
керуючий директор, MEC Russia
44 роки, француз, 20 років провів у медіа-бізнесі, завжди був зацікавлений в результатах і відкритті нових горизонтів.
14 років працював у Франції (Париж), керуючи спочатку національними, а потім міжнародними клієнтами та бізнесами, в основному - для EuroRSCG, Mediacom і MPG.
Переїхав до Великобританії в 2004-му році жити в Лондоні і працювати на штаб-квартиру MEC EMEA.
У грудні 2007-го поїхав до Москви на три місяці ... і залишився на три роки!
1989-91 - еккаунт-менеджер RSCG в Парижі
1992-94 - еккаунт-директор Mediacom Париж
1995-97 - медіа еккаунт директор EuroRSCG Париж, спеціалізація - міжнародний клаент-менеджмент і розвиток (ключовий клієнт - СITROEN)
1998-2004 - медіа-директор, заступник генерального директора MPG Париж. Відповідальний за PSA Group на рівні мережі MPG (+ Havas філій) EMEA + Latam
2004-2007 - керуючий партнер Mediaedge: cia в Лондоні, на чолі глобального розвитку еккаунтів DaimlerChrysler EMEA і Danone Worldwide
З березня 2007 року - генеральний директор MEC Russia.
Ключові досягнення на сьогоднішній день у Москві:
- MEC Russia піднялося з 5-го (2007) на 3-е (2009) місце в рейтингу Recma для рекламного ринку Росії, в 2010-му прогнозується 2-е
- Біллінг агентства - понад 500 млн. доларів
- Останні виграні ключові клієнти - Sandoz, H & M, Ikea, Danone, ...