НОВИНИ
10-03-2010 12:03
11-й Київський Міжнародний Фестиваль Реклами оголосив склад інтерактивного журі
Головою журі буде голландський професіонал інтерактиву, володар Cannes Cyber Lion, керуючий партнер / стратегічний директор Woedend! (Амстердам) Пол Уолтерінг.

Пол Уолтерінг
Серед членів журі, до речі, буде ще один представник голландського агентства - директор interactive marketing agency Novocortex (Нідерланди) Сергій Фененко. До складу журі увійшли креатори з російських найкреативніших агенцій: Гриша Сорокін - інтерактивний креативний директор Leo Burnett Moscow, Юрій Михайлов - керівник творчої групи BBDO Interactive (Москва) і Кирило Смирнов - директор з розвитку інтерактивного напрямку в ADV Group (Москва). З Тель-Авіва судити роботи в номінації «Інтерактивна реклама» на КМФР спеціально прилетить засновник Web wise house, керуючий партнер інтерактивного агентства QMEDIA Павло Масенжнік. Ну, а Україну в журі представлятиме директор OgilvyOne, керуючий директор Mather Communications Віктор Ішков.






Зліва направо: Віктор Ішков, Павло Масенжнік, Юрій Михайлов, Кирило Смирнов, Гриша Сорокін, Сергій Фененко
Нагадаємо, що тільки до кінця березня діє спеціальний пільговий тариф, який дає значні знижки. Заявки на участь в 11-м КМФР приймаються до 23-го квітня 2010. З докладними умовами оплати можна ознайомитися за посиланням.
Київський Міжнародний Фестиваль Реклами включає в себе 14 конкурсів, які оцінюють 10 різних складів журі. Це дозволяє домогтися максимальної прозорості і неупередженості оцінки. До журі входять кращі і найбільш досвідчені професіонали українського та зарубіжних рекламних ринків.
Повернутися до списку новин