Цього року партнером Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, зокрема конкурсу «Дизайн маркетингових комунікацій» (Communication Design), виступить Асоціація брендингових компаній Росії. У рамках співпраці АБКР взяла участь у формуванні журі конкурсу. Крім цього, всіх учасників та відвідувачів фестивалю чекає сюрприз - спеціальна семінарська програма від АБКР в рамках Дня бренд-менеджера на 11-м КМФР.
Оцінювати ж роботи в номінації «Комунікаційний дизайн» будуть професіонали, відомі не тільки в своїх країнах, але далеко за їх межами, переможці та лауреати найпрестижніших конкурсів і фестивалів реклами. Головою журі став Олег Берієв, членами журі виступлять росіяни Леонід Фейгін та Олексій Фадєєв, грузин Леван Коберідзе, італієць Дрю Сміт і наш співвітчизник Микола Коваленко.
Про досягнення кожного з них можна написати цілий розділ в книзі розвитку світового брендингу та дизайну. Ми ж пропонуємо скромні нотатки про суддів конкурсу, яких, втім, має з лишком вистачити, щоб навіть новачки галузі і далекі від світу брендингу люди склали уявлення про «зірковість» журі.
Олег Берієв - співпрезидент Асоціації брендингових компаній Росії, засновник, президент і CEO міжнародного брендингового агентства Mildberry. У 1990 році, здобувши вищу математичну освіту, змінив свою професійну долю і присвятив себе маркетингу. Пройшовши шлях від торгового посередника невеликої експортно-імпортної компанії до директора рекламного агентства повного циклу і віце-президента з маркетингу великого холдингу, Олег у 1999 році створив брендингове агентство Mildberry. Вже через два роки своєї діяльності Mildberry зайняло лідируючі позиції в галузі бренд-дизайну в Росії і країнах СНД. У 2003 році Mildberry вперше вийшло на європейський ринок брендингу, почавши формувати партнерства з провідними агентствами Європи, що дозволило компанії значно розширити географію своїх послуг і різко збільшити можливості в розробці креативу, дизайну та комунікації брендів. Сьогодні Mildberry - це міжнародне брендингові агентство з офісами в Москві, Лондоні, Мілані та Дубаї, штатом більше 90 осіб та списком клієнтів, що складається з декількох десятків міжнародних та національних компаній.
Дрю Сміт (Drew Smith) - засновник і директор брендингового агентства Lumen (Мілан, Італія). Експерт в галузі споживчого брендингу та дизайну упаковки. За його плечима більш ніж 20-річний досвід розробки креативних проектів для таких великих компаній як SAB-Miller, Diageo, Ferrero, Japan Tobacco and Campari. Дрю Сміт був креативним директором декількох європейських брендингових і дизайн агентств, серед яких: FutureBrand, Robilant & Associates і Carré Noir. У 2003 році, в Мілані, разом зі спеціалістом з корпоративної айдентіті П'єтро Роватті, Дрю заснував брендингові агентство Lumen, швидко зайняв лідируючі позиції на італійському та європейському ринках. Зараз офіси агентства з штатом більше 50 осіб працюють у Мілані та Лондоні. Дрю Сміт веде активну викладацьку роботу в різних навчальних закладах Європи.
Леонід Фейгін - співвласник і креативний директор cтудиї Direct Design Visual Branding. Член Союзу Дизайнерів Росії, академік Російської Академії Реклами, член American Art Director's Club, член Президії Art Directors Club of Russia (ADCR). У 1986 закінчив Московське Академічне Художнє Училище ім. 1905 року (спеціальність - графічний дизайн). У 1991р. організував власну студію «Фіга-дизайн», а з 1993 р. Леонід Фейгін і Дмитро Перишков - співвласники cтудия Direct Design Visual Branding. Леонід має багаторічний досвід роботи в галузі дизайну і брендингу. Володар численних нагород: у їхньому числі Epica, Golden Drum, Cardex, Communication Arts, ММФР, Академія графічного дизайну, Московський міжнародний та Київський Фестиваль реклами, American Art Directors Club, International Designers Network. Статті Леоніда публікуються у фахових збірках по всьому світу. Багато робіт неодноразово з'являлися в міжнародних і вітчизняних виданнях: HOW (Канада), Graphis, Epica Book, Communication Arts (США), Creative Rreviu (Великобританія) та ін Леонід є керівником напрямку АртДірекшн в Академії Комунікацій - нового навчального закладу Москви, створеного на базі школи реклами Wordshop BBDO. Автор власного курсу «Візуальні комунікації» у Британській Вищій Школі Дизайну. Автор і ведучий Wordshop в «Академії Комунікації».
Олексій Фадєєв - творчий директор брендингового агентства Depot WPF. Олексій Фадєєв починав свою кар'єру як фотохудожник. Творчу кар'єру розпочав у 1990 році. У 1992-му зробив персональну виставку в Парижі, потім ще одну в Дортмунді. Кілька робіт Олексія Фадєєва придбала Чиказька галерея сучасного мистецтва. Автор величезної кількості робіт, багато з яких удостоїлися нагород різних міжнародних форумів: EFFIE, EPICA Awards, Golden Drum, Golden Hammer та ін.
Лауреат Першої Національної премії Російської Академії реклами в номінації «Кращий арт-директор». З 1998 року незмінний Творчий директор Depot WPF Brand and Identity.
Микола Коваленко - дизайнер-графік. Неодноразовий призер, переможець і член журі багатьох міжнародних фестивалів, член Спілки дизайнерів України, член Асоціації дизайнерів-графіків «4-й Блок», член клубу арт-директорів України - ADC * UA
У 2003 році заснував дизайн-студію ДНК. Довгий час працював на посаді керівника дизайн-групи агентства Adventa Lowe. Серед нагород Миколи - Graphis (Нью-Йорк), КМФР, Good 50x70 (Мілан), International Poster Biennale in Warsaw (Польща), International Poster Triennial in Toyama (Японія), «Грандізайно!» (Челябінськ) ,«Білий квадрат»( Мінськ), Identity: Best of the Best (Москва) та інші.

Повернутися до списку новин