Франк Допхайте (Frank Dopheide) став одинадцятим Головою креативного журі в історії Київського Міжнародного Фестивалю Реклами. Пан Допхайте, керуючий директор Grey Німеччина, є володарем численних нагород, його творчі ідеї гідно оцінені на таких міжнародних конкурсах як London International Advertising Festival, New York Advertising Festival, ADC New York; ADC Germany, Epica, Cresta, Cannes Lions, Clio, Montreux та ін
В якості Голови Франк разом колегами по Креативному журі визначатиме долю нагород конкурсів Film, Press, Outdoor, Radio на 11-му КМФР, а крім цього, саме Франк Допхайте вирішуватиме долю Гран-прі Фестивалю.
Франк Допхайде в рекламному бізнесі вже понад 20 років. Свою кар'єру він почав копірайтером у Grey, де і виграв кілька своїх перших нагород. Після цього Франк перейшов в BMZ (Publicis) на позицію виконавчого креативного директора. Під час його роботи агентство BMZ (Publicis) отримала титул "Агентство року 1999". Через шість років він був призначений на виконавчим креативним директором в Red Cell (WPP). У 2004 році Франк повернувся до Grey керівником агентства. Вперше креативщик зайняв управлінську позицію у другій за розміром рекламній групі Німеччини. Протягом першого року його роботи, агентство Grey було оголошено «shooting star of the year», отримавши першого бронзового Лева. Сьогодні агентство входить до ТОП 10 агентств креативного рейтингу Німеччини.
Для Франка це не перший досвід суддівства. У 2006 році пан Допхайде був членом ТБ-журі в Каннах.
Про свій візит Франк говорить так:
«Я нещодавно прочитав, що секрет щастя полягає в тому, що один раз на рік треба поїхати туди, де ви ніколи не були, поговорити з людьми, з якими раніше ви ніколи не говорили, і побачити те, що ви ніколи раніше не бачили. Тому КИЇВ для мене є саме таким місцем. Я очікую на великі події: роботу, людей, фестиваль, Україну. "
Повернутися до списку новин