Організаційний комітет 11-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами оголосив склад журі «Рекламних кампаній». Традиційно оцінювати комунікації в розрізі комплексного вирішення маркетингових цілей кампаній будуть як представники рекламного бізнесу - керівники агентств, так і маркетинг-директора великих клієнтів-рекламодавців.
Слева направо: Айнарс Шипцинкис, Александр Горлов, Сергей Венгер, Виктория Федоренко, Михаил Дудник
Очолить журі рекламних кампаній Айнарс Шіпцінскіс, президент McCann-Erickson Riga. Агентську сторону також будуть представляти засновник і співвласник групи агентств TABASCO Олександр Горлов і директор агентства Provid Сергій Венгер. З боку клієнтів оцінку рекламним кампаніям будуть давати керівник відділу маркетингу компанії Reckitt Benckiser Household and Healthcare Ukraine Вікторія Федоренко та віце-президент по маркетингу Fozzy Group Михайло Дудник.
На думку організаторів фестивалю, склад журі особливо цікавий цього року тим, що члени журі мають досвід роботи як в агентствах, так і на стороні клієнта. Наприклад, Михайло Дудник до приходу в Fozzy Group працював в рекламних агентствах, а Сергій Венгер до того, як очолити Provid, працював на стороні клієнта як маркетинг-директор.
Київський Міжнародний Фестиваль Реклами включає в себе 14 конкурсів, які оцінюють 10 різних складів журі. Це дозволяє домогтися максимальної прозорості і неупередженості оцінки. До журі входять кращі і найбільш досвідчені професіонали українського та зарубіжних рекламних ринків.
Нагадуємо, що заявки на участь в 11-м КМФР приймаються до 23-го квітня 2010. З докладними умовами оплати можна ознайомитися за посиланням. Тільки до кінця березня діє спеціальний пільговий тариф, який дає значні знижки.
Повернутися до списку новин