На
думку багатьох учасників рекламного фестивалю Golden Drum, однією з головних
«фішок» цієї події є публічний показ конкурсних робіт (screening) у номінації
Film. Власне цікавий, звичайно, не безпосередньо сам скринінг, а те, що в його
процесі публічно журі виставляє свої оцінки, таким чином формуючи шорт-лист
конкурсу. Дія це надзвичайно емоційний, інтригуюче та
одночасно повчальне. Журі займає перший ряд у
великому кіно-концертному залі, як правило, добре заповненому конкурсантами що
хвилюються. Кожен член журі виставляє свою оцінку ролику відразу після
перегляду (журі оцінює роботи в двійковому коді - добре / погано, тобто in /
out, по відношенню до шорт-листа). Глядачі в залі бачать вже інтегровану думку
журі - яка з робіт увійшла до шорт-лист і продовжить участь у фестивалі, а хто
вилітає зі списку потенційних переможців. Позитивні оцінки журі публіка
зустрічає оплесками, негативні - мовчанням, а іноді свистом.
Скринінг не тільки дозволяє відразу вызначити фіналістів,
а й допомагає відстежити всі тренди рекламної індустрії країн-учасниць Golden
Drum: за категоріями, по країнах, по агентствам. Де найбільш жорстка
конкуренція, що зараз модно знімати, як реагує на ролики професійна аудиторія,
наскільки бувають одностайні члени журі або навпаки, як відрізняються у них
смаки - ці, і не тільки, висновки зможе зробити кожен відвідав подібний
скринінг.
Для чого ми пишемо тут про Злата Бубен, до якого ще
близько півроку? Все дуже просто. У цьому році, вперше в історії КМФР,
відбудеться скринінг робіт конкурсу Film для журі та аудиторії фестивалю!
26 травня Креативне журі займе свої місця в першому ряду
Червоного залу Будинку Кіно і буде голосувати в режимі Live, формуючи шорт-лист
XI КМФР і вибираючи кращі роботи. Технічним партнером голосування виступить
компанія «Литер», яка надасть спеціальну систему голосування, яка дозволяє за
частки секунд підсумовувати всі оцінки журі і виводити підсумковий результат на
великий екран.
Нагадаємо,
що XI КМФР відбудеться 26-28 травня 2010р. в Будинку Кіно. Київський Міжнародний Фестиваль Реклами включає в себе
14 конкурсів, які оцінюють 10 різних складів журі. Заявки на участь в
11-му КМФР приймаються до 23-го квітня 2010.
Повернутися до списку новин