НОВИНИ
12-04-2010 11:41
«Думай сміливо! - і будь переможцем »- майстер-клас Франка Допгайде на 11-му КМФР

 Голова Креативного журі 11-го Київському Міжнародного Фестивалю Реклами, керуючий директор Grey Німеччина Франк Допгайде (Frank Dopheide) проведе в рамках семінарської програми фестивалю свій майстер-клас. «Думай сміливо» або навіть так: «думай нахабно» (з англійської «Think Bold») - і ти будеш переможцем. Саме про це буде його виступ, в якому Франк розповість, чому ми можемо навчитися з найкращих світових рекламних кампаній.

Мова на майстер-класі буде йти про те, що світ вибухає у всіх напрямках: населення, шопінг, реклама брендів. Щоденне життя стає все швидшим і швидшим. І маркетинг директори сидять на заведеній бомбі.

Яку відповідь на це є у світовій комунікації? Чому працює Google? Що роблять найкращі кампанії в світі по-іншому?

Вони шукають питання, а не відповідь. І це більше, ніж просто перевагу продукту. Люди не купують бренди, вони до них приєднуються - бренд повинен показати ставлення, повинен залучити споживача, повинен бути відкритим для сюрпризів, і не повинен залежати від реальності - USP (УТП) померло, хай живе UAP (унікальна рекламна пропозиція).
Яка відповідь є у GREY? Ми не думаємо інтегровано. Ми думаємо сміливо і у великих масштабах. «Ідея, яка не є небезпечною, не варта того, щоб називатися ідеєю зовсім», - говорив Оскар Уайльд, і він мав рацію.

Франк дійсно знає, про що говорить - сам він володар численних нагород: Cannes Lions, London International Advertising Festival, New York Advertising Festival, ADC New York; ADC Germany, Epica, Cresta, Clio, Montreux і багато інших. Кампанії GREY Group є не тільки креативними, а й ефективними - це підтверджує той факт, що чотири роки поспіль (з 2005 по 2008) GREY Group визнавалася в рамках Euro Effies найефективнішою мережею року.

Почути виступ не тільки Франка, а й десятків справжніх гуру і профі рекламної справи можна тільки на 11-му Київському Міжнародному Фестивалі реклами і тільки 26-28 травня в Будинку Кіно. Нагадаємо, що прийом заявок на участь у фестивалі триває до 24 квітня. Докладніше з умовами участі та акредитації можна ознайомитися тут.

Повернутися до списку новин

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player