Гванца Ебралідзе
директор з маркетингу та комунікацій, SEB Bank, Київ, Україна
Понад 13 років в області маркетингових комунікацій. Тривалий час працювала в компаніях Dandy Distribution (торгові марки «Дірол» і «Стіморол»), Samsung Electronics. З 2008 працює на позиції директора маркетингу і комунікацій СЕБ Банку. Улюблений професійний вислів належить Пітеру Фіск: «Great brands appeal to emotions». Вважає PR-комунікації дуже важливим інструментом просування та підтримки брендів, компаній і т.д., особливо в умовах кризи. Цінує творчий підхід при розробці PR проектів.
«Для мене велика честь працювати у складі журі PR проектів у такому престижному і
важливому для української спільноти фестивалі реклами. Я вже багато років
спостерігаю за ходом його проведення, і кожен раз наголошую позитивні зміни й
зростання професіоналізму учасників даного заходу.
Галузева номінація «PR проекти» не є новою в програмі
фестивалю, проте хочеться вірити, що ті досить глобальні, як я вважаю, зміни,
що відбулися в нашій країні і в цілому світі, дали імпульс для трансформації PR
з супутнього в ключовий і дуже важливий інструмент просування. Тому сподіваюся
побачити серед представлених на конкурс проектів багато нових і свіжих рішень.
Безумовно, оцінювати і вибирати кращих з кращих - завжди
непросто, тим більше що це мій перший досвід в якості судді. Проте для мене
цінними та заслуговуючі особливої уваги є проекти зі змістом, проекти, спрямовані на досягнення
довгострокових, а не сьогохвилинних цілей, здатні не тільки формувати позитивну
репутацію компанії, але і позитивно відбиватися на репутації країни в цілому.
Мої очікування - знайомство з цікавими творчими проектами і людьми, а також отримання натхнення для нових звершень»