НОВИНИ
05-03-2010 14:17
Пол Уолтерінг очолить інтерактивне журі 11-го КМФР


  

Пол Уолтерінг, власник і директор зі стратегії Woedend! Amsterdam, очолить інтерактивне журі 11-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами.

Пол почав кар'єру в 1994-му році в Ogilvy Amsterdam, попередньо отримавши освіту в сфері комунікацій в Амстердамському університеті. Надалі перейшов на сторону клієнта і працював у Dutch State Lotery і ABN AMRO bank. Поль Уолтерінг вчасно зрозумів, що світ комунікацій стрімко змінюється, і цифрові медіа надають грандіозні перспективи - тому став партнером Woedend! Amsterdam в 2005-му році. Це було дуже успішне фулл-сервісне агентство з упором на цифрові технології.
Під керівництвом Поля Уолтерінга агентство Woedend! Amsterdam початло вести глобальну підтримку ACICS, працювати для Yamaha в Європі і таких брендів, як KIA, Amstel, Red Bull, ABN AMRO і багатьох інших, - локально, в Нідерландах. У 2008-му році агентство виграло Cyber Lion в Каннах.

Про свою роботу Поль розповідає:

"Ми - група із сорока ентузіастів, які роблять речі для інших людей, які, у свою чергу, використовують ці речі, щоб надихати інших людей. Це якщо гранично спрощувати. Наше серце - в інтерактиві, але ми віримо і в оффлайн-ЗМІ. Ми вчимося у традиційної реклами і комбінуємо отриманий досвід з новими можливостями, які дають нам цифрові медіа ".

Повернутися до списку новин

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player