НОВИНИ
12-04-2010 11:41
«Думай сміливо! - і будь переможцем »- майстер-клас Франка Допгайде на 11-му КМФР

Мова на майстер-класі буде йти про те, що світ вибухає у всіх напрямках: населення, шопінг, реклама брендів. Щоденне життя стає все швидшим і швидшим. І маркетинг директори сидять на заведеній бомбі.
Яку відповідь на це є у світовій комунікації? Чому працює Google? Що роблять найкращі кампанії в світі по-іншому?
Вони шукають питання, а не відповідь. І це більше, ніж просто перевагу продукту. Люди не купують бренди, вони до них приєднуються - бренд повинен показати ставлення, повинен залучити споживача, повинен бути відкритим для сюрпризів, і не повинен залежати від реальності - USP (УТП) померло, хай живе UAP (унікальна рекламна пропозиція).
Яка відповідь є у GREY? Ми не думаємо інтегровано. Ми думаємо сміливо і у великих масштабах. «Ідея, яка не є небезпечною, не варта того, щоб називатися ідеєю зовсім», - говорив Оскар Уайльд, і він мав рацію.
Франк дійсно знає, про що говорить - сам він володар численних нагород: Cannes Lions, London International Advertising Festival, New York Advertising Festival, ADC New York; ADC Germany, Epica, Cresta, Clio, Montreux і багато інших. Кампанії GREY Group є не тільки креативними, а й ефективними - це підтверджує той факт, що чотири роки поспіль (з 2005 по 2008) GREY Group визнавалася в рамках Euro Effies найефективнішою мережею року.
Почути виступ не тільки Франка, а й десятків справжніх гуру і профі рекламної справи можна тільки на 11-му Київському Міжнародному Фестивалі реклами і тільки 26-28 травня в Будинку Кіно. Нагадаємо, що прийом заявок на участь у фестивалі триває до 24 квітня. Докладніше з умовами участі та акредитації можна ознайомитися тут.
Повернутися до списку новин