НОВИНИ
24-03-2010 15:21
До закінчення періоду пільговою подачі робіт на 11-й КМФР залишився один тиждень

Організаційний комітет 11-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами нагадує, що 31-го березня закінчується термін дії спеціального пільгового тарифу подачі робіт, що дає значні знижки.


На даний момент в Оргкомітет Фестивалю надійшло вже більше 200 робіт від 148 учасників.

При цьому найбільша активність спостерігається в наступних категоріях:
A. Film / Рекламний ролик,
В. Press / Реклама в пресі,
H. Communication Design / Дизайн маркетингових комунікацій,
K. Media projects / Медіа проекти

Звертаємо вашу увагу на те, що в цьому році Фестиваль відкрив нові конкурсні категорії рекламноЇ майстерності:

E. Film Craft / Відео майстерність,
F. Press Craft / Майстерність в Друкованій рекламі та
G. Radio Craft / Майстерність в Радіо рекламі.

Київський Міжнародний Фестиваль Реклами включає в себе 14 конкурсів, які оцінюють 10 різних складів журі. Це дозволяє домогтися максимальної прозорості та неупередженості оцінки. До журі входять найкращі і найдосвідченіші професіонали українського та закордонного рекламних ринків.

Заявки на участь в 11-му КМФР приймаються до 23-го квітня 2010, проте знижковий період закінчується в березні.


Повернутися до списку новин

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player