Організаційний комітет 11-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами звертає увагу, що подати роботи для участі у фестивалі можна до кінця наступного тижня. Усім бажаючим нагород на тарілочці з блакитною облямівкою і спраглим рекламної слави варто було б поквапитися зареєструвати свої найкращі роботи. Адже термін подачі конкурсних заявок закінчується 23 квітня. Встигніть зареєструвати свої роботи, інакше весь вилов фестивальних нагород дістанеться конкурентам!
Особливу увагу звертаємо на нові конкурси, в яких буде оцінюватися не так сама креативна ідея поданих робіт, як майстерність їх реалізації. На 11-му КМФР вперше на теренах Східної Європи учасники можуть позмагатися в конкурсах рекламного майстерності:
E. Film Craft / Відео майстерність
F. Press Craft / Майстерність в друкованій рекламі
G. Radio Craft / Майстерність в Радіо рекламі
Нагадаємо, що оцінювати роботи в 14 конкурсах будуть професіонали з багатим міжнародним досвідом. 10 складів журі очолять найкращі представники різних секторів реклами, комунікацій та дизайну. Членами журі традиційно є найдосвідченіші й найвідоміші професіонали українського та закордонного рекламних ринків. Така кількість різних журі дозволяє домогтися максимальної прозорості та неупередженості оцінки.
Повернутися до списку новин