НОВИНИ
07-04-2010 11:37
XI КМФР допоможе Всеукраїнській рекламній коаліції скласти рейтинг продакшн студій України

У цьому році Київський Міжнародний Фестиваль Реклами має цілий ряд нововведень. Одним з найбільш знакових для рекламної індустрії нововведень є оцінка не тільки креативності конкурсної роботи, оригінальність рекламної ідеї, але й безпосередньо рівня її реалізації, тобто - рекламної майстерності.

На конкурсах Film-, Press-і Radio Craft (майстерність у відео, друкованій і радіорекламі) журі буде оцінювати вміння і професіоналізм кожної з ланок у ланцюжку творців реклами. У номінації «Відео майстерність», приміром, буде окремо розглядатися якість монтажу і режисури, сценарій і копірайтінг, звукове та світлове оформлення, спецефекти, анімація, кинематографічність і весь продакшн в цілому.

Якщо говорити про майстерність у друкованій рекламі, то відзначений буде як кращий арт-дірекшн і копірайтинг, так і типографіка, малюнок і ілюстрація. У радійній майстерності увага приділятиметься акторській та дикторській роботі, музичному та звукового оформлення. Ну і звичайно ж, всі три конкурси будуть оцінювати гумор у рекламі, а саме - використання комедійних текстів, виступів, візуальних і звукових ефектів.

Крім того, що багато режисерів, копірайтерів, фотографів, операторів та композиторів отримають престижні нагороди Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, конкурси рекламної майстерності допоможуть також у формуванні рейтингу вітчизняних продакшн і пост-продакшн студій.

Вперше в історії українського рекламно-коммункаціонного ринку Всеукраїнська рекламна коаліція складе Рейтинг найкращих продакшенів.
Основою для формування цього рейтингу стануть результати конкурсів рекламного майстерності на 11-м КМФР.

Рейтинг буде складений і оприлюднений вже після завершення КМФР. Методика його складання аналогічна складанню рейтингу креативності рекламних агентств України, але з урахуванням специфіки конкурсів рекламного майстерності.

Так, для рейтингу продакшенів в залік підуть всі конкурсні номінації Film Craft за винятком Гумору і копірайтінгу, а для рейтингу пост-продакшена в залік увійдуть тільки чотири номінації - монтаж, звукове оформлення, спецефекти і анімація. Важливо відзначити, що пріоритет при подачі заявок в конкурси рекламного майстерності мають саме представники продакшн-компаній, а не рекламні агентства та/або їх клієнти.

Втім, якщо конкурсні заявки будуть оформлені від імені рекламних агентств, то залікові очки в свої рейтинги в разі успіху отримають всі - і агентства в рейтинг креативності, і продакшн-компанії - до свого рейтингу.

Оскільки багато продакшенів України працюють не тільки з вітчизняними рекламними агентствами, організатори Фестивалю очікують, що конкурс рекламного майстерності продемонструє українському рекламному ринку зразки і західної рекламної продукції - вкрай цікава може вийти порівняльна картинка.



Повернутися до списку новин

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player