Тетяна Родніна,

директор з маркетингу ліцензійних брендів «Славутич», Carlsberg Group

Вища економічна освіта за фахом маркетинг.

Працює в маркетингу 12 років, з них 10 - на ринку продуктів харчування.

З 1999 по 2005 рік працювала в кондитерської корпорації "Рошен", спочатку на посаді менеджера з реклами, потім - керівника відділу маркетингу.

У 2005 році прийшла в компанію BBH Ukraine на посаду менеджера з маркетингу та відповідала за розвиток таких пивних брендів, як Туборг, Карлсберг, Балтика, Хольстен, Львівське.

З січня 2009 року займає в Славутич, Carlsberg Group посаду Директора з маркетингу ліцензійних брендів, а також відповідає за розвиток не пивного напрямку.

 

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Мобільний оператор фестивалю


Дизайн концепт

Організатор церемонії нагородження


Партнер номінації "Зірки в рекламі"


Партнер конкурсу інтерактивної реклами

Партнер номінації Дизайн упаковки


Промо-агенція фестивалю


BTL агенція фестивалю


PR агенція фестивалю


Стенди фестивалю


Пакети фестивалю


Организатор event премії



Газета фестивалю

Система голосування

Поліграфічний партнер

Широкоформатний партнер

Ресторанний партнер

Призи КМФР

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player