НОВИНИ
15-04-2010 10:33
XI-й КМФР оголосив програму фестивалю
Організаційний комітет Київського Міжнародного Фестивалю Реклами вже сформував 3-денну програму одного з найзначущіших подій в українській рекламно-комунікаційної індустрії.
Традиційно, в семінарській програмі КМФР буде охоплений максимально широкий спектр медійних і немедійних рекламних комунікацій. Найкращі фахівці своїх напрямків проведуть унікальні майстер-класи, на яких поділяться секретами успіхів і намітять тенденції найближчих років. Круглі столи, семінари, доповіді та виступи рекламних гуру будуть органічно поєднуватися з демонстрацією найкращих рекламних прикладів - переможцями престижних міжнародних фестивалів. Не менш традиційно наприкінці кожного насиченого і корисного дня учасників і гостей фестивалю чекають веселі та запальні вечірки.
Особливу увагу в цьому році організатори фестивалю звернуть на відкритість формування шорт-листа в номінації конкурсу Film. Так, у перший фестивальний день - 26 травня - всі гості та учасники КМФР можуть особисто бути присутнім при процесі формування шорт-листа Креативним журі в режимі Live.
Також всі бажаючі можуть насолодитися презентаціями робіт у конкурсах «Рекламні кампанії», «Проекти маркетингових сервісів», «Медіа проекти» та «PR проекти».
У перший день проведення 11-го КМФР відбудеться ще одна знаменна подія - в рамках фестивалю на засіданні Клубу арт-директорів України (ADC * UA) найкращим креаторам України, які вже приєдналися до клубу, будуть вручені посвідчення і клубна атрибутика.
Що ж стосується семінарської програми, то тут кожен точно знайде те, що йому ближче, почерпне багато корисної і практичної інформації, необхідної як в щоденній роботі, так і для загального професійного зростання та розвитку.
Семінари та майстер-класи 26 травня будуть корисні всім без винятку: стрімкий розвиток цифрових технологій штовхає у «всесвітню мережу» все більше компаній, з іншого боку маркетологи невпинно шукають нестандартні ходи і способи просування. Саме тому варто відвідати конференцію Міжнародної Асоціації Маркетингових Ініціатив, послухати Павла Масенжніка з його доповіддю про особливості медіапланування в інтернеті, дізнатись у Олексій Чуксіна, як знайти клієнтів і не втратити гроші в інтернеті, а також зрозуміти з виступу Вадима Пустотіна та Ірини Семченко, чому інтернет-портал UKR.NET атакує Google. Більш того, всі, хто не зміг у минулому році особисто бути присутнім на фестивалі в Каннах, можуть ознайомитися з його переможцями на презентації Cannes Lions від Ірини Кузнєцової.
Другий день КМФР готує ще більше сюрпризів! Вперше в історії українських рекламних фестивалів на 11-му КМФР пройде «День Бренд-Менеджера» - спеціальна програма від Асоціації брендингових Компаній Росії (АБКР). Корифеї російського і міжнародного дизайну і брендингу Олег Берієв, Дрю Сміт, Олексій Андрєєв, Андрій Пуртов, Дмитро Пьоришков, Леонід Фейгін, Олексій Фадєєв і спеціальний гість Бо МакКліллан поділяться секретами успішного брендингу, дизайну та неймінгу.
Також у рамках семінарської програми Юлія Масієнко розповість, кому і навіщо потрібно споживання напоказ, а фахівці з компанії InTrends - про тренди в маркетингу і рекламі в 2010 - 2011 роках. Безперечно, цікавими будуть семінарська програма від Асоціації івенторів України, круглий стіл про плюси і мінуси нових технологій Internet PR і традиційних PR-методів, дискусійний клуб від журналу LQ щодо редакцій глянцевих журналів у ролі креативних агентств. Цього дня Віталій Кокошко поділиться своїм баченням використання інтернету як free медіа у рекламних кампаніях, Вадим Пустотін розповість про брендинг в епоху змін, а Союз молодих рекламістів України обговорить проблеми, сподівання і надії молодої генерації креаторів.
День завершить урочисте нагородження переможців Міжнародного фестивалю Eventарізація і феєричне святкування перемог, весни і закінчення другого дня КМФР в кінно-спортивному клубі «Магнат».
В останній день 11-го КМФР насиченість і цікавість семінарської програми загрожує «розірвати» бажаючих набратися знань і почути максимум цікавих доповідей.
У цей день свій авторський семінар проведе всесвітньо відомий дизайнер Володимир Чайка.
Лекцію про смерть існуючих брендів прочитає Андрій Амлінскій, а Франк Допгайде на прикладах покаже, чого ми можемо навчитися з кращих рекламних кампаній світу.
Про нові тренди в комунікаціях і змішування реклами, інтернету та ігор розповість засновник Woedend!, голандець Бас ван Беркестін (Bas van Berkestijn), а Сергій Фененко проведе семінар про Upload Cinema - кіноклуб, завдяки якому кращі інтернет фільми виходять на великий екран.
Крім того, Всеукраїнська рекламна коаліція проведе круглий стіл, присвячений правовому регулюванню рекламної діяльності, а Українська Асоціація PR (UAPR) свою профільну конференцію.
Ну і, звичайно ж, заключна прес-коференція голів журі 11-го КМФР, урочиста і весела церемонія нагородження переможців і незабутня заключна вечірка фестивалю «Зірки в рекламі» від VIVA! та Gala радіо.
На жаль, осягнути неосяжне практично неможливо, і згадати абсолютно всіх виступаючих у цьому матеріалі теж не вийшло. Не кажучи вже про те, щоб розповісти про них і їх доповідях більш докладно. Але якщо з семінарської програмою можна ознайомитися на сайті, то послухати й познайомитися з рекламними «зірками» і «гуру» можна виключно 26-28 травня у Будинку кіно.
Повернутися до списку новин