У цьому році Київський Міжнародний Фестиваль Реклами має цілий ряд нововведень. Одним з найбільш знакових для рекламної індустрії нововведень є оцінка не тільки креативності конкурсної роботи, оригінальність рекламної ідеї, але й безпосередньо рівня її реалізації, тобто - рекламної майстерності.
На конкурсах Film-, Press-і Radio Craft (майстерність у відео, друкованій і радіорекламі) журі буде оцінювати вміння і професіоналізм кожної з ланок у ланцюжку творців реклами. У номінації «Відео майстерність», приміром, буде окремо розглядатися якість монтажу і режисури, сценарій і копірайтінг, звукове та світлове оформлення, спецефекти, анімація, кинематографічність і весь продакшн в цілому.
Якщо говорити про майстерність у друкованій рекламі, то відзначений буде як кращий арт-дірекшн і копірайтинг, так і типографіка, малюнок і ілюстрація. У радійній майстерності увага приділятиметься акторській та дикторській роботі, музичному та звукового оформлення. Ну і звичайно ж, всі три конкурси будуть оцінювати гумор у рекламі, а саме - використання комедійних текстів, виступів, візуальних і звукових ефектів.
Крім того, що багато режисерів, копірайтерів, фотографів, операторів та композиторів отримають престижні нагороди Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, конкурси рекламної майстерності допоможуть також у формуванні рейтингу вітчизняних продакшн і пост-продакшн студій.
Вперше в історії українського рекламно-коммункаціонного ринку Всеукраїнська рекламна коаліція складе Рейтинг найкращих продакшенів.
Основою для формування цього рейтингу стануть результати конкурсів рекламного майстерності на 11-м КМФР.
Рейтинг буде складений і оприлюднений вже після завершення КМФР. Методика його складання аналогічна складанню рейтингу креативності рекламних агентств України, але з урахуванням специфіки конкурсів рекламного майстерності.
Так, для рейтингу продакшенів в залік підуть всі конкурсні номінації Film Craft за винятком Гумору і копірайтінгу, а для рейтингу пост-продакшена в залік увійдуть тільки чотири номінації - монтаж, звукове оформлення, спецефекти і анімація. Важливо відзначити, що пріоритет при подачі заявок в конкурси рекламного майстерності мають саме представники продакшн-компаній, а не рекламні агентства та/або їх клієнти.
Втім, якщо конкурсні заявки будуть оформлені від імені рекламних агентств, то залікові очки в свої рейтинги в разі успіху отримають всі - і агентства в рейтинг креативності, і продакшн-компанії - до свого рейтингу.
Оскільки багато продакшенів України працюють не тільки з вітчизняними рекламними агентствами, організатори Фестивалю очікують, що конкурс рекламного майстерності продемонструє українському рекламному ринку зразки і західної рекламної продукції - вкрай цікава може вийти порівняльна картинка.
Повернутися до списку новин