Андрій Пуртов
Андрій Пуртов закінчив МГТУ ім. Баумана, потім займався продажами відеотехніки і керував відділом збуту в Концерні «Відеосервіс», аналізуючи і прогнозуючи продажу фільмів Columbia Tristar, Buena Vista і Disney по всій Росії.
У 2000 він заснував брендингову компаню ArtGraphics.ru і вів ключові проекти ArtGraphics.ru для «Міністерства енергетики Російської Федерації», AquaVision, «Юнімілк», «Кур'єр коректний», «Уральська сталь», «Інсталсайт», Kvartira.ru, МІАН, Jadran, «Квиток-он-лайн», «Алмаз», «Оптимальні Комунікації», «Євразія», «Корпорація« Біосфера »(Україна).
У 2004 році Андрій став видавцем і головним редактором журналу Identity, який вже після виходу 1-го номера був визнаний «Дебютом року в Росії в галузі реклами і маркетингу».
Він організував конференцію HiBrand 2007 «Нестандартні брендингові стратегії», названу «Кращою конференцією 2007-го року в Росії» та конференцію HiBrand 2008, що стала першою 3-х денний конференцією в Європі з корпоративного брендингу.
Андрій написав безліч статей про брендингу, він включений до числа топ-20 світових експертів в області інституційного брендингу сайтом www.identityworks.com і викладає в ГУ-ВШЕ, РУДН і БВШД. Андрій є членом Ради Асоціації брендингових компаній Росії і членом Гільдії Маркетологів Росії.