НОВИНИ
24-03-2010 15:21
До закінчення періоду пільговою подачі робіт на 11-й КМФР залишився один тиждень
Організаційний комітет 11-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами нагадує, що 31-го березня закінчується термін дії спеціального пільгового тарифу подачі робіт, що дає значні знижки.
На даний момент в Оргкомітет Фестивалю надійшло вже більше 200 робіт від 148 учасників.
При цьому найбільша активність спостерігається в наступних категоріях:
A. Film / Рекламний ролик,
В. Press / Реклама в пресі,
H. Communication Design / Дизайн маркетингових комунікацій,
K. Media projects / Медіа проекти
Звертаємо вашу увагу на те, що в цьому році Фестиваль відкрив нові конкурсні категорії рекламноЇ майстерності:
F. Press Craft / Майстерність в Друкованій рекламі та
G. Radio Craft / Майстерність в Радіо рекламі.
Київський Міжнародний Фестиваль Реклами включає в себе 14 конкурсів, які оцінюють 10 різних складів журі. Це дозволяє домогтися максимальної прозорості та неупередженості оцінки. До журі входять найкращі і найдосвідченіші професіонали українського та закордонного рекламних ринків.
Заявки на участь в 11-му КМФР приймаються до 23-го квітня 2010, проте знижковий період закінчується в березні.
Повернутися до списку новин