Дмитро Розенфельд  

Дмитро Розенфельд свою медійну діяльність розпочав у 1998 році на телеканалі СТБ, створивши й очоливши службу маркетингу і аналітики.

У 2000 році під його керівництвом в МСУ було створено першу в Україні спеціалізація "Економіка і маркетинг комерційного телебачення".

Також він консультував регіональні та національні телекомпанії, розробляючи різноманітні маркетингові та аналітичні проекти.

З осені 2006 р. обіймав посаду віце-президента НТКУ, курував напрям маркетингу. 

З 1 лютого 2008 обіймає посаду заступника генерального директора "РБК Україна". У компанії "РБК-Україна" Дмитро Розенфельд займається розвитком і зв'язками з громадськістю.

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player