НОВИНИ
24-03-2010 14:45
КМФР запустив новий електронний сервіс для подачі робіт

 11-й Київський Міжнародний Фестиваль Реклами оголосив про запуск нового цифрового сервісу для зручності учасників. У цьому році роботи на КМФР будуть подаватися за допомогою E-Diskа. Даний сервіс надано компанією Укрнет.


E-Disk - це доступне з будь-якої точки Землі персональне сховище файлів. У ньому можна зберігати до 4 Гбайт інформації, що в середньому становить близько 40 000 документів. При цьому найбільший розмір одного файлу - 1,5 Гбайт, що відповідає розміру повнометражного фільму в хорошій якості.

Для використання сервісу кожному зареєстрованому учаснику створюється обліковий запис (поштова скринька). На вказану в реєстраційній формі електронну адресу приходить інформація про поштовій скриньці (kmfr_ порядковий номер учасника@ukr.net), логін, пароль.

Отримавши повідомлення, учасник заходить в свою поштову скриньку, відкриває закладку «E-Disk» і завантажує роботи; потім, відзначивши галочкою роботи, створює загальний доступ для папки kmfr@ukr.net. При цьому на адресу оргкомітету Фестивалю приходить повідомлення про завантаження файлів учасником.

Сервіс E-Disk покликаний забезпечити найбільш швидкі та зручні умови подачі робіт на всі 14 конкурсів Київського Міжнародного Фестивалю Реклами.



Повернутися до списку новин

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player