
Head Trend spotting, РА IQ marketing, Москва, Росія
Любитель теорії. Заручник практики. Знає про те, яким прекрасним міг би бути цей світ. Намагається перешкодити справжньому зіпсувати майбутнє.
Микола закінчив Московський державний університет (МДУ, Росія) та отримав ступінь MBA у Вищій Школі Бізнесу Гренобля (GGSB, Франція). C 2006 викладає в МГУ спецкурс "Нові медіа" і є external professor Вищої Школи Бізнесу Гренобля.
Ключові клієнти: Альфа-Банк, ТНК, IFC, Knauf insulation, Discovery, Ростелеком, Heineken
З 2007 агентство IQ marketing визнається одним з кращих незалежних агенцій у світі за версією журналу Campaign.
Агентство є володарем єдиних в Росії двох золотих Каннських Левів.