Дякуємо, що ви з нами. Ми раді і постараємося зробити все можливе, щоб Київський Міжнародний Фестиваль Реклами вас не розчарував. Щоб вам було корисно, затишно і не нудно. Це наше кредо і наші традиції.
Новий імідж XI КМФР породив дизайнер Андрій Логвін. Ми ще докладно поговоримо з ним про його роботу. Але трохи пізніше. А поки у вас є час самим поміркувати про сенси стилю і дізнатися про інші новинки Київського фестивалю.
Новинка 1
Нові конкурси і нові склади журі у програмі КМФР
Стержень, ключовий момент будь-якого рекламного фестивалю - це власне конкурсне змагання. На думку організаторів КМФР, об'єктивність фестивальних нагород багато в чому залежить від двох найголовніших чинників:
- Системи виставлення оцінок, регламенту роботи журі, формату подання конкурсних робіт.
- Персонального складу журі, його професіоналізму, безкомпромісності.
Для конкурсанта дуже важливо, щоб його роботу розглядали дійсно кваліфіковані фахівці, щоб у них було достатньо часу для виставлення своїх оцінок, щоб обговорення робіт носило професійний характер.
А ще краще, щоб конкурсну роботу змогли оцінити з кількох точок зору або інший склад журі, не менш професійний і кваліфікований.
Оцінки цих складів журі будуть рівноцінні за балами, статусом, і будуть не протиставлятися, а доповнювати один одного.
Якщо Креативне журі КМФР як і раніше буде сфокусовано на рекламній ідеї рекламного ТБ або радіо ролика, друкованого макета або постера, то для Журі рекламної майстерності первинним стане не оригінальність ідеї, а якість виробленого рекламного продукту, рівень майстерності та професіоналізму режисера, сценариста, монтажера і т . д. (див. докладніше номінації відповідних конкурсів).
Якщо журі Комунікаційного дизайну обов'язково в своїх оцінках повинно враховувати маркетингові завдання, що стоять перед конкурсантом, то для журі Графічного дизайну первинним стане майстерність дизайнера і якість дизайну як такого.
Крім того, у конкурсантів є можливість подати один і той самий рекламний проект, кампанію в різні конкурси, для оцінки різними складами журі. Наприклад, вдалий івент або промо кампанію зможуть оцінити кожен зі своєї точки зору - Медіа журі та Журі маркетингових сервісів, проект у соціальних мережах - PR журі, Медіа журі і Інтерактивне журі, серію рекламних ТБ-роликів - Креативне журі та Журі кампаній. Ну і т.д., і т.п. Подивіться уважно на категорії конкурсів, все зрозумієте. А якщо ні - дзвоніть, пишіть в оргкомітет, ми із задоволенням вам допоможемо.
Новинка 2
Зміна назв традиційних конкурсів і зміни в номінаціях
Як ви розумієте, це нововведення не таке кардинальне як згадане вище. Тому коротко. Оргкомітет КМФР навів назви своїх конкурсів та їх категорій згідно з назвами відповідних конкурсів та номінацій інших міжнародних фестивалів реклами (перш за все, Cannes Lions і Golden Drum). Зроблено це для зручності учасників, для спрощення їх роботи по подачі заявок. Більш того, ухвалено рішення максимально використовувати англійську мову навіть в російській та українській версіях сайту, з метою, знову ж таки, уникнення плутанини у формулюваннях.
Крім того, в ряд конкурсів було додано нові номінації, поява яких продиктоване розвитком рекламної індустрії. Мова йде в основному про категорії Digital в цілому ряді конкурсів.
Звичайно, цими двома новинками не вичерпується перелік сюрпризів і нововведень на XI КМФР, залишайтеся з нами і все дізнаєтеся!
Повернутися до списку новин