НОВИНИ
15-02-2010 09:00
Ласкаво просимо на 11-й КМФР!

Дякуємо, що ви з нами. Ми раді і постараємося зробити все можливе, щоб Київський Міжнародний Фестиваль Реклами вас не розчарував. Щоб вам було корисно, затишно і не нудно. Це наше кредо і наші традиції.

Новий імідж XI КМФР породив дизайнер Андрій Логвін. Ми ще докладно поговоримо з ним про його роботу. Але трохи пізніше. А поки у вас є час самим поміркувати про сенси стилю і дізнатися про інші новинки Київського фестивалю.

Новинка 1

Нові конкурси і нові склади журі у програмі КМФР


Стержень, ключовий момент будь-якого рекламного фестивалю - це власне конкурсне змагання. На думку організаторів КМФР, об'єктивність фестивальних нагород багато в чому залежить від двох найголовніших чинників:

  • Системи виставлення оцінок, регламенту роботи журі, формату подання конкурсних робіт.
  • Персонального складу журі, його професіоналізму, безкомпромісності.

Для конкурсанта дуже важливо, щоб його роботу розглядали дійсно кваліфіковані фахівці, щоб у них було достатньо часу для виставлення своїх оцінок, щоб обговорення робіт носило професійний характер.

А ще краще, щоб конкурсну роботу змогли оцінити з кількох точок зору або інший склад журі, не менш професійний і кваліфікований.
Оцінки цих складів журі будуть рівноцінні за балами, статусом, і будуть не протиставлятися, а доповнювати один одного.

Якщо Креативне журі КМФР як і раніше буде сфокусовано на рекламній ідеї рекламного ТБ або радіо ролика, друкованого макета або постера, то для Журі рекламної  майстерності первинним стане не оригінальність ідеї, а якість виробленого рекламного продукту, рівень майстерності та професіоналізму режисера, сценариста, монтажера і  т . д. (див. докладніше номінації відповідних конкурсів).

Якщо журі Комунікаційного дизайну обов'язково в своїх оцінках повинно враховувати маркетингові завдання, що стоять перед конкурсантом, то для журі Графічного дизайну первинним стане майстерність дизайнера і якість дизайну як такого.

Крім того, у конкурсантів є можливість подати один і той самий рекламний проект, кампанію в різні конкурси, для оцінки різними складами журі. Наприклад, вдалий івент або промо кампанію зможуть оцінити кожен зі своєї точки зору - Медіа журі та Журі маркетингових сервісів, проект у соціальних мережах - PR журі, Медіа журі і Інтерактивне журі, серію рекламних ТБ-роликів - Креативне журі та Журі кампаній. Ну і т.д., і т.п. Подивіться уважно на категорії конкурсів, все зрозумієте. А якщо ні - дзвоніть, пишіть в оргкомітет, ми із задоволенням вам допоможемо.

Новинка 2

Зміна назв традиційних конкурсів і зміни в номінаціях

Як ви розумієте, це нововведення не таке кардинальне як згадане вище. Тому коротко. Оргкомітет КМФР навів назви своїх конкурсів та їх категорій згідно з назвами відповідних конкурсів та номінацій інших міжнародних фестивалів реклами (перш за все, Cannes Lions і Golden Drum). Зроблено це для зручності учасників, для спрощення їх роботи по подачі заявок. Більш того, ухвалено рішення максимально використовувати англійську мову навіть в російській та українській версіях сайту, з метою, знову ж таки, уникнення плутанини у формулюваннях.

Крім того, в ряд конкурсів було додано нові номінації, поява яких продиктоване розвитком рекламної індустрії. Мова йде в основному про категорії Digital в цілому ряді конкурсів.

Звичайно, цими двома новинками не вичерпується перелік сюрпризів і нововведень на XI КМФР, залишайтеся з нами і все дізнаєтеся!



Повернутися до списку новин

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player