Андрій Пуртов

Андрій Пуртов закінчив МГТУ ім. Баумана, потім займався продажами відеотехніки і керував відділом збуту в Концерні «Відеосервіс», аналізуючи і прогнозуючи продажу фільмів Columbia Tristar, Buena Vista і Disney по всій Росії.

У 2000 він заснував брендингову компаню ArtGraphics.ru і вів ключові проекти ArtGraphics.ru для «Міністерства енергетики Російської Федерації», AquaVision, «Юнімілк», «Кур'єр коректний», «Уральська сталь», «Інсталсайт», Kvartira.ru, МІАН, Jadran, «Квиток-он-лайн», «Алмаз», «Оптимальні Комунікації», «Євразія», «Корпорація« Біосфера »(Україна).

У 2004 році Андрій став видавцем і головним редактором журналу Identity, який вже після виходу 1-го номера був визнаний «Дебютом року в Росії в галузі реклами і маркетингу».

Він організував конференцію HiBrand 2007 «Нестандартні брендингові стратегії», названу «Кращою конференцією 2007-го року в Росії» та конференцію HiBrand 2008, що стала першою 3-х денний конференцією в Європі з корпоративного брендингу.

Андрій написав безліч статей про брендингу, він включений до числа топ-20 світових експертів в області інституційного брендингу сайтом www.identityworks.com і викладає в ГУ-ВШЕ, РУДН і БВШД. Андрій є членом Ради Асоціації брендингових компаній Росії і членом Гільдії Маркетологів Росії.

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player