуючих брендів прочитає Андрій Амлінскій, а Франк Допгайде на прикладах покаже, чого ми можемо навчитися з кращих рекламних кампаній світу.
Про нові тренди в комунікаціях і змішування реклами, інтернету та ігор розповість засновник Woedend!, голандець Бас ван Беркестін (Bas van Berkestijn), а Сергій Фененко проведе семінар про Upload Cinema - кіноклуб, завдяки якому кращі інтернет фільми виходять на великий екран.

Крім того, Всеукраїнська рекламна коаліція проведе круглий стіл, присвячений правовому регулюванню рекламної діяльності, а Українська Асоціація PR (UAPR) свою профільну конференцію.

Ну і, звичайно ж, заключна прес-коференція голів журі 11-го КМФР, урочиста і весела церемонія нагородження переможців і незабутня заключна вечірка фестивалю «Зірки в рекламі» від VIVA! та Gala радіо.

  

На жаль, осягнути неосяжне практично неможливо, і згадати абсолютно всіх виступаючих у цьому матеріалі теж не вийшло. Не кажучи вже про те, щоб розповісти про них і їх доповідях більш докладно. Але якщо з семінарської програмою можна ознайомитися на сайті, то послухати й познайомитися з рекламними «зірками» і «гуру» можна виключно 26-28 травня у Будинку кіно.

Повернутися до списку новин

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player