Оргкомітет КМФР прийняв вольове рішення - повернути полюбилися багатьом тарілки з незмінною рибкою, символом Фестивалю.
До такого рішення підштовхнули оргкомітет постійні учасники КМФР, що накопичили цілі тарілкові сервізи та охочі до поповнення своїх колекцій.
«Ідея« Оскарів » не так вже й погана - величина « креативного вкладу » кожного призера в рідну індустрію, показана самим явним і недвозначним « рибальським » чином. Але ця ідея працює тільки тоді, коли статуеток кілька - бронза, срібло, золото, Гран-Прі - чим ширше розведені руки, тим вагоміший внесок. А якщо «Оскар» один, то ідея не працює і взагалі все виглядає досить безглуздо. Як тільки ці статуетки не називали - «Оскар, з простягнутою рукою», «Оскар, який просить милостиню», навіть намагалися щось вкласти в ці руки. Я радий, що повертаються тарілки, це стильно і незвично », - коментує Олександр Шевелевич, голова правління SMG-Кринь.
За словами Максима Лазебника, виконавчого продюсера фестивалю, оргкомітету шалено шкода відмовлятися від «Оскара-рибалку», але так як більшість гравців рекламного ринку сприйняли цю ідею негативно, було прийнято рішення повернути фестивальний посуд. «Фестиваль створюється для учасників і якщо їм більше подобаються тарілочки з блакитною стрічкою, ніж статуетки, оргкомітет поверне в якості призів тарілки з рибками. Більш того, цього року навіть срібло і бронза КМФР буде у вигляді посуду, а не традиційних медалей », - коментує Максим Лазебник.
Нагадаємо, що XI КМФР відбудеться 26-28 травня 2010р. в Будинку Кіно. Київський Міжнародний Фестиваль Реклами включає в себе 14 конкурсів, які оцінюють 10 різних складів журі. Заявки на участь в 11-ому КМФР приймаються до 23 квітня 2010.
Повернутися до списку новин