НОВИНИ
05-03-2010 14:17
Пол Уолтерінг очолить інтерактивне журі 11-го КМФР

Пол Уолтерінг, власник і директор зі стратегії Woedend! Amsterdam, очолить інтерактивне журі 11-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами.
Пол почав кар'єру в 1994-му році в Ogilvy Amsterdam, попередньо отримавши освіту в сфері комунікацій в Амстердамському університеті. Надалі перейшов на сторону клієнта і працював у Dutch State Lotery і ABN AMRO bank. Поль Уолтерінг вчасно зрозумів, що світ комунікацій стрімко змінюється, і цифрові медіа надають грандіозні перспективи - тому став партнером Woedend! Amsterdam в 2005-му році. Це було дуже успішне фулл-сервісне агентство з упором на цифрові технології.
Під керівництвом Поля Уолтерінга агентство Woedend! Amsterdam початло вести глобальну підтримку ACICS, працювати для Yamaha в Європі і таких брендів, як KIA, Amstel, Red Bull, ABN AMRO і багатьох інших, - локально, в Нідерландах. У 2008-му році агентство виграло Cyber Lion в Каннах.
Про свою роботу Поль розповідає:
"Ми - група із сорока ентузіастів, які роблять речі для інших людей, які, у свою чергу, використовують ці речі, щоб надихати інших людей. Це якщо гранично спрощувати. Наше серце - в інтерактиві, але ми віримо і в оффлайн-ЗМІ. Ми вчимося у традиційної реклами і комбінуємо отриманий досвід з новими можливостями, які дають нам цифрові медіа ".
Повернутися до списку новин