Дмитро Розенфельд - заступник генерального директора "РБК Україна" став головою Журі Преси Київського міжнародного фестивалю реклами 2010:
«Сучасне суспільство вже неможливо уявити собі без преси, як одного з основних соціоутворюючих сфер діяльності. Сотні років преса по праву вважається четвертою владою. Преса є погана і хороша, але навіть погана преса - це краще, ніж її повна відсутність. Сьогодні журі обере найкращих у цій важливій галузі медіа України. У цьому і полягає основа громадянського суспільства і свободи слова. Преса в Україні має всі достоїнства і недоліки, притаманні точці перелому молодої і незалежної України. Її багато і вона відносно вільна. Преса - локомотив демократії в громадянському суспільстві. Сьогодні перед журі стоїть непросте завдання вибору кращих з кращих. Журі визначить найсильніших і найдостойніших».
Дмитро Розенфельд свою медійну діяльність розпочав у 1998 році на телеканалі СТБ, створивши й очоливши службу маркетингу і аналітики. У 2000 році під його керівництвом в МСУ було створено першу в Україні спеціалізація "Економіка і маркетинг комерційного телебачення". Також він консультував регіональні та національні телекомпанії, розробляючи різноманітні маркетингові та аналітичні проекти. З осені 2006 р. обіймав посаду віце-президента НТКУ, курував напрям маркетингу. C 1 лютого 2008 обіймає посаду заступника генерального директора "РБК Україна". У компанії "РБК-Україна" Дмитро Розенфельд займається розвитком і зв'язками з громадськістю.
Повернутися до списку новин