НОВИНИ
12-04-2010 11:29
Київський Міжнародний Фестиваль Реклами оголосив склад журі преси

Організаційний комітет 11-го КМФР оголосив склад журі преси. Це журі на Фестивалі оцінює конкурси ТВ-реклами, друкованої реклами та постерів для зовнішньої реклами та визначає дві найкращі роботи. Нагороди в номінації «Приз преси» прирівнюються за своєю значимістю (виходячи з суми нарахованих балів) до «золота» в номінації «Рекламні кампанії» (Advertising Campaigns) і до «найкращої роботи конкурсу» (best of) в номінаціях телевізійної, інтерактивною і друкованої реклами, Outdoor реклами, медіа проектів, PR-проектів, проектів маркетингових сервісів, а також майстерності в друкованій рекламі та відео майстерності.

 Головою журі став Дмитро Розенфельд, заступник генерального директора «РБК Україна». Свою медійну діяльність він розпочав у 1998 році на телеканалі СТБ, створивши і очоливши службу маркетингу і аналітики. У 2000 році під його керівництвом в МСУ була створена перша в Україні спеціалізація «Економіка і маркетинг комерційного телебачення». Також він консультував регіональні та національні телекомпанії, розробляючи різноманітні маркетингові та аналітичні проекти. З осені 2006 р. обіймав посаду віце-президента НТКУ, курував напрямок маркетингу. C 1 лютого 2008 обіймає посаду заступника генерального директора «РБК Україна». У компанії «РБК-Україна» Дмитро Розенфельд займається розвитком і зв'язками з громадськістю.

Членами журі цього року будуть:

 

 Андрій Пуртов, головний редактор журналу Identity (Росія). Андрій має більш ніж 20-річний досвід у бізнесі, брендингу та корпоративній ідентичності. У 2000 він став співзасновником та генеральним директором брендингової компанії ArtGraphics.ru, роботи якої отримали визнання на багатьох дизайнерських конкурсах у номінаціях «товарні знаки» і «фірмовий стиль» - «Тамга», «DeArt,« PROFI»,«Ідея», «Золота блоха», «ММФР», «Білий квадрат» - а також були опубліковані в авторитетних міжнародних дизайнерських каталогах, в тому числі в чотирьох каталогах серії LogoLounge. У 2004 році Андрій став видавцем і головним редактором журналу Identity, присвяченому брендингу і дизайну, який вже після виходу першого номера був визнаний «Дебютом року в Росії в галузі реклами і маркетингу». Журнал Identity має унікальну спеціалізацію і аудиторію, отримуючи інформацію безпосередньо від світових лідерів у галузі брендингу - таких компаній як Landor, Wolff Olins, Cato Purnell Partners, Pentagram, Lippincott, MetaDesign.
Андрій написав безліч статей про корпоративну ідентичність та брендинг. Він також є автором і співавтором більш ніж 50 товарних знаків. Він також є продюсером міжнародної конференції з брендингу HiBrand 2010 і головою оргкомітету міжнародного конкурсу Identity: Best of the Best, членом Ради Асоціації брендингових компаній Росії. Він входить до складу журі ряду конкурсів у галузі брендингу, маркетингу та дизайну в Росії і СНД, а також в екзаменаційну комісію на курсі «Візуальні комунікації» в «Британської вищої Школі дизайну».
Влітку 2009 року Андрій був включений в число світових експертів в області брендингу на сайті www.identityworks.com, почав вести блог з брендингу http://www.pourtov.com/ , а з осені 2009 року починає викладання свого курсу «Брендинг» в «Британській вищій Школі дизайну».

 Віталій Чирков, головний редактор журналу LQ. До 2003 року жив і працював в Ізраїлі, де і почав займатися медіа. Працював в гумористичній газеті «Беседер?», Випускав чоловічий журнал «Майстер М», який мав великий успіх серед російськомовного населення Ізраїлю. Був одним з ініціаторів створення в Ізраїлі російськомовного радіо і російськомовних телепрограм.

Повернувшись в Україну, став шеф-редактором газети «Сегодня», яку фактично очолював до 2006 року. Потім пішов у «Медіа Інвест Груп» директором з розвитку. У 2007 р. запустив «несподіваний жіночий журнал» LQ - журнал зроблений за зразком найпопулярніших чоловічих глянцевих видань, тільки орієнтований суто на жіночу аудиторію. Сьогодні LQ впевнено завойовує позиції на ринку глянцю і успішно зайняв нішу «розумною» жіночої преси. «Реклама займає в нашому житті більше ніж істотне місце і чим розумнішою, веселішо. і точнішою вона буде, тим краще», - упевнений Віталій.

 

 Артем Вакалюк, журналіст, копірайтер. У 2006 р. закінчив Військовий інститут КНУ ім. Тараса Шевченка за спеціальністю «перекладач англійської та іспанської мов». Покинувши лави Збройних Сил, з березня 2007 року професійно займається журналістикою. До лютого 2010 р. - медійний оглядач відділу «Ринки» щоденної ділової газети «Экономические известия». З грудня 2008 р. і до теперішнього часу - аналітичний оглядач Всеукраїнської рекламної коаліції. В даний час співпрацює з низкою ділових та суспільно-політичних видань як незалежний автор, висвітлюючи тему реклами, комунікацій та медіа. З березня 2010 розвиває свій власний інтернет-проект - рекламний портал http://www.adsmarket.com.ua/

 Ірина Миронова, журналіст. Закінчила Донецький Національний Університет за фахом «Англійська мова та література» з відзнакою. З 2008 року - кореспондент провідного ділового щоденного видання «Комерсант». Більше 200 матеріалів, включаючи новинні замітки й аналітичні тенденції по темі реклама, маркетинг, ЗМІ. «Для мене запрошення від Всеукраїнської рекламної коаліції стати членом журі стало приємною несподіванкою. Я пишу про рекламу вже майже два роки, за цей час побачила, наскільки це сильний інструмент, який впливає на прийняття рішень конкретними людьми. Правда, іноді ефект від реклами виходить прямо протилежний очікуваному. Подивимося, наскільки успішно конкурсанти впоралися із завданням в цьому році », - говорить вона

Повернутися до списку новин

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player