НОВИНИ
31-03-2010 11:02
Визначення шорт-листа в конкурсы Film на ХІ КМФР буду проходити публічно

На думку багатьох учасників рекламного фестивалю Golden Drum, однією з головних «фішок» цієї події є публічний показ конкурсних робіт (screening) у номінації Film. Власне цікавий, звичайно, не безпосередньо сам скринінг, а те, що в його процесі публічно журі виставляє свої оцінки, таким чином формуючи шорт-лист конкурсу. Дія це надзвичайно емоційний, інтригуюче та одночасно повчальне. Журі займає перший ряд у великому кіно-концертному залі, як правило, добре заповненому конкурсантами що хвилюються. Кожен член журі виставляє свою оцінку ролику відразу після перегляду (журі оцінює роботи в двійковому коді - добре / погано, тобто in / out, по відношенню до шорт-листа). Глядачі в залі бачать вже інтегровану думку журі - яка з робіт увійшла до шорт-лист і продовжить участь у фестивалі, а хто вилітає зі списку потенційних переможців. Позитивні оцінки журі публіка зустрічає оплесками, негативні - мовчанням, а іноді свистом.

Скринінг не тільки дозволяє відразу вызначити фіналістів, а й допомагає відстежити всі тренди рекламної індустрії країн-учасниць Golden Drum: за категоріями, по країнах, по агентствам. Де найбільш жорстка конкуренція, що зараз модно знімати, як реагує на ролики професійна аудиторія, наскільки бувають одностайні члени журі або навпаки, як відрізняються у них смаки - ці, і не тільки, висновки зможе зробити кожен відвідав подібний скринінг.

Для чого ми пишемо тут про Злата Бубен, до якого ще близько півроку? Все дуже просто. У цьому році, вперше в історії КМФР, відбудеться скринінг робіт конкурсу Film для журі та аудиторії фестивалю!

26 травня Креативне журі займе свої місця в першому ряду Червоного залу Будинку Кіно і буде голосувати в режимі Live, формуючи шорт-лист XI КМФР і вибираючи кращі роботи. Технічним партнером голосування виступить компанія «Литер», яка надасть спеціальну систему голосування, яка дозволяє за частки секунд підсумовувати всі оцінки журі і виводити підсумковий результат на великий екран.

Нагадаємо, що XI КМФР відбудеться 26-28 травня 2010р. в Будинку Кіно. Київський Міжнародний Фестиваль Реклами включає в себе 14 конкурсів, які оцінюють 10 різних складів журі. Заявки на участь в 11-му КМФР приймаються до 23-го квітня 2010.

 



Повернутися до списку новин

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player